lada`le on aretatud eraldi nii väljalaskekollektorit (brunza leedus) kui ka sumbutit ennast. 2 põhilist piirangut on teadagi müra (see rohkem nagu välispidine) kui ka vastusurve väljalaskegaasidele (see, mis lõpuks ikkagi moosi annab). viimane omakorda aga sõltub nende väljalaskegaaside (ehk siis silindris ära põlenud küttesegu) hulgast (mis omakorda sõltub ka pööretest). näit. 60-ndatel oli üks vana, kes püstitas kiirusrekordi nii maal kui vees ja kuigi ta oli nii tark vana, et oskas selleks välja nuputada sõiduriistad ja mootorid, sai ta paadi sumpa õige pikkuse kätte juppide mahalõikamise ja sellega kaasnenud hj mõõtmise teel. ära ehk ise ürita jalgratast leiutada, kusagil peaks olema veel liikvel brunza (leedu) sumpad, võta neis malli - päris hääd olid. õige sumpa annab lada`l juurde kusagil 3-5 hj kandis.