Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
Sebastian Lindholmi kättemaks
|
Loe lisaks |
|
|
Pärast kahte ebaõnnestunud katset võita esimestel ettapidel, võttis "Basti" Lindholm (Peugeot 206 WRC) lõpuks oma esimese 2003 aasta etapivõidu. Pärast kahe kiireima aja väljasõitmist ja kasutades ära Janne Tuohino teise päeva alguse probleeme, kindlustas ta endale Vaakuna ralli liidrikoha.
Janne Tuohino, kes sõitis Ford Focus WRCl, sai teise päeva lõpus, pärast probleemide lahendamist, kirja kõik kiireimad ajad, kuid tema õnnetuseks oli vahe Lindholmiga liiga suur. Ta lõpetas ainult 4,6 sekundit võitjast halvema ajaga.
Pärast neid tekkis tohutu vahe. Ainult Kaj Kuistila (Mitsubishi Lancer Evo 6,5) ja Jouni Ampuja (Toyota Corolla WRC) oleksid võinud osa võtta esikohaheitlusest, kuid mõlemil oli probleeme sõidu alguses ja nad lõpetasid vastavalt tagasihoidlike 17 ja 18 kohaga. Jarmo Mikkonen, sõites grupp A Lancer Evo 5, lõpetas kolmandana.
Ilus võitlus leidis aset N rühmas, kus Salo, Ketomaki ja Hotanen vahetasid esikolmiku kohti (kõigil Mitsubishi Lancer Evo 7). Selles grupis tegi samuti märkimisväärset sõitu Lancer Evo 6,5'ga Jani Paasonen.
Pärast Ketomaki teelt väljasõitu jäid positsioonid samaks: Salo, Paasonen ja Hotanen said vastavalt N rühma esimesed kolm kohta.
Meistrivõistluste arvestuses hoiab Tuohino endiselt piisava eduga esikohta Viita ja Lindholmi ees. Focus LPM piloot ootab juba Uusmeremaa rallit, kus ta võtab osa maailmameistrivõistluste etapist N rühma Mitsubishi Lanceril, et saada rohkem aimu sellise tasemega üritusest.
Ainsa Eesti ekipaažina rajale läinud Martin Rauam - Peeter Poom olid sunnitud võistluse katkestama. Teisel, 18 kilomeetri pikkusel katsel, said nad sõita veidi üle 10 kilomeetri, kui vesi kippus halva jahutuse tõttu keema minema. "Seal me ka ralli lõpetasime," rääkis Rauam.
Absoluutarvestuse parimad
1. S. Lindholm (Peugeot) - 43'36"
2. J. Tuohino (Ford) - 0'04"6 (kaotus liidrile)
3. J. Mikkonen (Mitsubishi) - 0'52"7
4. J. Salo (Mitsubishi) - 1'46"0
5. J. Viita (Ford) - 1'50"3
6. J. Paasonen (Mitsubishi) - 2'14"9
7. J. Tiri (Subaru) - 2'29"8
8. J. Hotanen (Mitsubishi) - 2'36"7
9. K. Eklund (Mitsubishi) - 2'40"4
10. T. Laatunen (Mitsubishi) - 2'41"8
|
|
|
|