Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Paide rallil tehakse ajalugu
|
Loe lisaks |
|
|
26.-27. augustil Paides ja selle ümbruse teedel peetaval Paide rallil tehakse ajalugu ja katsete lõpuautot sõidab traktor Valtra T190. Korraldajate sõnul on traktori maksimumkiirus 53 km/h, mis on kohtunikutööks piisav.
Paide ralli selle aasta üks sponsoritest on Taure, kes on Valtra traktorite maaletooja. Katsete lõpuautot sõidetakse T-seeria traktoriga.
"Minuteada ei ole maailma praktikas olnud sellist olukorda, kus lõpuautoks on traktor," rääkis rally.ee autospordiajakirjale Paide ralli reklaamijuht Ervin Runnel. "Ei tahaks spekuleerida nimedega, aga läbirääkimised käivad paljude erinevate eluvaldkondade kuulsustega, kes traktori rooli keerata võiksid."
Kui eelmisel aastal kandis Paides peetud võidusõit Škoda ralli nime, siis seal aastal on võistlus taas Paide ralli nimeline. Siiski jätkub traditsioon, et klasside võitjad sõidavad ralli lõpus Paide keskväljakul vigursõitu.
"Selleks, et oleks eelmise aastaga sarnane ja saaks aegu võrrelda, sõidetakse sama tehnilise spetsifikatsiooniga Škoda Fabiaga," selgitas Ervin Runnel. "Sel aastal on aga see vahe, et sõita saavad küll sarnaselt eelmise aastaga nii juht kui kaardilugeja, kuid väljas on nad ühise asja eest ja ajad summeeritakse. Parima koguajaga ekipaažile on välja pandud kaks motorollerit - üks juhile ja teine kaardilugejale."
|
|
|
|