Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Viru ralli > Viru ralli esimesel päeval sõidetakse asfaldil |
|
Viru ralli esimesel päeval sõidetakse asfaldil
|
Loe lisaks |
|
|
Eesti autoralli meistrivõistluste neljas etapp, 3.-4. juunil sõidetav Viru ralli, kulgeb tänavu kolmandiku ulatuses asfaldil. Kokku 32 kilomeetrit asfaldikatseid on kavas kahepäevase ralli esimesel päeval.
"Aastaid on räägitud, et Eesti vajaks vahelduse mõttes asfaldirallisid," lausus Viru ralli peakorraldaja Märt Ots (fotol). "Kuna Lääne-Virus on palju mustkattega teid, siis otsustasime asja ära proovida."
Otsa sõnul ei saa Viru rallit nimetada siiski nö puhtaks asfaldiralliks. "Esimese päeva neljal pikal ja kahel linnakatsel vaheldub asfalt kruusaga. Lisaks on tegemist nö vaese mehe asfaldiga - jämeda killustikuga pinnatud mustkattega teega. Minu isiklik arvamus on selline, et esimese päeva katseteks ei pea sõitjad oma autot asfaldile ümber seadistama ja slikkrehve kasutama - kruusaseadistus ja -rehvid ajavad asja väga hästi ära," rääkis Ots.
Viru ralli avapäev lõpetatakse Rakvere linnas, kus asfaltkattega tänavatel on kihutatud ka varasematel aastatel. "Esimene rallipäev lõpeb linnakatsega, mida läbitakse karussellsüsteemis," sõnas ralli pressiesindaja Aivar Ojaperv.
Viru autorallil on tänavu kavas 13 lisakatset kogupikkusega 106 kilomeetrit. Ralli esimesel päeval sõidetakse Rakvere ümbruse teede, teisel päeval erinevatel Lääne-Viru kruusateedel ja Harjumaa Kuusalu valda Kaitseväe polügooni vahetusse lähedustesse jäävatel metsateedel. Reedel on kavas kaks linnakatset Rakveres, laupäeval üks lisakatse Kehala paarisringil. Lisaks läbib Kehala paarisringrada üks pikem katse.
Võistlejate stardinimekiri on veel lahtine. Kindlasti on starti tulemas Margus Murakas oma Toyota Corolla WRC-l, samuti mitmed võistlejad Soomest ja Venemaalt.
|
|
|
|