Teema siis selline, et auto kakub paremale, kui vedu järgi tuleb. Asfaldil proovides. Lased gaasi maha veereb ilusasti otse. Amordid korras, kokkujooks paigas, kalle ülevalt sissepoole. ??
08
Autor: rqmon
05.02.2007 13:41
reaktiivvarras pekkis, kas puks kulund või polt pooleks. tagasild lihtsalt liigub all. kopkal oli meil sama jama et tõmbas reaktiivvarda kerekinnitus poldi pooleks (peale pikka rapsimist ja raiumist) ja hakkas ka tagasild all liikuma ning saba liputama
08
Autor: Rein
05.02.2007 22:33
Suht mõtetu lahti kakkuda, ja sama targalt kokku laduda. Silla veermiku osad tunduvad korras olevat. Differ ka ei ragise, ega krõpsu. Keerad rattad vasakule välja ja lased edas, kaabib vasak ratas, paremale siis parem. Aga noh, tuleb rooli lihtsalt tugevamini hoida, ja kogu lugu ilmselt ;)
Autor: iff
06.02.2007 14:12
loll küsimus, a kas seal on erineva pikkusega poolteljed? ses mõttes, et pikem pooltelg pole keskelt liigendiga , mis omakorda toetub tugilaagrile ja tänu millele lõpuks ratastele minevad otsad on lõpuks ühepikkused? kui nii, siis vabalt võib ka sellest olla asi tingitud. parematel autodel on selle jaoks just tehtud nii, et pikem pooltelg kinnitub vahepeal tugilaagrile, et kompenseerida telgede pikkusest tekkivat erinevat väänet. mis põhjustabki selle mingis suunas vedamise, kui järsku jõud taha tuleb. aga ega selle jutu põhjal ei oska öelda, kui suur see "kakkumine" on, nii et pakun luihtsalt ühe seletuse välja.
:D
Autor: Muska
06.02.2007 16:34
Midagi pole mõtetu,Mees määri ka käed üks kord ära,siis sa enam nii lolle kysimusi ei kysi ;)
Tänud muska
Autor: Rein
06.02.2007 18:09
Ei läinudki kaua aega, kui hakkavad asjalikud nõuanded tulema. Kahju ainult, et sa pole kõrval olnud ega lugeda saanud kätemäärimisi. Lihtsam oleks lugeda seda aega, millal käed puhtad on olnud. :) Poolteljed on küll erineva pikkusega, aga vahe pukki ei ole. Mootor on vajunud paremale kaldu, kui see on nüüd mingi vale nurga tekitanud pooltejele ja see omakorda hakkab pooma? Igatahes peale esimest sõitu oli rebinud puruks radika aluse mootoripadja kronsteini, ja mootor oli kukkunud põhjakatte peale kandma :(. Samas kui auto oli keskelt üles tõstetud, ja rattaid veeretada vaba käiguga, ei olnud mingit takistust. Aga veeres ka ainult see ratas, mida keerasid, teine püsis paigal. Kuna teist k´äiku hakkas välja viskama, siis nagunii kast läheb lahti, ja saab differ ka üle vaadatud.
:D
Autor: Muska
06.02.2007 19:19
Kulla mees Ma tean igat Su liigutust,ja ära palun selle auto juures lollusi tee.
irww
Autor: Muska
06.02.2007 19:22
Kronsa tuleb ära tugevdada,Mootori asend tuleb fikseerida,või läks Sul hoopis mootoripadi kakti. Kõigil esisilla veoga autodel on alati üks pooltelg pikem va audid,millel on mootor pikkupidi vahel,see ei mõjuta paremale või vasakule pööramist kui üks pooltelg on lühem või pikem :). (oota ma mõttes remondin selle auto mõttes ära praegu).
08
Autor: Muska
06.02.2007 19:30
Sul peaks olema kokkujooks paigast ära.Sa oled selle parema rattaga sõitnud auku,kas sa oled ära põrutanud reaktiivvarda,järgmine variant on varda eest otsa kinnituse puksid on läbi,need tuleb asendada palju jäigemate puksidega,et need kinnitused on tehtud rauast mitte alumiiniumi purast. Krossi 8 esisild peab olema poole peenemate ja jäikade pukside peal,et ei tekiks seda olukorda nii naQ Sul praegu on. See töö ei määri käsi,kui kindad kätte panna,et on vaja ainult mutreid ja polte keerata.
Ookey!
Autor: Rein
06.02.2007 21:03
Kast läheb ikkagi laiali, ülekanne vähe nadi, teine käik läheb raksuga sisse ja tagatipuks hakkas veel välja ka pilduma. Mis puudutab niiöelda jäika esisilda, siis selle soetamiseks on väike kogumine hakanud pihta. Kõike ei jõua ühe korraga, ja ilmselt ka ühe hooajaga. Silda sai reguleeritud ikka omajagu aega millimeetri kaupa. Tulemust ei miskit. Esi ja tagarataste kauguse erinevus ka ainult paar milli. Kalded ka enam vähem võrdsed. Mootori padjad peaks veel see nädal kohale jõudma. Võistlus padjad. Esisilla puksid on küll praegusel kujul korras, amordikad on uued, ülemised padjad ka terved. Asi lihtsalt ilmselt selles, et otsene vedu on siis suunatud paremale rattale. Muud lahendust küll ei taba praaegust. TO: Muska- Oled kindel, et Sina mind kellegagi sassi ei aja? Ma ei suuda küll oma tutvusringkonnast ühtegi muskat tuvastada. Kui oled endas kindel, et mind tead, ehk teeksid siis ennast ka väheke avalikumaks. :)
No näed juba hakkab tulema,tubli-väga tubli oled Ja selle avalikustamisest me praegu ei räägi,sest seda pole vaja
:P
Autor: Muska
07.02.2007 06:53
Ei Ma ei aja Sind kellegagi sassi,ole selles kohe päris rahulik
Nukkvõlli fiksaatori probla.
Autor: Rein
17.02.2007 18:20
Nukkvõlli pikemal hoidikul keskelt mõra sees. On kellegil veel sellist probleemi olmud? Või millest see tuleb?
Yeah !!!
Autor: Muska
20.02.2007 19:17
Mingid oskamatud olete,et selle ise katki keerasite w?????
:P
Autor: Rein
21.02.2007 22:05
Lasime remonida mootorit. Hullult hakkas õli välja ajama peale esimest käivitamist klapikambri kaane vahelt. Selgus, et Vasakpoolsel kaaneninnitus tikkpoldil keere maas :). Vahetasime poldi ära ja uuesti käima. Siis lahmas õli juba jagaja alt ja plokikaane tihnedivahelt ja ka karteripõhja tinendi vahelt. Remontijale viisime Payeni täistihendi komplekti. Eriti ei usu, et viga oli tihendites ;). Sellest, et jagaja alt õli läbi tuli lõi lõhki termostaadi pea lõdviku, kuna õli oli selle üles sulatanud. Mootori käima saamiseks tuli süüde keerata nii varajaseks, kui vähegi mahtus. Ilmselt on nukk ühe hamba võrra nihkes :( . Uhh, ilmselt ei lase enam midagi kellegil teha ;). Osta asjad, maksa tööraha, siis osta jälle asjad ja tee ise ringi. Natuke totter tegevus :D.
unustasin.
Autor: Rein
21.02.2007 22:07
Kui hakkasime nuka tihendit vahetama, ja nukka lahti laskma, siis avastasimegi, et see kinnitus oli puruks, kas siis valesti pingutatud, või pani esimese käivituse ajal klapid ja kolb kokku.
Oh Sind kyll :P
Autor: Muska
22.02.2007 18:54
Siis tuleb õigete meeste juurde minna,mitte mööda maakonda ringi joosta. Mõistus tuleb pikka mööda :) Jõudu tööle!! :P