Vaatasin Youtubes videot Arvo sõidust ja seal oli ineti kokkupõrge Citroeniga. Arusaamatuks jäi, kuidas ei suuda mees autot rajal ringi pöörata ega ka õigesse suunda kohe sättida? Mis tase see meil on päris? Peale eelmist aastat enam ise ei lähe neid betoonbloki rallikrosse vaatama, aga ei saa aru, kuidas nii kiired mehed nii viletsad on mingites lihtsates asjades. Muide seal oleks saanud käsipiduri abiga ka kohe paremale pöörata ja oleks konkurentsis tagasi olnud! Aga terve rajaäär on betoonblokke täis, ei olegi jäetud möödumisevõimalusi. Aga noh, eks korraldajad ise teavad, mis inimestele EI MEELDI ja seda just teevadki. Eelmise aasta tagasiside ei võtnud keegi kuulda, lihtsalt ülbitseti vastu. Sellistel publikuvaenulikel üritustel käia ei taha ja kellegile ka soovitada kahjuks ei saa. Kahju, et lapsepõlvest saati nauditud vaatemängust on tehtud mingi jokkeläppide jamps ja betooniga ümbritsetud rada. Aitähh korraldajad!
Kui ma ei eksi, siis kõnealusel autol oli ringipööramine raskendatud katkise tehnika tõttu. Konkurent sai sellega jällegi ju eeskujulikult hakkama. Seega seda et sõita ei osata pole vist korrektne väita. Mis populaarsusesse muutub niipalju kui sel aastal olen kohal käinud, need rajaääred väga palju rohkem publikut ei kannatagi. Seega on ka publikuvaenulikkus selline huvitav teema... Aga see on jah tõsi et rohi oli kõvasti rohelisem ennemuistse.. Aga kui Te rohkem peale ei kallaks ehk läheb ka pilt klaarimaks :) P.S. ma ise ei tea krossitamisest ja rallitamisest õrnagi. Ongi hea kui Teiesugused targemad mehed õpetavad kuidas elu olema peab :)
Indrek - lapsest peale on käidud ja ei ole sellest ajast peale näinud sellist korraldust, et pool publikut on enne finaale lahkunud. Sama lugu oli Laitses ja Vasalemmas. Sõiduoskusest - kui auto läheb käest, lükkab keegi või mitte, siis libisemise ajal saab juba teha ettevalmistusi, et auto kiiresti tagasi rajale saada. Esivedu veel eritil ihtne, tõmba aga käsipidurit ja saab kohapeal ringi keerata, eriti kui mõlemad rattad veavad. Olen seda ka enne täheldanud, et noored pigem tulevad autost välja või niisama peksavad kiivriga rooli, aga loovus meestel puudub. Tegelik probleem ongi, et nende "naljaringidega" ja 2-3 autot eelsõitudes on kõgu rallikrossi lõbu ära rikkunud. Kunagi tulid mehed mees mehe vastu sõitma, hetkel aga enamus otsustab jokkerlapi kaudu kohti võita ja õige koha peale sõit ongi kadunud. Tegelikult sõidavad kõik peale seda sprinti, mitte koha peale. Aga selleks on ju eraldi sari olemas, kui ei julge sõita teiste rallikrossi sõitjate vastu :) !! Parimat!