Tekkis küsimus mootori kohta. Kuna reeglites kirjas, et ei tohi kasutada teise tootja mootoreid ning suuremat kubatuuri, siis loen välja, et sama tootja mootorit sama kubatuuriga võib kasutada? Sellega koos läheksid vahetusse ka kollektor ning väljalase. Kuidas teostatakse kontrolli väljalaskele ning kollektorile? Uued näevad küll väga originaalisarnased välja ning on TRD (Toyota Racing Development) ehk tootja enda poolt toodetud? Siit edasi areneb järgmine küsimus, et kas tootja enda poolseid intensiivseks kiireks sõiduks mõeldud juppe võib kasutada? Hooratas, nukkvõll, kolvid(rõngad), sidur.
Samuti tekkis küsimus inglise keeli brace-ide kohta: http://trdparts.jp/english/image2/p_brace-mr-s.jpg Lugesin küll reeglid mitu korda läbi, kuid ei leidnud vastuseid, kas neid tohib kasutada või mitte. Originaalis on need samuti autol olemas. Vahetaks TRD omade vastu lihtsalt välja. Lisavad jäikust.
Kõik jupid, mida kasutaksin oleksid TRD (Toyota Racing Development) jupid ning läheksidki Toyota külge. Mina järeldan reeglite järgi, et nende kasutamine on siis lubatud?
Kütusesüsteemi ning käigukastiga pole hetkel midagi plaanis teha.
noortesprint
Autor: Tanelt
12.06.2007 21:01
reegel: 2.1.1 Mootorit ei või asendada teise automargi mootoriga (lubatud koos vastava märkega auto registreerimistunnistusel).
Aga kas sama tootja suurema kubatuuriga mootori võib panna? Ma ei leia sellist kohta Rahvaralli ja rahvasprindi tehnilised tingimused 2007 kus on kirjas,et suuremat kubatuuri ei või olla.
reeglid
Autor: juu-juu
11.06.2007 10:45
neliveo praktika on üldiselt selline, et pealtpoolt vaadatakse üle,et paistaks õigeja, edasi on aga juba igaühe enda sisetunde asi ja protestid ei ole kombeks.
NIi
Autor: LH
02.06.2007 14:06
Kui auto on kohe tehasest sellisena tellitud ning see kajastub ka vin koodi järgi Subaru esindusest saadud infos, siis võib olla, aga vastasel juhul on see juba hiljem lisatud modifikatsioon ning KEELATUD.
peaks saama kuna see ju tehase poolt pagaldatav lisavarustus aga soovitan helistada ja üle küsida võistlustel tehnilist tegevale inimesele saad kindla vastuse. aga isiklikult arvan et sellega ei tohiks probleeme olla.
Antud asjadega on tegelikult väga lihtne. Kohe tehniliste tingimuste esimeses lõigus on kirjas: Kõik muudatused, mida konkreetselt pole lubatud, on keelatud! Automudeli määratlusel lähtutakse auto VIN koodist ja tüübi kinnitusest.
Nii et põhimõtteliselt ei ole antud muudatused lubatud. Ise asi on see et kes ja kuidas ja kuipalju seda kontrollitakse.....arven et see võib toimuda ainult juhul kui keegi konkreetse protesti sisse annab. Võistluseelne tehniline komisjon nii süviti asjadele ei lähene.