Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
01. juuli 2004 2:12
Loe kommentaare (14)
Trüki lehekülg

Täna algas rally.ee autospordiajakirja SMS-mäng

 Loe lisaks
Talvise rahvaralli võitsid Lembit Nõlvak ja Nils-Hendrik Nõlvak

Vasalemmas võitnud Lembit Nõlvak täishooaega kaasa ei tee

Lembit Nõlvak oli nobedaim, Martin Vaga võitis

Lembit Nõlvak alistas rahvasprindil kõik rivaalid

Škoda rallit juhib Nõlvak 0,1 sekundiga Dorossinski ees

Nõlvak ja Rauam lõpetasid avapäeva võrdse ajaga

Škoda ralli avakatsel tegi kiireimat sõitu Lembit Nõlvak

Võrtsjärve jäärajal oli kiireim Lembit Nõlvak

Lembit Nõlvak. Foto: Indrek Ilomets
1. juulil algas ühe kuu jagu kestev rally.ee SMS-mäng, kus igal nädalal loositakse auhindu. Sealhulgas on kolmel mängijal võimalus kihutada ka ralliautos istudes Lembit Nõlvaku kõrval kaardilugeja kohal.

Neile, kes varem kiires võistlusautos istunud ei ole, võib see võimalus SMS-mängus osalemisega avaneda. Mängu toimumise perioodil loosib rally.ee toimetus välja kolm mängijat, kes saavad kihutada spetsiaalselt ralliautoks ehitatud Subaru Imprezas Lembit Nõlvaku kõrval.

Lembit Nõlvak selgitas, millised on olulisemad erinevused tavalise sõiduauto ning ralliauto vahel. Et mängijad teaksid, mis neid ees võib oodata...

"Võistllusautosse sisse istudes tõmmatakse sõitja jämedate rihmadega õhukesse istmesse. See tekitab algul kõhedust ja abitust, kuid sõitma hakates on kõik ok. Ka torud võvad tekitada ängistust ja kitsas karbis olemise tunnet," kirjeldas Nõlvak.

Üheks olulisemaks erinevuseks tavaautoga liiklemisest on see, et võistlusautos käib suur kivide kolin rattakoobastes ja häälekalt annavad endast märku ülekanded. "Kuna võidusõidul on kiivrid peas, jääb see märkamatuks. Ka mootori pöördeid pole kiivri ja muu lärmi tõttu kuulda. Mootori pöördeid ja jõukõverat tunnetab juht kiirendusel kerega," selgitas Nõlvak.

"Võistlusautol on ka teistsugune vedrustus. Amordid on oluliselt jäigemad. Kruusal kasutatakse spetsiaalseid rehve, mis neelavad väiksemad tee konarused. Ka aitavad kõrged ja paksu seinaga rehvid leevendada teravaid auke, täiendades sellega vedrustuse tööd. Seega läbitakse auklikke teid võimatuna näiva kiirusega," ütles Lembit Nõlvak.

Kindlasti on see kogemus, mida mujalt naljalt ei saa.

SMS-mängu peaauhinna, milleks on rallipassid Soome Neste rallile, pani välja Auto Bild Eesti. Lisaks läheb loosi auhindu RS ralli korraldajalt ja firmadelt Sparco ning T-Puhtax.

Autospordiajakirja rally.ee SMS mäng toimub 1. juulist kuni 1. augustini.



Lembit Nõlvak Subaru Imprezal. Foto: Rando Aav
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
30.04.2025 16:53
EMV Rallikrossis 2025 . 1. etapp (1)
19.04.2025 04:40
Kehala Karikas 2. Etapp . Video (0)
05.04.2025 23:44
Audru Rahvasprint 2025 Video. (0)
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia