Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > «Ralli tuli kokkuvõttes välja väga hea» |
|
«Ralli tuli kokkuvõttes välja väga hea»
|
Loe lisaks |
|
|
12. augustil Uno Aava rändkarikale peetud Tapa rahvaralli peakorraldaja Aivo Rahu sõnul läks kõik plaanipäraselt. "Ralli tuli kokkuvõttes välja väga hea," märkis ta.
"Küll oli see minu kolme aasta jooksul üks keerulisemaid korraldusi. Juba iseenesest viia ralli kolme valda, tekitas probleemi vahemaades ja nii tuli võistlus teha nn karusell-süsteemis. Teine raske moment oli ralli viimine uude valda, mis tähendas pidevaid tõestamisi kohalikele, et me oleme korralikud partnerid nendele ja teeme enda järgi kõik korda. Täna võib öelda, et oleme oma lubadused täitnud," rääkis Aivo Rahu.
Rahu ütles, et päeva esimest kiiruskatset, mis kulges Karkuse teedel, tuli päev enne võistluse algust ümber teha. "Maaomaniku soov oli selline. Ja see tegi katse natuke keeruliseks, kuna üks lõik läks pehmele pinnasele ja sõideti rööpasse. Sealt edasi mindi juba Tamsalu valda ning edasised katsed pakkusid suurt rõõmu sõitjatele."
Teise ringi esimene katse viidi läbi Tapa autokrossi rajal. "Paar päeva enne võistlust tuli vihma ja rada muutus poriseks ning pehmeks. Aga seda oli kõigest natuke üle kilomeetri ja selle kannatsid võistlejad ära."
Rahu jätkas: "Sealt liiguti edasi jälle Tamsalu valda Aavere katsele, mis minu silmis oli üks ralli põnevaimaid katseid, mille lõpus ka trampliin. Kuna olin ise "rajakoristustiimis", siis oodates raja ääres ja nähes võistlejate rõõmsaid nägusid päraste katset, tuli endalgi soe tunne sisse. Edasi kulgeti ralli viimasele katsele Vohnja küla vahele Kadrina valda. Kui ralli lõpus küsitlesin võistlejaid, siis ilmselgelt kõlas võistlejate suust kiidusõnu Vohnja katse kohta ja nii jäi mulje, et antud katse oli võistlejate lemmik. Siinkohal suur tänu Vohnja küla rahvale - eriti Alole - kes panid käed külge ja aitasid katse nii korda seada kui ka ära koristada."
Ralli möödus ka ilma suurtemate õnnetusteta. "Küll oli kivisse sõitjaid, kes murdsid ära rattaid. Samuti oli väljasõite. Kellele lõppes see puus ja kellele kraavis, paljudele siiski ainult ehmatusega. Aga see käib ühe tõsise rallivõistluse juurde," rääkis Rahu.
"Mina koraldajana jäin ralliga väga rahule. Suur tänu Urmo Avale, Tarmo Hõbedale ja Silver Kütile, kes tõid üritusele palju põnevust ja vaatamist. Suured tänud sponsoritele TallChart OÜ, Printwise ning Kassetikeskus. Samuti aitäh Sportlandile, kes tegi fännisärgid ja hea muusika eest tänusõnad My Hits rahvale."
Rändkarikas noorteklassi võistlejale
Uue statuudi alusel väljaantava teenelise meistersportlase Uno Aava rändkarika võitsid kuni 18-aastaste vanuseklassis võistelnud ja seal klassivõiduni jõudnud Jaan Eerik Planken - Margus Planken (Honda Civic).
"Nemad võitsid kõik katsed omas klassis ja nii teenisid karika," lausus Tapa rahvaralli direktor Aivo Rahu.
Nooremas vanuserühmas J16 võitsid sõidu Jaspar Vaher - Avo Vaher (Toyota Yaris).
Klassis 4WD saavutasid esikoha Gert Aasmäe - Vally Soopalu (Mitsubishi Lancer Evo 9 RS), klassis 2WD-V tulid võitjaiks Priit Seire - Rando Suve (Mitsubishi Colt) ning klassis 2WD-S jõudsid esmakordselt võiduni Daniel Ling - Madis Kümmel (BMW 320). Naiste arvestuses teenisid võidu välja Aira Lepp - Ain Lepp (Nissan Sunny). SU klassis said konkurentidest jagu Ott Nootre - Harri Jõgisalu (VAZ 2105) ning M&L liiga arvestuses osutusid võitjaiks Heigo Tinno - Veiko Vilu (IZ 412).
Sportklassis osalenud kolmest võistluspaarist finišseeris kaks. Peeter Kaibald - Jaanus Hõbemägi (BMW M3) teenisid võidu võistluspaari Tarmo Hõbe - Urmo Aava (Ford Fiesta R1) ees.
|
|
|
|