Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Gigi Galli Uus-Meremaa ralli testikatsel kiireim
|
Loe lisaks |
|
|
7. aprillil peetud Uus-Meremaa ralli testikatsel näitas parimat aega Gigi Galli (Mitsubishi). Markko Märtin (Peugeot) sai 5,21 kilomeetri pikkusel lõigul kirja kuuenda aja, olles Gallist 3,1 sekundit aeglasem.
Uus-Meremaa ralli testikatsel oli kiireim Mitsubishi Lancer WR05-l sõitev Gigi Galli, kes jagab koos Gilles Panizziga Mitsubishi meeskonnas teise sõitja kohta.
"Uus-Meremaalt puudub mul igasugune kogemus. Oleme tiimiga juba strateegiat arutanud ning meie eesmärgiks on finišisse jõuda," ütles Galli eelseisva ralli kohta.
Teise ja kolmanda aja said kirja vastavalt mullune rallivõitja Petter Solberg (Subaru) ja kolmel korral Uus-Meremaal kiireim olnud Marcus Grönholm (Peugeot).
Markko Märtin näitas testikatsel kuuendat aega, jäädes alla veel Chris Atkinsonile (Subaru) ja Toni Gardemeisterile (Ford). 0,7 sekundit oli eestlasest aeglasem erasõitja Manfred Stohl Citroenil.
Päikeselise ilmaga kuival teekattel toimunud rallieelsel testil lõhkusid oma autod Mitsubishil sõitnud Harri Rovanperä ning Fordi piloot Roman Kresta.
Rovanperä autol purunes pärast teelt väljasõitu vedrustus, kuid Mitsubishi meeskond loodab sõiduki enne ralli ametlikku starti parandada. Kresta auto sai aga nii palju viga, et ta võib sel korral võistlusest üldse kõrvale jääda. Tšehh ei hinnanud olukorda õigesti ja kihutas 120-kilomeetrise tunnikiirusega valli ning tema juhitud Focus WRC rullus mitu korda üle katuse. Nii juht kui ka kaardilugeja Jan Mozny on terved, kuid auto vajab korralikku remonti.
Fordi meeskond on teatanud, et püüab autot parandada, kuid lõplik otsus Kresta jätkamise kohta langetatakse siiski pärast seda, kui on selgunud vigastuste ulatus ning see, kas autoga rallil osaleda on küllalt turvaline.
|
|
|
|