Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Suzuki Sport Europe tiimi juht näeb Kruudas potentsiaali |
|
Suzuki Sport Europe tiimi juht näeb Kruudas potentsiaali
|
Loe lisaks |
|
|
Suzuki Sport Europe rallitiimi boss Yashurio Ishii usub, et Suzuki Swiftiga käimasoleval MM-etapil Jordaanias esimest võistluskogemust ammutaval 17-aastasel Karl Kruudal on rallisõitja potentsiaali.
Suzuki Sport Europe ralliautodega on paljude aastate vältel tippvõistlustel osalenud mitmed noored talendid, kellest kogemusi omandades on saanud nimekad võidusõitjad. Sama meeskonna super 1600 klassi Suzukiga on rallidel kaasa teinud nii Per-Gunnar Andersson, Kosti Katajamäki kui ka Urmo Aava. Tänavu teeb Suzuki ametliku sõitjana JWRC-sarja kaasa Aaron Burkart.
JWRC-sarjas osaleb Suzuki Swift S1600 võistlusmasinaga tänavu ka Karl Kruuda, kes sõidukogemuse saamiseks uue autoga valmistub Türgis sõidetavaks avaetapiks juba Jordaania MM-rallil.
"Olen väga rahul, et õnnestub Suzukiga võistelda," lausus eestlane. "Enne võistlust natuke pelgasin Jordaania rallit, kuna sellest videosid vaadates tundus, et sõit saab olema ütlemata keeruline, kuna vigadele palju ruumi ei ole. Eesti teed on ju hoopis erinevad ja tunduvad palju lihtsamad."
"Swift tundub olema kiire auto, kuid vajab harjumist. Loodan väga, et professionaalne Suzuki Sport Europe tiim aitab mul sõidukit paremini tundma õppida, et saavutaksin suurema kiiruse. Loodan hästi laabuvat koostööd ja ma ei taha, et meeskond minus pettuks," kommenteeris Kruuda.
Yashurio Ishii sõnul on tiimil au koos töötada järjekordse eestlasega. "Tore, et World Rally Team Estonia võimaldab noorel sõitjal meie tiimi autoga võistelda. Varem oleme koostööd teinud kolme andeka eestlasega ja ma usun, et Karlis on samuti potentsiaali," sõnas Ishii.
Jordaania ralli avapäeva lõpetasid Karl Kruuda - Martin Järveoja üldarvestuse 24. kohaga. Avakatsel kaotasid nad liidritele küll viis minutit, kuid kasvatasid kiirust järgnevatel katsetel.
"Meie ees startis aeglane võistleja, kellele jõudsime neljandal kilomeetril järgi. Tema tolmus sõitsime vastu kivi ja lõhkusime rehvi," selgitas Kruuda avakatsel juhtunud intsidenti väljaandele ruudulipp.ee antud usutluses. Kokku purunes nende võistlusautol esimesel rallipäeval kokku neli rehvi.
Jordaania ralli esimese päeva katseid hindas Kruuda väga keerulisteks ja auto sai tema sõnul selliseid pauke, et lõi esiklaasi mõrad sisse. Muus osas pidas sõiduk katsumustele vastu.
Yashurio Ishii sõnul on Suzuki Swift varasemaga võrreldes vastupidavam, kuna Suzuki Sport Japan ja Suzuki Sport Europe jätkavad auto arendamist. "Me oleme homologeerimas uusi vedrustuse osi ja Swift S1600 saab olema kiirem kui kunagi varem. Ma olen kindel, et selle autoga on taaskord võimalik meistritiitlit püüda," ütles Ishii meeskonna pressiteates.
|
|
|
|