Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
09. juuni 2003 1:13
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Kreeka ralli osalejate pilgu läbi

 Loe lisaks
McRae ei rikkunud Solbergi sõitu

Autoralli juuniorite maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. aasta 3. etappi

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 6. etappi

Markko Märtin võitis Akropoli ralli

Markko Märtin jätkab Akropoli ralli liidrina

Märtin: Sel korral oli õnn meiega

Märtin jätkab Kreeka ralli liidrina

Urmo Aava tõusis kolmandaks

Anthony Peacock küsitles Markko Märtinit ja tema kaardilugejat Michael Parki, samuti teise koha võitnud rallipaari Carlos Sainz - Marc Marti, ning Petter Solbergi, tema kaardilugejat Phil Millsi ja Fordi juhtfiguuri Malcolm Wilsonit.

AP: Markko, õnnitlused esimese võidu puhul. Pärast kõike, mis on minevikus juhtunud, kui närviline sa täna olid?

Markko Märtin: Tänan. Ma ei olnud eriti närviline, sest õnneks oli suur vahe teise kohaga.

AP: Michael, see on ka sinu esimene võit. Mida see tähendab sulle ja Fordile? Kas see on esimene kord paljudest?

Michael Park: See on fantastiline tunne, kuna unistus sai tõeks. Võin ainult ette kujutada, kui õnnelikud on Fordi ja M-Spordi meeskond, sest uus auto vajab alati suuri investeeringuid, ja nad panustasid noortele sõitjatele. Christian Loriaux ja tema meeskond on valmistanud fantastilise auto, mis suutis võita juba oma kolmandal rallil. See on suur edusamm. Nii, et ma saan ainult tänada.

AP: Carlos, õnnesoovid. Teine sel rallil ja samuti teine MM-arvestuses, vaid kolme punkti kaugusel Richardist. Petter möödus sinust päeva algul, kuid siis kaotas aega Colini tolmupilves. Kas oleksid ilma selleta temast uuesti mööda saanud?

Carlos Sainz: Tegelikult ei läinud Petteril hästi. Ta üritas väga kõvasti ja võitis hommiku esimesel katsel palju aega tagasi. Hommikul kasutasime me tugeva seguga rehve, kuid see ei toiminud ja ma tean oma kogemusest, et ralli on läbi siis, kui on läbi viimane katse.

AP: Petter, mis sa arvad, kas tolm maksis sulle teise koha?

Petter Solberg: Ei, mul oli katse alguses ka teine pisike probleem, kuigi selle tõttu ei kaotanud ma väga palju aega. Kui ma vahetult enne katse lõppu jõudsin Colinile järele, siis ma ei saanud temast mööda ja ma müksasin teda tagant, et ta eest ära läheks, aga... Seda juhtub... See on ralli.

AP: Markko, uus Ford tundub olevat domineeriv. Kas sa arvad, et nüüd see on parim auto tugeval pinnasel?

Markko Märtin: Kui vaadata kolme viimast rallit, siis oleme olnud konkurentsivõimelised. Arvan, et uus Focus on konkurentsivõimaline kõikjal ja me näeme seda ka asfaldil. Meeskond on teinud fantastilist tööd. Võttis aega, et saada auto töökindlaks. Sellel rallil me veendusime, et auto on erakordselt hea ja samuti väga töökindel. Seekord ei olnud meil mitte mingeid probleeme ja allesjäänud hooajaks on see hea eeldus.

AP: Marc, sinu esimene hooaeg Carlose kaardilugejana on peaaegu poolepeal. Kuidas on see kujunenud, kas tunnete teineteist hästi?

Marc Marti: Aegajalt on vaja igaltühelt midagi juurde õppida. Hooaja lõpuks on meievaheline suhe paranenud. Me õpime, üritame ja proovime palju asju. Olen ülejäänud hooaja suhtes enesekindel.

AP: Phil, sul ja Petteril on kindel jalgealune olemas 2006 aastani. Kui palju see aitab paremaid tulemusi saada?

Phil Mills: See aitab tegelikult üsna palju. Nüüd saame konsentreeruda oma tööle järgmisel kolmel aastal, nii et see on väga oluline.

AP: Carlos, sellistes tingimustes sõitsid viimati Türgis, kus sa võitsid. Kas auto on edasi arenenud või sellega vaja veel tööd teha rasketeks kruusarallideks?

Carlos Sainz: Neljal tootjal on suured šansid võita, poodiumil on kolm erinevat autot, Peugeot oli samuti väga kiire, ja rallit võita ei ole nii kerge. Citroen töötas kõvasti, et auto saada nii heaks kui võimalik ja nagu naha, on ka teised seda teinud.

AP: Petter, eile olid sa kord 6,7 sekundi kaugusel liidrist, kuid kümnendal katsel olid sul probleemid. Mis sa arvad, kas oleksid võinud etapi võita?

Petter Solberg: Mu plaan oli sõita esimesel päeval tagasihoidlikult, teisel päeval vajutada kõvasti ja jõuda liidritele väga lähedale, kuid kahjuks tekkisid meil probleemid ja kaotasime üle minuti. See oli hea plaan, kuid ei töötanud täpselt nii nagu me planeerisime. Tegelikult olen ma õnnelik, et sain punkte. Meistrivõistluste arvestuses on see oluline.

AP: Michael, tõenäoliselt kõige vaatemängulisem oli viies katse, kus kapotikaas lahti tuli. Kui palju sa tegelikult autost välja nägid?

Michael Park: See oli suur üllatus kui kapott esialgu lahti läks, kuid meil ei tekkinud kordagi mõtet, et jääks seisma ja sulgeks selle. Nähtavus ei olnud väga suur, kuid tänu Markkole suutsime katse läbida ja kaotasime parimale ainult 6 sekundit. Arvan, et see on üsna suur saavutus.

AP: Phil, oli palju kriitikat kuidas publikukatset käsitleti reede õhtul. Mis juhtus? Mida saab teha, et selliseid probleeme tulevikus ei juhtuks?

Phil Mills: Peaksin mainima, et üsna imelikult käsitleti. See oli ilmselge viga, et vahetult enne katset kasteti tee veega üle. Me startisime nagu juhendati ja pärast meid katse katkestati. Arvan, et meid oleks pidanud selle pärast premeerima, kuna väga paljud läbisid katse ja nende ajad peaksid kirja minema - nagu tavaliselt katkestatud katsetega tehakse - ja esimese päeva üldarvestus oleks teine. Kuid selliseid asju juhtub.

AP: Malcolm, sulle peaks see olema väga emotsionaalne moment. Mis on Focuse tähelepänuväärse kiiruse taga?

Malcolm Wilson: Arvan, et Markko on juba maininud auto kiirust. Me kogesime seda juba Uus-Meremaal ja Argentinas. Oletasin, et siin tuleb uue auto esimene võit. Meil oli siin väga hea testsõit ja tänu soojendussõitudele suutsime lahendada suurema osa tehnilistest probleemidest, mis jätsid meid teeäärde eelnevatel etappidel. Üheltpoolt olen ma Markko üle väga õnnelik, kuid teisest küljest tuli see võit aasta hiljem, kui oleks pidanud. Arvan, et igaüks teab, et tema on selle ralli eelmise aasta tõeline võitja.

AP: Sa ütlesid Francoisile ralli alguses, et ta võib sõita nii kiiresti kui ta tahab. Kas sa kahetsed seda otsust?

Malcolm Wilson: Ei, Francois üritab viimastel rallidel auto tunnetust kätte saada ja kogemusi omandada. Sel rallil tundsime, et on hea võimalus tal lasta sõita nii nagu ta tahab. See on minu vaatenurgast, muidugi olen pettunud, et ta ei lõpetanud, kuid samuti olen tänulik, et ei juhtunud suurt õnnetust, väljasõit oli rajalegendi viga. Usun, et nende pilootidega oleme me järgmisel hooajal heal positsioonil.
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia