Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Eestlased kasutavad Kreeka rallil Pirelli rehve
|
Loe lisaks |
|
|
Nädalavahetusel toimuval Kreeka rallil kasutavad nii Markko Märtin - Michael Park, Urmo Aava - Kuldar Sikk, kui ka Jaan Mölder - Tõnu Vunn Pirelli kruusarehve, mis säästliku sõidu puhul võivad tagada edu.
Kõik Akropoli rallil osalevad eestlased, kel on kogemusi ka Michelini rehvidega, kasutavad sel võistlusel Pirelli toodangut. Peugeot tiimis sõitev Markko Märtin võistleb Pirellidel, kuna meeskond valis rehvitarnijaks 2005. hooajal just selle tootja.
Kreeka rallil Suzuki Ignisel autol sõitval Urmo Aaval on samuti kasutada Pirelli rehvid. Super 1600 sarjas võistlevad eestlased on Itaalia rehvitarnija tooteid kasutanud kahel viimasel aastal.
"Sel ja eelmisel aastal on kõigil juunioridel Pirelli," selgitas Aava kaardilugeja Kuldar Sikk. "2003 aastal kasutasime Michelini rehve."
Esmakordselt Akropoli rallil võistlevad Jaan Mölder - Tõnu Vunn langetasid valiku samuti Pirelli rehvide kasuks. "Rehvid saame Pirelli tiimilt - ostame niipalju, kui vaja," märkis N-rühma Mitsubishil võistlustulle astuv 18-aastane sõidumees.
"Kiiruskatsed panevad Kreekas rehvid tõsiselt proovile, sest temperatuur võib seal väga kõrgele tõusta. Rallil peab läbima mitmeid erinevaid katseid ilma rehvivahetusvõimaluseta, rehvid on üliolulised," rääkis Märtin.
Märtini sõnul on Akropoli rallil üheks edu võtmeks rehvide säästmine. "Rehvide säästmine on sellel rallil edu aluseks," ütles Märtin.
Eestlane, kes oma esimese MM-ralli võidu võttis 2003. aastal Kreekas, on olnud alates hooaja algusest märkimisväärselt stabiilne. Sel hooajal on Pirelli rehvidel võistlev piloot finišeerunud igal rallil ja asub hetkel MM-punktitabelis kolmandal kohal.
|
|
|
|