Autoralli MM-võistlustel osalevad meeskonnad on avaldanud survet FIA-le et vähendada MM-rallide arvu. Samuti soovitatakse taasluua võimalus tootjafirmadel osaleda võistlustel kolme ekipaažiga.
Vähem kui aasta tagasi võttis FIA (Federation Internationale lAutomobile) vastu otsuse kolmanda auto kaotamiseks. Peugeot Spordi direktor Corrado Provera on endale leidnud Colin McRae näol liitlase, kes on mitmete uuenduste vastu sõna võtnud.
"Ma arvan, et tootjaid sunnib autoralli MM-karussellist taanduma ülepaisutatud rallide hulk. Minu jaoks oleks parem, kui rallide arvu vähendataks ja tiimid saaksid rajale tuua lisaauto," lausus McRae.
"Fordi lahkumine aga ei oleks MM-võistlustele katastroof, kuna osalemist jätkab veel kolm tippmeeskonda," märkis McRae.
"Kaks autot tootja kohta on jama, eriti kui nüüd on selge, et uute kaugete rallide tulek kompenseerib kolmelt autolt kahele liikumist," lausus Corrado Provera. "Ma ei usu, et vormel ühe vaadatavus, mis on niigi halb, oleks sama, kui seal sõidaks kahekümne auto asemel kümme."
"Ralli on Peugeot jaoks maailma mastaabis oluline. Seega osa vastutusest on meie kaelas, kuid teine suur osa kuulub FIA-le, kuna nemad loovad meistrivõistlused. Me vajame globaalselt MM-i, mida organiseerivad globaalselt mõtlevad FIA ametnikud. Nad ei tohiks mõelda kohalikele huvidele, väikestele rallidele, enda tagasivalimisele," jätkas Provera.
"Ma tõesti usun, et kui Ford peaks taanduma, siis tuleb FIA-l tõsiselt MM-i elu üle vaadata. Olen absoluutselt kindel, et rallil on potentsiaali ellu jäämiseks," sõnas Provera.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com