Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
2009. a Superkrossi karikavõistluste V etapp
Pühapäeval, 26. aprill 2009. a
Pärnu maakonnas, Audru v. Papsaare
Audru ringrajal
Registreeritud EAL-s nr 52/RK
1. Võistluse aeg, koht
1.1. Võistlus toimub 26.04.2009. a
Audru ringrajal; Audru v. Papsaares, Pärnumaal
1.2. Võistluse ajakava
Esmaspäev, 23. märtsil 2009. a
avaldatakse võistluste juhend ja algab osavõtjate eelregisreerimine, www. superkross.ee
Neljapäev, 23. aprillil 2009.a 17.00 - lõpeb osavõtjate eelregistreerimine alandatud osavõtumaksuga
Pühapäev, 26. aprillil 2009. a
08.00-10.00 - registreerimine
08.30-10.30 - tehniline kontroll
09.30-10.50 - treeningsõidud
11.00 - võistlejate koosolek
11.15 - eelsõidud ja finaalsõidud
16.00 - orienteeruvalt autasustamine
Võistluste täpne ajakava, eelsõitude ja finaalsõitude koosseisud ja info ametlikul teadetetahvlil (ATT) kohtunike maja juures.
2. Korraldaja, ametnikud
2.1. Korraldaja Erki Sport MTÜ
Korraldaja aadress: Kahva tee 1, Papsaare Audru v, Pärnu maakond
2.2. Võistluse ametnikud
Võistluse direktor: Eiki Eriste II
Võistluse juht: Erko Eriste II
Ohutusülem: Lembit Kustasoo III
Peaajamõõtja Melis Kustasoo III
Tehniline kontroll: Marko Luhaoja III
Kommentaator: Joel Kukk
2.3. Võistluste info
Eiki Eriste, tel 51 54 591
Erko Eriste, tel 52 87 454
www.autosport.ee
www.superkross.ee
3. Rada
Võistlusraja pikkus: 1100 m, laius 814 m
Treening- ja võistlussõidud peetakse vastupäeva.
Rajakate: asfalt
4. Arvestusklassid
4.1. Noored A 12-17 aastat, sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³
4.2. Noored B 12-17 aastat sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³ (müügikohustus)
4.3. Sõiduautod 2WD esisild kuni 2000 cm³ (müügikohustus)
4.4. Sõiduautod 2WD tagasild Lada ja Moskvitš klass kuni 2000 cm³
4.5. Sõiduautod vabaklass (4WD eraldi arvestus)
4.6. Rahvakrossi klass (sõidavad muudetud rada)
4.7. Veteranid
4.8. Võistkondlik arvestus
5. Üldkorraldus, autode tehnilised tingimused
5.1. Võistlused viiakse läbi vastavalt Eesti Autospordi Liidu (EAL)Kiirusalade Võistlusmäärustega, 2009. a. Superkrossi karikavõistluste üldjuhendiga ja käesoleva võistlusjuhendiga.
5.2. Klassides Noored B, 2WD esisild osalevad autod peavad vastama Superkrossi KV 2009 aasta autode tehnilistele tingimustele, diferentsiaalide blokeeringud ja blokeerivad võtted keelatud. Mootori sisselase peab olema algne.
5.3. Noored A, Vabaklassi 2WD ja 2WD tagasild Lada ja Moskviš autod peavad vastama SKV 2009 aasta autode tehnilistele tingimustele, ning 4WD autod Division 1 klassi tehnilistele tingimustele.
5.4. Rehvid on 195/50x15 MASTER STEEL ML-Sport, mustri lõikamine keelatud.
5.5. Rahvakrossi autod peavad vastama rahvakrossi tehnilistele tingimustele.
6. Osavõtjad, osavõtumaksud
6.1. Võistlustest osavõtjad peavad esitama:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
- EAL-i võistlejalitsentsi
- EAL-i registreerijalitsentsi
- EAL-i auto tehnilise kaardi
6.2. Võistkondlikul arvestustusel täidetakse ühekordselt võistkonna registreerimise avaldus. Võistkonna registreerimise tasu on 500.- krooni. Järgmisel etapil uut avaldust täitma ei pea. Võistkonna koosseisu muutmisel tuleb esitada muutmise avaldus.
6.3. Stardimaks klassides Noored A, 2WD Esisild, 2WD Tagasild, Vaba klass, eelregistreerimisel 500.- (kui ei osale, kantakse järgmisele võistlusele või tagastatakse 400.- krooni), kohapeal 800.- krooni. Eelmise etapi arvestusklassi võitja osavõtumaksu ei tasu.
Stardimaks klassis Noored B eelregistreerimisel 100 kr, kohapeal 300.- Veteranid tasuta.
6.4. Rahvakrossi võistlejad esitavad Rahvakrossi võistleja kaardi, stardimaks 200.- krooni.
NB! Võistleja loetakse eelregistreerunuks registreerimisel superkross.ee leheküljel ja raha laekumisel korraldaja arvelduskontole (mõlemad tingimused peavad olema täidetud).
MTÜ Erki Sport
10022030073004 SEB Pank
221039508051 Swedbank
7. Võistluste käik
7.1. Võistlused peetakse vastavalt EAL kiirusalade võistlusmäärustikule.
7.2. Toimub kolm eelsõiduvooru ja finaalsõidud C, B, A. Eelsõiduvoorudes sõidetakse 4 ringi 4 autot reas, finaalsõidus 6 ringi, stardipaigutus 2 2 2 2.
7.3. Kui arvestusklassis on osavõtjaid kuni 5, peetakse kaks eelsõidufooru.
7.4. Esimese eelsõiduvooru stardijärjekord loositakse, teise ja kolmanda eelsõiduvooru stardijärjekord koostatakse eelmise vooru tulemuste põhjal ümberpööratud järjestuses, esmalt need, kes ei saanud tulemust ja seejärel aeglasemast kiireimani.
7.5. Start grupistardina paigalt, töötava mootoriga. Stardi märguandeks on punaste fooritulede sähvatus.
7.6. Valestardi korral hoiatus, teistkordsel rikkumisel stardist eemaldamine.
7.7. Eelsõidu kiirema aja saavutanu saab 1 punkti, teine 2 punkti jne. Võistleja, kes ei lõpetanud eelsõitu, teenib punkte võrdselt eelsõidus startinud autode arvuga.
7.8. Võistleja, kes kahe parema eelsõiduvooru kokkuvõttes kogus vähem punkte, valib stardikoha A-finaali esireas, järgmise punktisummaga stardib vabalt kohalt jne. C-finaali võistlejad, kes said eelsõitudes 16-9 koha, Bfinaal- võistlejad, kes said eelsõitudes 8-5 koha ja C finaali 4 paremat, Afinaal võistlejad, kes said eelsõitudes 4 1 koha ja B finaali 4 paremat. Kui B või C finaalis peaks startima neli või alla selle võistlejaid, siis B või C finaali ei toimu ja võistleja saab oma koha kõrgemasse finaali vastavalt eelsõidu tulemusele. Kui A või B finaali pääsenud ei saa startida, jääb tema stardikoht täitmata.
7.9. Superfinaal vastavalt Superkrossi karikavõistluste üldjuhendile. Superfinaali pikkus 5 ringi.
8. Kinnine parkla. Protestid
8.1. Pärast oma klassi viimast sõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele.
8.2. Protesti aeg 15 min pärast tulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsion 500 kr, auto lahtivõtmine 3000 kr.
8.3. Autod vabastatakse parklast pärast autasustamist ja võistluste juhi vastavasisulist korraldust.
9. Tulemused
9.1. Tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
9.2. SKV punktid I-15, II-12, III-10, IV-9, V-8, VI-7, VII-6, VIII-5, IX-4, X-3, XI-2, XII-1, alates kolmeteistkümnendast kohast saavad kõik osalejad ühe punkti. Iga klassi kontrollsõidu võitja saab ühe lisapunkti.
Kui masinaklassis stardib 5 või alla selle võistleja, siis jagatakse välja pooled punktid (8-6-5-4-3).
9.3. Meeskonna arvestuses kahe masinaklassi kahe parima võistleja tulemus, suurim punktisumma. Võrdsuse korral arvestatakse noorteklassi parimat.
10. Autasustamine
10.1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega. (Kui startijaid arvestusklassis oli kolm või vähem, siis võib korraldaja autasustada vaid esikohta.)
10.2. Superfinaali võitjat rändkarikaga.
10.3. Meeskonna arvestuses parimat meeskonda medalitega.
10.4. Eriauhinnad.
11. Kindlustus. Vastutus
Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja ega EAL vastust ei kanna. Kõik käesoleva juhendiga määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.
12. Auto hind
Võistleja on kohustatud (müügikohustusega klassides) auto müüma pärast võistlust ostja soovil hinnaga 40 000 kr. Kui antud autole on rohkem soovijaid, korraldatakse organisaatori poolt oksjon, mille tulu jääb korraldajale. Auto omanikule jäävad iste, rool ja ohurihmad. Müügikohustus ei kehti vabaklassi autode kohta.
Ostusoov tuleb fikseerida kirjalikult ja sellest informeeritakse auto omanikku pärast võistlussõitu. Ostusoovi avalduse esitamise tasu on 500.-, mille tasumisest on vabastatud auto omanik (kui ta soovib enampakkumisel osaleda). Auto ost-müük vormistatakse pärast enampakkumist. Enampakkumise tulu jääbvõistlussarja korraldajale.
13. Võistlusautode parkla
Võistlusautode parklasse lubatakse iga võistlusauto kohta üks tehnilise abi auto ja teenendav personal vastavate kaardi (võistleja, esindaja, mehaanik) esitamisel.
|
|
|
|