Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Priit Saluri on Viru ralli eel keeruka valiku ees
|
Loe lisaks |
|
|
A-rühma Mitsubishil Eesti autoralli meistrisarjas võistlev Priit Saluri on kolme etapi järel A6 ja E10 arvestuses teisel kohal. Kuigi 33-aastane piloot tahaks kihutada ka Viru rallil, paneb see sõit ta dilemma ette.
Sel hooajal kõigilt kolmelt Eesti meistrivõistluste arvestusse kuulunud autorallilt teise koha punktid noppinud Priit Saluri hindab sarja järgmist etappi, juunis toimuvat Viru rallit, üheks keerukamaks.
33-aastane piloot on senistel rallidel pidanud WRC-autol kihutava Margus Murakase järel leppima teise koha punktidega ning nii lahutab tartlast liidrist kuus punkti.
"Viru rallil osalemine ongi nüüd kahtlane, kuna tiitlit ei paista. Võib-olla sõidan Cesises, et saada punkte Balti karikavõistluste arvestuses, kõik sõltub sellest, kuidas rahadega on. Samas tahaksin kindlasti Eestis sõita," rääkis Saluri.
Priit Saluri möönis, et Viru rallil osalemise teevad keeruliseks avapäeva kuus kiiruskatset, kus ligi 40-st kilomeetrist 31 sõidetakse asfaldil.
"Olen dilemma ees ja mõtlen, kas sõita. Osalemine tähendaks väljaminekuid vähemalt kahele jooksule slikkidele, et kiiresti sõita saaks. Kui on märg ilm, siis selleks peaksid ideaalis olema ka märja ilma rehvid," ütles Saluri.
Millist seadistust asfaldiks valida? "Sellist õiget asfaldialust ei ole Eestis kellelgi ja sõidetakse kruusaseades madalaks lastult ning väikeste piduritega," kommenteeris Saluri. Kuna Viru ralli esimesel võistluspäeval peavad võistlejad kihutama ka seitsmel kilomeetril kruusal, on vahest odavam otsustada kruusarehvi kasuks. Saluri hinnangul head tulemust sellisel viisil kirja saada aga ei pruugi.
Mullu lõpetasid Priit Saluri - Indrek Lepp Viru ralli avapäeva liidrina, kuid pidid võistluse teisel päeval pärast neljandat kiiruskatset tehniliste probleemide tõttu katkestama.
|
|
|
|