Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
29. september 2014 12:20
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Pille Russi / Autoleht

Keivo Kõiv tänavu kahes võistlussarjas teine

Aastaid bagiautoga Eestis ja piiritagustel võistlustel osalenud Keivo Kõiv lõpetas tänavuse hooaja mullusega võrreldes mõnevõrra parema tulemusega. Nii Balti meistrisarjas kui ka Läti meistrivõistlustel oli ta kokkuvõttes teine.

Hooaja esimesel etapil Smiltenes saavutas Keivo Kõiv B600 klassis kolmanda koha. Seda vaatamata asjaolule, et päev läbi tuli tal sõita suitseva mootoriga.

Teise etapi algus Vecpilsis oli väga ilus - nimelt võitis eestlane ajasõidu ja sai valida esimesena poolfinaali stardikoha. Edasine enam nii ilus ei olnud. Väga hea stardi järel sai ta võistlust juhtida vaid pool ringi ja ühes kurvis kandus vähe välja ning toimus kokkupõrge teise bagiga. Tulemuseks purunenud detailid: amortisaator, õõtshoob ja pooltelg. Teises poolfinaalis tagant startides õnnestus Kõivul paar kohta tõusta. Kolmandas poolfinaalis parandas ta positsiooni veel, aga finaalis ikkagi startis viimasest reast. Tulemuseks viies koht, olgugi et kolmas koht oli sekundi kaugusel.

Kolmandal etapil Vecpilsis oli taas väikesi probleeme kuni finaalsõiduni, kus stardikohaks 4. Kohe stardis läks prillide kile katki ja nende eest võtmiseks tuli pidurdada ning alustada teiste jälitamist viimaselt kohalt, ilma prillideta. Sellele vaatamata suutis Keivo Kõiv tõusta neljandale kohale, kaotades poodiumikoha vaid 0,3 sekundiga.

Neljas etapp Smiltenes möödus Mõniste valla noormehel kuni otsustava sõiduni probleemideta. Olles võitnud ajasõidu ja olnud poolfinaalides 2-3, startis Keivo Kõiv esimesest reast. Start oli väga hea ning esimeses kurvis oli ta esimene, kuid siis tõusid punased lipud ja selgus, et lätlane oli teinud valestardi. Stardis oli aga Keivo bagil purunenud siduritross, mis tähendas seda, et kordusstarti ta minna ei saanud. Tross jõuti kiiresti ära vahetada, kuid start anti enne, kui Keivo jõudis stardikoridori. Selle võistluspäeva rikkus seega lätlase valestart, kuna sõita saanuks Kõiv ka ilma siduritrossita, aga startida mitte.

Balti meistrisarja teine etapp toimus Leedus Vilkiciai. See algas Keivo Kõivule ajasõidu võiduga. Poolfinaalides oli ta kahel korral esimene ja korra teine ning seega finaalsõidus õnnestus tal startida esimeselt stardikohalt. Finaalis tegi ta käiguvahetuse vea ja pidi kokkuvõttes leppima teise kohaga.

Viimane etapp nii Läti kui ka Balti meistrivõistluste arvestuses toimus 12.-13. septembril Šakiais. Ajasõidus oli Keivo Kõiv neljas. Esimene poolfinaal õnnestus tal hästi ja tulemuseks sealt teine koht. Teise poolfinaali start väga hea, kuid teise ringi esimeses kurvis tema bagi mootor seiskus ja kolmandat poolfinaali tuli alustada kümnendalt kohalt. Start oli jälle korralik ja tulemuseks neljas koht. Finaaliks seega kuues stardikoht kolmandas reas. Finaalis sai Kõiv hea stardi ja mitmete möödumistega jõudis ta kolmandaks, jäädes teise koha kirja saanud võistlejast vähem kui sekundi kaugusele.

"Nautisin kõiki võistlusi, kuid tehnikavead tegid lihtsalt oma töö," märkis Keivo Kõiv, kes enda sõnul jäi kõige enam rahule sel kuul Leedus peetud võistlusega. "Rada oli väga huvitav ja teatud kohtades väga libe. Kolmandas poolfinaalis 10. koha pealt neljandaks tulles, oli näha, et kiirust tegelikult on. Selline valus ja viimasel piiril sõitmine mulle meeldib. Finaal oli kindlasti üks parimaid sellel hooajal! Kahjuks jäi teine koht saamata, kuid kolmas sellise päeva kohta oli super."

"Teine koht mõlemas sarjas oli midagi üle ootuste," jätkas Kõiv, tundes heameelt, et mullune Läti meistrisarja kolmas koht õnnestus tänavu teise koha vastu vahetada. "Tahan tänada oma peret, kes viitsib ja tahab juba neljandat aastat järjest minu hobisse investeerida ja vaeva näha. Mind aitasid ka AS Ramo, Premium 7, RS Motosport ja Taviton Team," rääkis Kõiv.

Tulevaks aastaks Keivo Kõiv kindlaid plaane veel teinud ei ole. "Bagi raam on nelja aastaga väga pehmeks ja kõveraks pekstud. Oleks vaja paikamistööd teha, ideaalis tagumine osa raamist uus teha, koos väikeste muudatustega. Mootori kallal midagi endiselt ei tee. Jääme reeglite piiresse, nagu ka eelnevatel aastatel. Nõnda tundub saavutatu magusam - teine koht on oma jaoks juba võit!"
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia