Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Plangi ja Sarapuu katkestasid Kuramaa ralli liidrikohalt
|
Loe lisaks |
|
|
Kuramaa ralli teise võistluspäeva teise kiiruskatse järel asusid sõitu juhtima Siim Plangi ja Marek Sarapuu. Võrumaa meestel jäi järgmisel katsel aga sõit pooleli, põhjuseks probleemid kütusepumbaga.
Kuramaa ralli avapäeva lõpetasid Siim Plangi - Marek Sarapuu (Mitsubishi Lancer Evo 10) neljandal kohal, kaotust liidreile oli 4,62 sekundit. "Mõlemad Marekiga võisime päevaga väga rahule jääda, kuigi alguses nappis enesekindlust, aga sõitmine muutis tunnet paremaks," kommenteeris Plangi esimest rallipäeva. Ta lisas, et vahed eesolijatega olid küll väikesed, aga teisel päeval plaanis ta siiski teha enda sõitu.
Siim Plangi ja Marek Sarapuu asusid rallit juhtima pärast seitsmendat kiiruskatset, olles võitnud mõlemad laupäeva hommikused katsed Venemaa võistluspaari Aleksei Lukjanuk - Aleksei Arnautov (Mitsubishi Lancer Evo 10) ees. Avapäeva liidrikohal lõpetanud võistluspaari Jānis Vorobjovs - Andris Mālnieks (Mitsubishi Lancer Evo 10) edestasid eestlased seitsmenda katse lõppedes 1,4 sekundiga. Seejärel olid nad aga sunnitud auto tehniliste probleemide tõttu ralli katkestama. Pärast kaheksandat katset tõusid liidriks Lukjanuk ja Arnautov.
"Hommikuste katsete pealt sellist tulemust ei oleks ise oodanud. See oli positiivne üllatus, millega olime väga rahul! Me ei läinud sellist sõitu tegema. Hoog oli hea," lausus Siim Plangi päeva alguse kohta. Katkestamist kommenteeris ta järgmiselt: "Bensiinipump lakkas töötamast. Saime seitsmenda katse lõpuni ja siis mootor suri välja. Jäime kommentaatori kõrvale seisma. Kehva õnn on sel aastal, mis ei taha kuidagi lõppeda..."
Lätis sõidetava Läti ja Eesti autoralli meistrivõistluste etapi teisel päeval läbivad osalejad kokku kuus kiiruskatset. Viimast katset Liepaja linnas alustatakse mõni minut enne kella 17, mille järel ületavad autod finišipoodiumi.
|
|
|
|