Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
500+ hj EVO?
Autor: rubla 12.10.2005 16:11
Praegu toodetavatest Mitsu Evodest on vingeim Evo VII Extreme SC - 458 heppa. Kusjuures tehase enda reklaam ütleb et täiendav tuunimispotentsiaal on 500+. Rahvaralli jaoks oleks ilmselt üks masin mida iga mats kinni ei peaks, samas - kas sihukest pärisrallisse ka lastaks ja kui siis mis klassi? Kuivõrd ta on "tehaseseades" juba nii kõva siis kas saaks näiteks N3 peale? Või peab seal mingi toodanguarv konkreetselt sellel spetsifikatsioonil all olema, kõikide evode ühine ei loe?

evo
Autor: Driver1 12.10.2005 21:46
:D:D:D ei lasta teda kuskile peale.. N ryhm on 300 hobust.. aga saad aru see 500 hobust tänavajõudu ei ole see mis on näitex 300hp wrc või mõne muu võidusõidu auto 300hp kui need autod näiteks kasvõi panna joonele siis saab 500hp raudselt ära.. se pole see.. .

to driver1
Autor: indreq 13.10.2005 00:18
Ilmselt joonele pannes (st puhast kiirendust mõõtes) on sellel Evol just võimalus suvalist WRC masinat lüüa kuna puhas kaalu/võimsuse vahe räägib tema kasuks - kiirendus 3,5 sekki sajani, lüpsab ferrarisid nagu nalja. Kruusal ja kurvides teeks vertsu aktiivdiffrid ilmselt vahe sisse. Samas ei pruugi see kehtida Mitsu enda WRC suhtes, sest teistel vertsudel on kõik kolm aktiivdifrid, aga mitsu wrc'l aint keskmine. Eelmainitud Evol on vedrustuses ja mõnel pool mujalgi kasutatud Rallyarti enda N ja A grupi rallijuppe, jõuülekanne ka väga sarnane - mõlemal aktiivdiff keskel ja LSDd ees ja taga. tõsi - rallidiffrid ilmselt ikka paremad kui tänavadiffer, samas on siin jälle jõu/kaalu vahe tänavaevo kasuks mis õigel rajal ja õige mehe käes võib vahe sisse teha. Pealegi pole see SC mingi tavaline tänavaevo - tegu on väikeseerias asfaldiseades toodetava võidusõiduautoga, suunatud inglismaal ülipoppide "track day'del" sõitjatele - ehk siis miskit meie rahvasprindi sarnast aga veits metsikum.

evo
Autor: vallik 14.10.2005 16:16
Praegu toodetavatest Mitsu Evodest pole vingeim Evo VII Extreme SC vaid Evo VIII fq 400 mr.Toodetakse vaid 100 eksemplari.Võimsus 405bhp @ 6400rpm 355lb/ft @ 5500rpm,0-60mph 3.5sek, 0-100mph 9.1sek,tippkiirus 175mph.Eestis müüakse evo kõige lahjemaid variante Evo FQ 260 millel on 195 kw

vaidlen vastu
Autor: rubla 14.10.2005 17:03
siin võib muidugi pikalt vaielda et jõud ei ole ainus mis ühe masina teisest kõvemaks teeb, aga ma väidan et 458 hj on rohkem kui 405 hj. lisaks on VII SC jaoks saada rallyarti enda modifitseerimispakett mis üle 500 hevose annab...
link:
http://www.ralliartuk.com/EvoVIIXtremeSC.asp

ja poisid
Autor: smartass 14.10.2005 21:01
siiski jäävad need masinad meie teedele niikuinii tulemata oma parempoolse rooli tõttu..

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia