Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
EKV Jäärajasõidus
Autor: kristo97 06.03.2018 01:50
Usun,et ma pole ainuke keda see küsimus huvitada võib.
Ehk oskab mõni korraldaja seletada mis põhjusel igal aastal osalustasu tõstetakse? Hetkel kui etapi peale ~ 10km sõita saab ja selle eest osalus tänavarehviga 45 eur/ piigiga 55 eur maksta on minu arvates palju, kui arvestada ka seda, et isegi hooaja kokkuvõttes esikolmikule auhindu pole. Lisaks ka see, et miks piigi klassis osalus kallim, kui igal etapil kasutatakse rada ühe korra ja iseenesest piigi klass läbib oma sõidud kiiremini?
See aasta oli näha ka see, et iga etapiga jäi osalejaid vähemaks ( 1. etapil 137, 4. etapil 81 )

.
Autor: Tarmop 07.03.2018 22:53
Ma ise küll täpselt kursis pole, aga mumeelest oldi poldriga päris rahul, eriti kuna sellel ajal veekogude jääpaksus veel küsitav oli autoga sõitmise seisukohast, rääkimata 137, sh. piikrehvidega autodega sõitmisest.

.
Autor: Raunoks 08.03.2018 22:01
Kui täpselt kursis ei ole, miks siis targutada? Poldril oli rada mõlemal korral võistluse lõpuks korrast ära. Eriti teisel poldril korraldatud võistlusel. Voorude vahepeal tehti lausa koosole, et kas ja kuidas võistlust jätkata (piikklasside ajal).

.
Autor: kalle434 08.03.2018 23:19
Ise polnud ma otseselt ei võistleja ega korraldaja, aga kuidagi imelik on pehmelt öeldes siin mitme mehe jutt. Kas keegi ajas teid vägisi võistlusele !? Kõik oli ju ennem juba juhendis kirjas. Nii stardimaksu suurused kui auhinnad. Müts maha korraldajate eest, kes üldse vaevaks võtavad taolisi võistlusi korraldada. Minul poleks küll selle vastu midagi, kui see neile veidi ka tulu toob. Ega ma teagi, kas toob?

..
Autor: Raunoks 09.03.2018 10:03
Müts maha tõesti, kui rajad oleksid olnud esimestel etappidel sõidetavad. Ennem võistluse korraldamist võiks veenduda ka raja olukorras. Kas rada ikka kannatab. Antud olukorras tõesti tulu pani mehed võistlust korraldama mõttega, et kuidagi ikka selle etapi ära sõidab. Teadaolevalt üks auto käis ka raja oleva augu tõttu üle katuse. Kõige suuremad targutajad ongi mitte võistlejad ja korraldajad?

..
Autor: Tarmop 09.03.2018 17:47
"Minu meelest" ei võrdu "täpselt nii oli" ja ka lause algus viitab pigem tagasihoidlikule küsimusele, minu veana jäi küsimärk lisamata. Esimese etapi tänavarehviga sõijtatelt kuulsin tõepoolest positiivseid sõnu, et ilma läbivajumisohuta ja päris äge jne.

Et noh, pole lihtsalt mõtet kohe nii kurjalt vehkima ja süüdistama kukkuda, ju siis oli tõepoolest halb, eriti mingile osale.

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia