Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Märtini lootused luhtusid
|
Loe lisaks |
|
|
Markko Märtin (Ford) alustas Korsika ralli teist päeva kiirusega, mis konkurentide jalgealuse tuliseks tegi. Paraku ei suutnud eestlane järgmisel katsel alanud vihmasajus autot teel hoida ja kaotas väljasõidule järgnenud rattavahetusega viis minutit.
Teise päeva järel on liider norralane Petter Solberg (Subaru), kes võitis kolm viimast kiiruskatset ja tõrjus viimase katsega esikohalt Märtini meeskonnakaaslase belglase Francois Duvali.
Kümnenda ja 11. kiiruskatse lõpetas Märtin teisena norralase Petter Solbergi (Subaru) järel ning tõusis üldarvestuses 12. kohale. 12. katsel saadud kolmas aeg tema jaoks suurt ei muutnud. Koht jäi ikka 12-ndaks, liidrist lahutab teda 5.16, eessõitjast 1.31,4 ja tagantulijat edestab eestlane 1.55,9-ga.
Üheksa katse järel juhtima tõusnud Francois Duval (Ford) kaotab Solbergile 17,9 ja kolmandana kihutav hispaanlane Carlos Sainz (Citroën) 22,4 sekundit.
Järgnevad Colin McRae (Citroën), Marcus Grönholm (Peugeot), Gilles Panizzi (Peugeot), Tommi Mäkinen ja Richard Burns (Peugeot).
SS 12
Kolmas kiiruskatsevõit järjest kergitas Solbergi liidriks. 40,94 km pikkune kihutamine tõi talle 9,2 edu teisena lõpetanud meeskonnakaaslase Tommi Mäkineni ees, Märtin kaotas 17,6 ja oli kolmas, edestades omakorda vaid kahe kümnendikuga Sainzi. Suur kaotaja oli senine liider Duval, kes jääb nüüd norralasest maha 17,9 sekundit. Sainz jääb kokkuvõttes kolmandana Duvalist maha 4,5 sekundit.
SS 11
Taas katsevõit Solbergile ja see tõstis ta teiseks. Taas oli kiiruskatse teine Märtin. Kolmanda aja saanud Duvali edu kahanes Solbergi ees aga 3,2 sekundile. Sainz langes kolmandaks, tema kaotab liidrile 7,8 sekundit.
SS 10
Solberg sai 38,64 km pikkuse Ampaza katse teisel läbimisel 12,9 sekundi võrra parema aja kui teine olnud Märtin. Norralane on teisel kohal püsival Sainzil otse kannul ja kaotab liidrile Duvalile 6,5 sekundit. Olulist rolli mängis ilm, sest algul ennustati märga, ent kuivavat rada. Pärast esimeste sõitjate katse läbimist hakkas aga sadama.
SS 9
Panizzi kihutas 41 km pikkusel katsel välja parima aja, möödudes üldarvestuses kolmest konkurendist. Prantslasega suutis tempot hoida ka Loeb, kes pingereas langes teise kümne lõppu, kaotades 1,8 sekundiga. Alla 10 sekundi kaotasid ka Duval ja Sainz. Märtin oli Panizzist 34,6 sekundit aeglasem, mis oli katsel 11. tulemus.
SS 8
Tänu alanud vihmale olid 15,42 km pikkusel katsel eelsitatud sõitjad, kes pääsesid rajale eesotsas. Parimat aega näitaski Mikko Hirvonen (Ford), üldjärjestuses esotsas olijad olid 20-30 sekundit aeglasemad. Märtini teelt välöjasõit lõppes velje purunemisega. Loebi, kelle masin suri katse alguses välja, aitasid taas asfaldile pealtvaatajad.
SS 7
Eestlane võitis 38,6 km pikkuse kihutamise ülekaaluga, mis kergitas ta üldjärjestuse viiendalt kohalt teiseks. Liidrina jätkav Loeb oli viimati aeglasem koguni üheksa sekundit ning tema edu Märtini ees kahanes vaid 9,6 sekundile.
Märtini pidid mööda laskma ka Duval, Sainz ja Grönholm, kes kaotavad Loebile pärast seitsmendat katset vastavalt 10,4, 14,3 ja 29,9 sekundiga.
Ainsana suutis laupäevahommikusel katsel eestlase tempot hoida Solberg, kes kaotas vaid 4,4 sekundiga. Kokkuvõttes oli norralane kuues, jäädes liidrist maha 39,3 sekundit. Punktikohal asusid veel britid McRae ja Burns.
|
|
|
|