Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Ligur ja Tammemägi on igal juhul meistrid
|
Loe lisaks |
|
|
Sõltumata EAL-i poolt viimasel rallikrossi etapil kasutatavast punktisüsteemist tulid erinevais veoautoklassides Eesti rallikrossimeistriks nuialane Jaanus Ligur ja võruke Silver Tammemägi.
Tulemused on siiski veel mitteametlikud.
Erinev punktisüsteem kummagi masinaklassi nelja esimest kohta ei mõjuta. Kui EAL otsustab viimaselt rallikrossi etapilt saadud punktid korrutada koefitsendiga 1,5, kogub Jaanus Ligur klassis GAZ 51/52 120 punkti (ilma koefitsendita oleks mitteametlik punktisumma 105). Jaan Mölder langeb viimase etapi katkestamise tõttu teiseks 106, 5 punktiga (või 101) ning kolmada koha saab läbi hooaja stabiilselt sõitnud Avo Pilv 101 (90) punktiga.
Sõltumata punktisüsteemist on igal juhul neljas Aivar Kender, kuid järgmisi kohti koefitsent 1,5 mõjutab. Selle rakendumisel oleks järjestus 5. Helmut Uusmägi, 6. Gunnar Orav, 7. Sigmar Tammemägi. Tavalise punktisüsteemi korral oleks viies Tammemägi ning Uusmägi kuues ja Orav seitsmes.
Autokrossi meistrivõistlustel on jäänud sõita veel kaks etappi (senise info põhjal ärajääv Raadi võistlus asendatakse). Liidrikohta hoiab Avo Pilv, kuid teoreetiline tiitlivõidu võimalus on veel vähemalt kuuel mehel. Esikolmikusse kandideerib vähemalt üheksa meest.
GAZ 53-l tuleb Eesti rallikrossimeistriks Silver Tammemägi 100 (85) punktiga. Teise koha saab hooaja uustulnuk Aivari Lepik 87,5 (75) punktiga ning kolmas on Kalju Parker 77,5 (71) punktiga.
Neljas on igal juhul Mart Kork ja ka Mait Mäesaare viiendat ning Tiit Tootsi kuuendat kohta punktisüsteemi erinevus ei mõjuta.
Autokrossi meistrisarja medalitele on selles klassis võistlema jäänud kolm meest, - rallikrossi esikolmik - kuivõrd nemad ainsatena on startinud kõigil arvesse läinud etappidel. Õhkõrn teoreetiline võimalus esikolmikusse tõusta on ka vaid krosse sõitval Aivar Tedrel, kuid selleks peab ta järelejäänud kaks etappi võitma ning lisaks peab Aivari Lepikut seirama ebaõnn.
|
|
|
|