Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
31. mai 2003 3:39
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Markko Märtin väärib Akropoli rallilt võitu

 Loe lisaks
McRae ei rikkunud Solbergi sõitu

Kreeka ralli osalejate pilgu läbi

Autoralli juuniorite maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. aasta 3. etappi

Taas rallil võistelnud Märtin: seda autot oli lahe proovida

Ott Tänaku filmis on roll ka Sebastien Ogieril ja Markko Märtinil

Ralliauto, millega on kihutanud nii Märtin kui ka Aava

Markko Märtin. Foto: Indrek Ilomets
Markko Märtin on üle saanud pettumusest, mida ta koges eelmise aasta Akropoli rallil. Toona saavutas Märtin teise võistluspäeva keskpaigaks konkurentide ees üheminutilise edu, kuid rehvi purunemine viis ta konkurentsist välja.

"Ma olin pettunud, kui eelmisel aastal kaotasin oma liidripositsiooni," tunnistas Markko Märtin. "Paljud on öelnud, et väärin seda enam sel aastal Kreekast võitu. Kuid ma tahan võita igal rallil, mitte ainult Akropolis. Lähen ja teen sel aastal, mis suudan ja ei mõtle, mis juhtus möödunud aastal."

2002. aasta Kreeka ralli eel sai Märtin Fordi meeskonna juhilt Malcolm Wilsonilt loa täiega sõita, kuna see etapp oli eestlasele tuttav. Avapäeval starditi kümnendalt positsioonilt ja saavutati suurepärane tulemus - päeva lõpuks saadi 50-sekundiline edumaa.

Teisel päeval startisid Markko Märtin - Michael Park viieteistkümnendana. Ralli võit läks aga liidripositsioonil kihutanud eestlasel Kreeka teravate kivide nahka, mis lõhkusid rehvi ja tekkis kolmeminutiline ajakadu.

"Üheksandal kiiruskatsel purunes meil ilma mingi eelneva hoiatuseta rehv. Et autot mitte liialt lõhkuda, pidime peatuma ja ratta vahetama. Arvan, et see oli ebaõnn, et kummil protektor maha tuli. Selles mõttes oli see muidugi raske löök, et kui sellise edumaa annad käest, ilma et oleksid viga teinud," pidas Märtin toona juhtunut heaks õppetunniks.

"Akropolises startisin esimest korda Fordi tehasevärvides Focusel, mille põhitooniks on tumesinine. Kindlasti kujunes see selle võistluse kõige kuumemaks autoks - temperatuurid tõusid nii kõrgeks, et autot ei saanud väljast puudutadagi ning sees oli uskumatult palav," rääkis Märtin.

2003. aasta Akropoli ralli saab tõsiseks proovikiviks Ford Focus RS WRC 03 jaoks, kuna Kreekast saadud punktid kuuluvad kõige raskemini kättevõidetute hulka. Möödunud aastal võitis Märtin ralli jooksul viis kiiruskatset, lõpetas võistluse kuuenda kohaga ning teenis sellega ühe MM-punkti.

Enne Akropoli rallit hoiab Märtin 13 punktiga MM-arvestuses seitsmendat kohta. Sama hulga punkte on sel hooajal kogunud ka Petter Solberg.

Kreekas kruusasel pinnasel peetava MM-etapi eel on Märtin võtnud aega, et anda nõu Fordi kolmandale sõitjale, Mikko Hirvonenile. Jyväskyläs elav 22-aastane soomlane stardib Kreekas esmakordselt.

"See on mulle järjekordne uus ralli," ütles Hirvonen. "Olen õnnelik, et sain Markkoga rääkida. Ta on alati abivalmis ja tal on konstruktiivsed ideed. Markko teab, kuidas Focusest viimast võtta ning ta julgustas mind."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
30.04.2025 16:53
EMV Rallikrossis 2025 . 1. etapp (1)
19.04.2025 04:40
Kehala Karikas 2. Etapp . Video (0)
05.04.2025 23:44
Audru Rahvasprint 2025 Video. (0)
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia