Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Leedus algas hooaeg Visaginase ralliga
|
Loe lisaks |
|
|
Leedu autoralli hooaeg algas sel nädalavahetusel, kui 23. ja 24. jaanuaril sõideti lumistel ja jäistel teedel meistrivõistluste esimene etapp. Autoralli "Visaginas 2004" võitsid Mitsubishi Lanceril võistelnud Rokas Lipeikis - Renatas Vaitkevičius.
Sel nädalavahetusel sõidetud 192 kilomeetri pikkusel Visaginas rallil läbisid võistlejad ligikaudu 20-kraadises pakases kaheksa kiiruskatset kogupikkusega 90,4 kilomeetrit.
N-rühma Mitsubishi Lanceril võistelnud mullune rallivõitja Saulius Girdauskas pidi seekord leppima teise kohaga, kuna rahvuslikus rühmas A-rühma Mitsubishi Lancer Evo kuuel kihutanud Rokas Lipeikis edestas teda 16,82 sekundiga. 18,58 sekundiline kaotus liidrile tagas kolmanda koha samuti Mitsubishi Lanceril võistelnud Evaldas Cirbale.
Autoralli Visaginas 2004 tulemused
1. Rokas Lipeikis - Renatas Vaitkevičius (Mitsubishi Lancer Evo 6) 48:34.25
2. Saulius Girdauskas - Audrius Šošas (Mitsubishi Lancer Evo 7) +16,82
3. Evaldas Čirba - Audrius Pivoras (Mitsubishi Lancer Evo 6) +18,58
4. Arūnas Strumskis - Linas Skardžiukas (Subaru) +1:28,35
5. Audrius Gimžauskas - Kęstutis Girštautas (Ford Escort RS 2000 Maxi) +2:02,20 6. Darius Vilimas - Žilvinas Žeromskas (Renault Clio RS) +2:03,91
7. Vladas Pleskovas - Arūnas Mikeliūnas (Ford Escort) +3:07,29
8. Artūras Ežerskis - Giedrius Nomeika (Mitsubishi Lancer) +5:37,78
9. Giedrius Kriptavičius - Ričardas Abelkis (Honda Integra) +6:01,88
10. Raimundas Slaboševičius - Arvydas Vasiliauskas (Mitsubishi lancer Evo 4) +6:04,34
Rallisõitja kommentaar
Autorallil Visaginas 2004 startis Ford Escortil rallipaar Konstantinas Gorbas - Kęstutis Kurgonas, kuid ebaõnne tõttu lõppes võistlus neile juba esimesel kiiruskatsel.
"Käigukast vedas meid alt ning jäi ainult kolmas käik," kirjeldas Gorbas võistluse algust. "Seejärel sõitsime liiga suure kiiruse tõttu teelt välja. Ebaõnn sellega aga ei lõppenud," jätkas Gorbas, "Samas kohas lendas teine auto meile sirgelt selga."
Gorbase sõnul sõideti seekordne ralli võrdlemisi rasketes tingimustes, ning seetõttu on ka seletatav suur katkestajate hulk. Finišeerus 36 ekipaaži, ralli katkestas 13 rallipaari.
Üheks põhjuseks võis olla ka hüpeterohkus, märkis Gorbas ja kirjeldas legendi: "300 hüpe, 100 hüpe, 150 hüpe, parem neli, 100, parem kolm..."
Rallipaari Konstantinas Gorbas - Kęstutis Kurgonas võistlusauto. Foto: erakogu
|
|
|
|