Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Harju KEK Ralliklubi võistlusautoga saavutati neljas koht |
|
Harju KEK Ralliklubi võistlusautoga saavutati neljas koht
|
Loe lisaks |
|
|
Nädalavahetusel Venemaal peetud Novorossiiski autorallil võistlesid Harju KEK Ralliklubi N-rühma Mitsubishi Lanceril Gennadi Broslavski ja Sergei Tambovtsev, keda jäi kolmandast kohast lahutama 8 sekundit.
Harju KEK rallitiimi pealik Ivar Raidam selgitas, et nende ülesanne oli venelastele renditud võistlusauto sõiduks hästi ettevalmistada: "Meie osa oli see, et auto kestaks. Mul on ülihea meel, et sõit õnnestus probleemideta. Auto töötas laitmatult."
Mullu Novorossiiski rallil kohal käinuna oletas Raidam, et Kreeka ralliteedele sarnastel katsetel peetav võistlus võib autot lõhkuda. "Eelmisel aastal olid katsed päris hullud. Selleks aastaks lubati, et katsed toimuvad veidi paremal pinnasel. Aga mägedes on teed alati kivised, ega väga suurt teevalikut katseteks ei ole."
Ivar Raidam kiitis ka Gennadi Broslavski sõitu. "Ta sõitis väga kõvasti! Katseajad olid teisest viiendani. Jälgisin aegu ja püüdsin kursis olla," rääkis Novorossiiski ralli ajal Saaremaal viibinud Ivar Raidam.
Esmakordselt Mitsubishi Lancer Evo üheksal võistelnud Gennadi Broslavski briljantse sõidu rikkus rehvipurunemine ning nii tuli tal ühel kiiruskatsel läbida kaheksa kilomeetrit tühja rehviga. Sinna läks kaduma väärtuslikke sekundeid ning tõenäoliselt ka kokkuvõttes kolmas koht.
|
|
|
|