Selle kuuajalise võistluspausi jooksul mil osad võistlejad saavad tõsiselt oma auto kallal nokitseda tuleb korraldajatel ja peakohtunikul arvatavasti väga palju magamata öid, et välja selgitada vastuseid küsimustele mis tekkisid peale finaalide esimesi ja viimaseid kurve. Valikuliselt antakse võistlejatele karistusi nn tagant otsasõidu eest kuigi tegemist kohati täiesti tavalise võistlussituatsiooniga. Samas sealkõrval mõni lätlane peab end nii tähtsaks, et võib teise võistleja auto verbaalselt katki sõita ning peakohtunik lausub kannatajale sellepeale vaid "nägin lätlase eksimust kuid mis see diskvalifitseerimine/karistamine annaks. Ühe järgneva vestiga tegelase põhiline väljend iga situatsiooni üle on aga andke protest. Milleks määrida pabereid kui kohtunikud fikseerivad võistleja eksimuse? Lisaraha teenimiseks? Kohtunike ning korraldajate töö selles suunas, et võistlus sihilike sissesõitmiste vabaks teha on siiani suur 0. Kindlasti ei taha sinna alla liigitada kõiki vestiga tegelasi, mõnega neist on lausa lust suhelda kuna koheldakse võistlejat vastavalt (loe: kui kõige kallima pileti ostjat). Lõpptulemuste esitamisega juba teist võistlust järjest probleemid kui ei suudeta panna võistlejaid õigetele punktikohtadele. Ajakavast kinnipidamise üle vist pole mõtet arutledagi, kui hommikune võistlejate koosolek juba hilineb 45 minutit... Lõhmus.
lõpptulemus
Autor: ats2
29.05.2011 20:48
Kunagi alles hiljuti oli EALi lehel suur pealkiri,et EAL arendab veebi.St,et EALi regamiselehele tuli juurde seitse pealkirja ja palju muud paska,aga tõepoolest pärast teist maha peetud võistlust pole ei üld tabelis ega konkreetse võistluse dokumentides ühtki sõna tulemustest.....