Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Superkrossi viies osavõistlus peeti Audru ringrajal |
|
Superkrossi viies osavõistlus peeti Audru ringrajal
28. aprillil Audru ringrajal toimunud superkrossi viies osavõistlus tõi sarja uue võitja. Tartu noormees Karl Raudsepp võttis noorteklassi võidu ja tõusis esmakordselt poodiumi kõrgemale astmele.
Superkrossi viiendal osavõistlusel võidutses noorteklassis Karl Raudsepp (Honda Civic), kes sõitis välja nii kontrollsõidu parima aja kui ka võitis esimese finaali. Teises finaalsõidus pidi tartlane leppima teise kohaga. Kuuldavasti hakkas teises pärast kokkupõrget konkurendiga tema autol rool vibama ja tegeleda tuli auto turvaliselt finišisse toomisega. Teise kohaga lõpetas võistluse Janno Õis (Honda Civic) ja kolmandaks tuli Arvo Kask (VW Golf).
Juunioride klassis võitis kontrollsõidu Erik Raudsepp (Honda Civic). Ta suutis võita ka esimese finaalsõidu, kuid teises finaalis jäi noormehe auto Audru ringraja tagumise kurvi šikaani kinni ja lõpp-protokolli kanti katkestamine kolmandal ringil. Finaalikohtade summeerimise tulemusena võitis juunioride arvestusklassis Grete Männikus (VW Golf). Erik Raudsepp tuli teiseks ja Heigo Kriibi (VW Golf II) kolmandaks.
Esirattaveoliste autode arvestusklassis oli Audru etapil vaieldamatult kiireim Tauri Jaanson (Opel Astra), kes võitis kontrollsõidu ja mõlemad finaalsõidud. Teiseks tuli Kaido Orav (VW Golf) ja kolmandaks Margus Suigusaar (Opel Astra).
Tagarattaveoliste autode sõit kujunes kaoseks. Kui kontrollsõitudes said aja kirja kõik seitse osalejat, siis esimeses finaalis nägi finišilippu vaid kaks ja teises neli võistlejat. Põltsamaa võidusõitja Rainer Kensi VAZ 2105 mootor lõpetas esimeses finaalis töölepingu nii õnnetult, et külvas pool stardisirget ja sellle järgneva kurvi õliga üle.
Etapivõidu saavutas tagarattaveoliste autode klassis Kalmer Vaht (VAZ 2101), teisele pjedestaalikohale tuli Andrus Karu (VAZ 2105) ja kolmandale Danel Ivask (VAZ 2105).
Vabaklassis sõitis neliveolise Subaruga päeva kiireima aja välja Arved Hall. Esimese finaalsõidu oli pärnakas sunnitud katkestama ning teises finaalis ta startida ei saanudki. Esimese finaali võitnud Silver Havamaa (Honda Civic Type-R) puskles teises sõidus Ronald Reisiniga (Audi 90 Coupe) ja selle tulemusena katkestasid mõlemad mehed võistluse teisel ringil.
"Kuna teises voorus startisid esimesed 10 pööratud järjekorras, siis lõpust startides oli mul päris palju aeglasemaid autosid ees, kellest tagasirgel üks kogemata mulle ette keeras. Vaadates tekkinud vigastusi ja arvestades seda, et minu kiirus sellel hetkel oli 170 km/h, siis oli tegemist väga õnneliku õnnetusega," selgitas Havamaa intsidenti, mille järel mõlemad autod kergelt kannatada said.
Etapivõidu võttis stabiilse ja kaalutletud sõiduga Raul Karu (VW Golf), kes oli mõlemas finaalis kolmas. Teise kohaga lõpetas asfaldietapi Margus Tammoja (Honda Civic) Kalle Küti (Honda Civic) ees.
Meeskondlikult oli parim äsja nimevahetuse läbi teinud Yellow Racing (endise nimega Starter). Teise koha sai Provintsi Transport ja kolmandaks tuli Ligur Racing.
|
|
|
|