Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Audru superkrossil tegi kiireimat sõitu Erko Eriste
|
Loe lisaks |
|
|
18. mail peeti Audru ringrajal superkrossi karikavõistluste seitsmes etapp. Võistlus peeti ringraja suurel ringil, mille tagasirgele ehitatud šikaani puuteid karistati kümne sekundilise trahviga.
Pühapäeva hommik Audru ringrajal oli külm ja märg. Kogu öö oli tulnud vihma ning ja sadu jätkus vahelduva eduga kuni mandaadi lõpuni. Päevapoole vihm taganes, kuid kuna päike välja ei tulnud. Võistlejaile tähendas see vaid üht - rada oli väga visa kuivama ja leppida tuli libedate rajaoludega.
Noored A klassis jätkus Nikolai Martšenko (Citroen Saxo) ja Karl Raudsepa (Honda Civic) duell. Kui esimeses finaalis suutis Martšenko võistluse sees Raudsepast mööduda ja võtta võit, siis teises sõidus ei andnud tartlane enam idanaabri esindajale sõnaõigust. Tasuks Raudsepale etapilt klassivõit. Venelane sai teise ja Andre Kurg (Lada Samara) kolmanda koha.
Noored B klassis suutis sel aastal esmakordselt võita Tõnis Hommik (VW Golf). Teisele ja kolmandale kohale pidasid maha duelli Heigo Kriibi (VW Golf) ja Martin Seppam (VW Golf). Esimeses finaalis oli parem Kriibi, teises Seppam. Kahe sõidu punktide liitmisel kuulus teine koht Martin Seppamile ja kolmas Heigo Kriibile.
Esirattaveoliste arvestusklassis suutis parima kontrollaja välja sõita Kaido Orav (VW Golf), kuid teises finaalis sai pärnakas alles kuuenda koha ja pidi leppima kokkuvõttes neljanda tulemusega. Finaalides oli parim Margus Suigusaar (Opel Astra) ja tasuks etapi esikoht. Teisele kohale tuli Eno Kriibi (VW Golf) ja kolmandale Kaspar Palok (VW Golf).
Tagarattaveolisi autosid oli kohal neli. Kuna Arne Tamtik (VAZ 21051) ei startinud üldse, siis jäigi võistluskonkurentsi täpselt poodiumitäis võidusõitjaid. Esikoha sai Kalmer Vaht (VAZ 2101), teisele kohale tuli Kevo Kärp (VAZ 2101) ja kolmandale Ainar Arula (VAZ 2105).
Vabaklass oli seekord kõige osavõtjate rohkeim. Võistlusele andis nimed üles kaksteist sõitjat, sealjuures ka neid, kes sel aastal veel võistelnud pole. Etapivõidu suutis võtta Erko Eriste (Lada Samara), kes sai kontrollsõitudes ainsana kirja aja alla ühe minuti ja kahekümne sekundi (täpsemalt 1:18,9). Ta võttis ka mõlema finaalsõidu võidud. Teisele kohale tuli Rene Vinnal (BMW 325) ja kolmandale pjedestaaliastmele tõusis Ain Heamäe (VW Golf).
Superfinaali võidu suutis võtta Erko Eriste. Meeskondlikult oli parim Honda pluss.
|
|
|
|