Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Karl Martin Volver saavutas ülekaaluka klassivõidu |
|
Karl Martin Volver saavutas ülekaaluka klassivõidu
|
Loe lisaks |
|
|
2.-3. märtsil Saksamaal sõidetud Saarland-Pfalzi rallil saavutasid Karl Martin Volver ja Marten Madissoo Opel Rallye Cup arvestusklassis esikoha. Absoluutarvestuses kuulus eestlastele neljas koht.
Opel Adamiga Saksamaal ADAC Opeli rallikarika arvestuses võistlevad Karl Martin Volver ja Marten Madissoo lõpetasid Saarland-Pfalzi ralli klassivõiduga.
Reedeste kiiruskatsete järel olid Opel Rallye Cup arvestusklassis võistelnud Karl Martin Volver - Marten Madissoo teisel kohal, kaotades liiderpaarile Elias Lundberg - David Arhuisander 43 sekundit.
Laupäeval tegid eestlased marulist tempot ja üheksanda kiiruskatse järel asusid nad pärast järjekordset katsevõitu nn Opelite arvestuses rallit juhtima. Vahe rivaalidega kärises katse-katselt suuremaks ning Volver ja Madissoo lõpetasid ralli klassivõitjatena. Rootslased Elias Lundberg - David Arhuisander jäid neist kokkuvõttes ühe minuti ja 33,9 sekundi kaugusele. Opel Rallye Cup arvestusklassis kolmanda tulemuse kirja saanud Grégoire Munster - Johan Jalet kaotasid võitjaile 2 minutit ja 43,2 sekundit. ADAC Opel Rallye Cup punkte teenis Volver hooaja avaetapilt 50. Lundberg teisena sai 32 ja Munster kolmandana 28 punkti.
"Tunne on suurepärane! See oli mulle väga hea kogemus," lausus Karl Martin Volver pärast ralli lõppu.
Ehk oli ReVolveri trumbiks rivaalide ees suurepärane oskus autot valitseda muutlikes teeoludes? Reedel sadas esmalt vihma, mis seejärel pöördus lörtsiks ja lõpuks tuli lumi maha. Kuna tegu oli asfaldiralliga, oli sõitjate valikus vaid asfaldirehv või lamellrehv. Lamellrehvidega sõideti seetõttu juba ka avapäeval, ent tee oli nii libe, et korraldajad otsustasid esimese rallipäeva kaks viimast kiiruskatset ära jätta. Laupäeva hommikul oli lumi maas, päeva peale see sulas, kuid õhtu poole hakkas uuesti lund sadama. Sakslaste jaoks olid sellised olud katastroof, kogu liiklus oli häiritud.
"Tingimused olid lihtsalt uskumatud, aga mulle väga meeldis. See oli mulle esimene lumine asfaldiralli. Ilma naastrehvideta lumisel asfaldil sõita oli huvitav kogemus. Oli äärmiselt keeruline, aga samas ka päris tore," rääkis Karl Martin Volver, kes libeduse tõttu autoga mõne piruetigi tegi. Ka oli tal ebaõnne, kui avakatse alguses purunes autol teadmata põhjusel üks rehvidest.
Montecarlolikes oludes sõidetud ralli teisel päeval kohanes Karl Martin Volver autoga järjest enam ja kiirus kasvas. Kohati oli aga tee sedavõrd libe, et tema isa Heiki Volveri sõnul ei võinud vahepeal pidurit puudutadagi: "Kõik oli nii libe!"
Volver ja Madissoo said võidu sõita kaheteistkümnest kiiruskatsest üheksal. Nagu mainitud, jäeti turvakaalutlustel ära kaks kiiruskatset avapäeval. Seitsmendalt kiiruskatselt laupäeval said ADAC Opeli rallikarika arvestuse võistlejad kirja võrdse aja. Nimelt üks varem startinud võistluspaar tegi avarii, nende auto jäi teele ning katse peatati.
Saarland-Pfalz ralli 2018 tulemused
1. Simone Tempestini - Sergiu-Sebastian Itu (Citroen DS3 R5) 1:32:45,6
2. Dominik Dinkel - Christina Kohl (Škoda Fabia R5) +19,1
3. Ron Schumann - Nanett Centner (Mitsubishi Lancer Evo) +4:04,9
4. Karl Martin Volver - Marten Madissoo (Opel Adam Cup) +6:53,7
5. Andreas Brocker - Sabrina Woll (Mitsubishi Lancer Evo 7) +7:18,9
6. Oliver Bliss - Stefan Grundmann (Mitsubishi Lancer Evo 6) +7:56,7
7. Walter Gromöller - Rene Meier (Opel Ascona 400) +8:09,9
8. Dennis Rosteck - Dennis Zenz (Mitsubishi Lancer Evo 10) +8:13,3
9. Elias Lundberg - David Arhuisander (Opel Adam Cup) +8:27,6
10. Tom Kristensson - Henrik Appelskog (Opel Adam R2) +8:30,0
|
|
|
|