Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Tomasz Czopik võitis Slaski ralli
|
Loe lisaks |
|
|
A-rühma Mitsubishi Lanceril kihutanud Tomasz Czopik ja Lukasz Wronski võitsid Poolas peetud 51. Slaski ralli, edestades ekipaaži Michał Bębenek - Grzegorz Bębenek (Mitsubishi Lancer EVO VI) 15,2 sekundiga.
Läbi hooaja on Leszek Kuzaj kembelnud ebaõnnega, ent üha sagedamini selle ohvriks langenud. Ka Slaski ralli eelviimasel katsel juhtus sel hetkel liidrina Subarul rajal olnud Kuzajga äpardus. Tema autol tekkisid probleemid siduriga ning mees oli sunnitud ralli katkestama. Samuti kaotas mullune Poola meister võimaluse võtta meistritiitel sel hooajal.
Sellest hetkest alates olid esikoha pretendentideks lisaks Tomasz Czopikule Sebastian Frycz ja Michał Bębenek (mõlemad N-rühma Mitsubishi Lanceritel). Pärast seitsmeteistkümnendat kiiruskatset kaotas Frycz Czopikule 7,2 sekundit ja Bębenek Fryczile 2,5 sekundit. Need kolm meest sõitsid viimasel katsel väga kiiresti ja näitasid palju paremat aega, kui selle katse esimesel läbimisel.
Ralli lõppedes oli liider Tomasz Czopik. Liidrile 15,2 sekundit kaotanud Michał Bębenek võttis N-rühma võidu. Hoolimata sellest, et Frycz kaotas Bębenekile 3,5 sekundit ning oli N-rühma arvestuses teine, tuli ta üks ralli enne hooaja lõppu N-rühma Poola meistriks. "Seda võitu on raske uskuda, aga ju pidi nii minema," lausus Czopik.
S1600 võit läks Grzegorz Grzybile (Peugeot 206 S1600, kaotus liidrile 5 minutit 15,7 sekundit). 6,4 sekundi kaugusele jäi temast Damian Jurczak (Fiat Punto S1600). Michał Kościuszko (Corsa S1600) sõitis teelt välja ja katkestas.
Hoolimata sellest, et Grzyb sai kuuendal katsel starti hilinemise eest kahe minutilise trahvi, suutis ta võita. Ta oli üllatavalt kiire ja võitis enamus katseid. Katse enne ralli lõppu juhtis Damian Jurczak, kuid viimasel katsel sai Grzyb 19,2 sekundilise edu. Ta võitis viimase katse ülekaalukalt ja näitas ilusat võitlust.
Tulemused
1. Tomasz Czopik (Mitsubishi Lancer EvoVII) 1:37:55,7
2. Michał Bębenek (Mitsubishi Lancer Evo VI) +15,2
3. Sebastian Frycz (Mitsubishi Lancer Evo V) +18,7
4. Piotr Maciejewski (Mitsubishi Lancer Evo VI) +3:24,0
5. Michał Sołowow (Mitsubishi Lancer Evo VII) +3:24,2
6. Grzegorz Grzyb (Peugeot 206) +5:15,7
7. Damian Jurczak (Fiat Punto) +5:34,9
8. Maciej Lubiak (Mitsubishi Lancer Evo V) +6:10,6
9. Stefan Karnabal (Renault Clio) +9:43,2
10. Mariusz Pelikański (Peugeot 206 XS) +10:21,5
|
|
|
|