Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Rallikross 2011
Autor: kaaliants 16.08.2010 22:59
Lugedes pikalt saladuses hoitud ning nüüd lõpuks avalikustatud ERK koosoleku protokolli, tundub, et 25 võistlejat võistluse kohta on liiga palju (või seda vähemalt Eesti Rallikrossi Komitee arvates). 190€ on senise 800-1000 krooni asemel ikka liig mis liig.
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/20100709_Krossikomitee...
Kas kellelgi on ka järgmisel aastal plaanis osaleda või peame Laitses matused ära?

Jah
Autor: ahti159 16.08.2010 23:18
Tuleb vist tõesti matusteks hakata valmistuma. Ja järgmine aasta plaksutab hr. Eriste käsi, kõik kes ikka sõita tahavad lähevad Superkrossi tagasi. Eriti loogika vastane tundub ka see, et kui tahad punktide peale sõita siis maksad 170+20euri, aga kui ei taha punkte saada, siis 190euri.

Nõus eelkirjutajatega
Autor: mati65 17.08.2010 08:43
Olen sama meelt, et sellist osalustasu pole sõitjatel võimalik maksta ja ala hakkab sellega hääbuma. Sel hooajal oli niigi osalejaid napilt ja kui nüüd see otsus läbi läheb, siis pole neid järgmisel aastal niigi palju. Komitee eesmärk peaks olema teha kõik selleks, et osalejate arv tõuseks. Siis oleks ka publikuhuvi. Kes ikka kümmet autot vaatama tuleb? Mis saab nüüd noortest? Div 1A auto on alustamiseks selgelt liiga kallis. Tundub et superkross oli, on ja jääb. Elagu Eriste! Muidugi ei ole üldse võimatu, et tuleb uus sari.
Lisaks on kuulda olnud, et Põltsamaal 14.08 toimunud võistlus jääb sellel rajal viimaseks, kuna otsustajate arvates ei saa ilma asfaldita rallikrossi sõita. Kuidas osalejad sellesse suhtuvad, tahaks väga teada. Avaldage arvamust, lugupeetud võidusõitjad. Kui me ise häält ei tee, siis tehakse, nagu näha, otsuseid meie eest. Seda näitab ju seegi, et otsus, mida tehti 9. juulil, avalikustati alles eile.

Hullumeelsus
Autor: rokman 17.08.2010 17:19
Osalustasu on ikka hullumeelselt kallis. Kui hakata vaatama, siis NEZ-is on 80 eurot, see aasta. Ja,kui peaks Eestis 190 eurot tulema,siis see on minu/meie jaoks tõeline röövimine.

Ja, kui Põltsamaa rallikross ära kaob, siis on ikka väga jama. Seal on alati olnud rohkem pealtvaatajaid,kui mujal. On hea meel kohe sõita, kui keegi sulle kaasa elab. Ja rada on ka väga super. Samamoodi kaoks siis ka Ohekatku etapp ära, sest seal pole sammuti asfaldit. Ühesõnaga, tuleks ÄGE hooaeg, Laitses ja Missos saame ainult sõita.

Arvan ja loodan, et Sõitjad pole sellise osalustasuga nõus.
Näitab see seda, et ei taheta rallikrossi edasi arendada, vaid asi ära lõpetada.

Isiklikult arvan, et oleks osalustasu 100 eurot. Poleks veel hullu midagi. Aga 190 eurot see on tõesti liig.

Ajuvaba
Autor: Simo 17.08.2010 22:21
Rallikross kui aegade kõige populaarseim ala hakkab ära vajuma aga nii imelik kui see ka pole on selles süüdi Eesti Rallikross Komitee.

Tavaliselt hakkavad alad ära vajuma osavõtjate ja pealvaatajate vähesuse pärast aga seekord tehakse erand , Rallikross Komitee otsib ise võimalusi kuidas osavõtjad ja pealtvaatajad eemale hoida rallikrossist.

190 eurot on liig mis liig , minu arvates 50-60 eurot on vägagi mõistlik osavõtumaks eelregistreerimisel ja see 100 eeki pealtvaataja pilet mis juba laitses oli on ka liig , 50 eeki on vägagi mõistlik pileti hind pealtvaatajale .
Standard klassi ära kaotamist ma ka ei poolda , samas voib siis juba koik yhte klassi panna kuna junioris vähe osavõtjaid ja neli vedused ära kaotada et mingi sõitku rallit mis ei ole ka vist õige ,et siis yks yritus ja yks klass hea lihtne .

Rallikross läheb ajalukku kõige populaarsemate ja huvitavamete Vasalemma Rallikrossidega mida korraldas Villu clubi , kus oli rohkelt osavõtjaid ja massiliselt pealtvaatajaid. Ei olnud suuri osavõtumakse ja pileteid ja tingimused ja reeglid ei olnud nii mõtetud ja karmid. Nüüd võib saada iga väikse kriipimise eest protesti või isegi disklahvi. Rallikross on olnud mõistlik mees mehe vastu võidusõit ja võiks ka jääda.

Ma ei näe nagu kyll põhjust miks rallikross maha matta aga kui seda arvab nii Rallikrossi Komitee siis oleks vist õige koht seda teha laitses.

Kui kellegil on huvi voi ideid voi võimalusi rallikrossi edasi arendamiseks , mitte taandarendamiseks nagu seda tehakse präegu ,siis aitan alati kaasa ja pakun oma ideid ja võimalusi . Mind huvitab veel kui palju on neid kes tahaks vasalemmas tulevikus krossi soita ja kellel meeldiks näha rallikrossi vasale

Rallikross
Autor: Simo 17.08.2010 22:26
Mul oli plaan ka järgmisest hooajast Rallikrossi sõitma hakata aga jääb kindlasti ära selliste osavõtumaksude tingimuste juures , peab siis tõesti superkrossi voi mõne muu sarja peale mõtlema hakkama .

õige
Autor: All 17.08.2010 22:31
Kui maksta ei jaksa, ära sõida! Niisama lihtne ongi. Tegele mõne odavama alaga, kui seda on autosport!

Põhjendused
Autor: rispiter 17.08.2010 22:58
Kas keegi on kuulnud mõnelt rallikrossikomitee veebihääletusel osalenud liikmelt põhjendusi või infi tagamaist mille ajel need otsused on vastu võetud kui ja siis võiks ka teistele seletada ja kui ei siis ehk peaks otsuste vastuvõtjad üldsust valgustama. Kuidagi salaja on see sündinud ja ka tagantjärele alles üle kuuajalise viitega lagedale ujunud.

rallikross
Autor: ryn 18.08.2010 10:45
Stardi maksus summad on küll kosmilised selliste summadega jääb küll sõit rallikrossis sõitmat .Kui standrd klass ka ära kaotatakse kus on kõige rohkem võistlejaid ja tuleks juurde aga nende summade juuures jääb neilgi asi katki .Mõelge enne kui neid otsuseid vastu võtate me elame EESTIS mitte euroopas ja kes tahab europaas sõita sõitku EETSIS võiks ikka olla oma rallikross mitte euroopa oma

rahaboss All
Autor: kaaliants 18.08.2010 10:50
Tundub, et kasutaja All puhul ei ole tegu rallikrossisõitjaga, kuna teda sarjas osalemise tasu kolmekordistamine ei puuduta. Tahaks aga näha, mida teevad korraldajad, kui starti tuleb ainult max 10 autot.

Põltsamaa raja keelustamise kohta ei oska aga midagi öelda. On ju tegu Eesti parima rajaga, mis on mitmete (enamuse) sõitjate lemmik. See põhjendus, et "Euroopas sõidetakse nii", ei tähenda, et ka meil peaks asjad samamoodi käima. Vasalemma te juba võtsite välja, las siis Põltsamaagi jääb.

vasalemma
Autor: rispiter 18.08.2010 11:53
Vasalemmaga vähe teised lood, seal esiteks tegu suures osas kohaliku omavalitsuse maavaldusega ja pole ka välistatud, et seal (kuulujuttude põhjal muidugi) kaevandama hakatakse. Teisalt väidavad endised korraldajad, et on olemas kohalike vastuseis ja isegi pahatahtlikkust. Katsu siis toimetada kui reaalne seis selline.

osavõtumaks
Autor: ik 18.08.2010 12:16
Näis, mis see maks tuleb, samas kui etappe 3 võrra vähem tuleb, ehk siis 5tk, nagu samuti on kuulda olnud,siis kompenseerib see osavõtumaksu tõusu ära- 3 võistlust tähendaks mulle vähemalt 3x80l bensiinile ehk ca 4000kr, + üsna tõenäoliselt ka jooks rehve (16K).
Põltsamaa võimalikust ärajäämisest on siiski vara rääkida..

to ik
Autor: VäikeTom 18.08.2010 12:55
Sinu teooria järgi võiks kalendris olla ka ainult üks võistlus ca 6 võistluse osalustasuga? Säästad ka siis ju rehvidelt ning küttelt. Igatahes väga nõme ettevõtmine ERK poolt. Nüüd kus hakkas Rallikross end väga lubama sõitjate ning sõitjate sõidustiili poolest, see lihtsalt "tapetakse" ära. Samas aga Eriste plaksutab käsi, kuna neil kes sõita tahavad ei jää muud üle kui osaleda tema nõmedas onupojapoliitikaga sarjas.

Järgmisest hooajast nagu kuulda oli ning näha on, pidavat standard klassi liituma nii mõnigi uus sõitja (lisaks praegustele uutele sõitjatele). Kuid panustan, et ka nemad pakivad pillid kotti, sealhulgas ka mina (Superkrossist lahkunud Rallikrossi huviline).

Edu targemad!

??
Autor: Andreas1 21.08.2010 11:44
Mida tähendab summade ees sõna KUNI??Millest - kuni? 20,30,40 eur - 190 eur?Kas tuleb pangast konto väljavõte kaasa võtta ja siis , komitee otsustab palju sina maksad??? : ))))

tasu
Autor: marti110 21.08.2010 13:14
eks see on korraldajatele maksimumpiir, millest kallim ei tohi osavõtt olla. Sama on ka rahvaspordis paika pandud.

tasudest
Autor: rallisober 21.08.2010 16:33
Aga tavaliselt võtavad kõik korraldajad selle maksimaaltasu ära. On olnud küll ka erandeid, aga enamuses siiski see nii on. Eurole üleminek on kuidagi väga valus rallikrossis..

See peaks siis komitee poolne seletus olema
Autor: Okivonsuur 26.08.2010 15:01
See peaks siis komitee poolne seletus olema asjale.


http://www.ruudulipp.ee/eesti-rallikross-2011.html

üks kõrvaline korraldaja
Autor: aivar 26.08.2010 17:42
Korraldajana oleksin muidugi või sees, kui õnnestuks korjata võistlejailt 170 euri nina pealt...
Lugesin okivonsuuri poolt viidatud teksti läbi ja kehitan õlgu. No ei saa hästi aru.
Ise olen korraldanud aastaid veoautokrosse. Paar korda täpselt ots-otsaga välja tulnud, paar korda veidi miinuses olnud ja enamjaolt natukene plussi jäänud. Osavõtutasu on meil 600 krooni võistlejalt. Tõsi, võistlejaid on veokatel pisut rohkem kui rallikrossis, aga väga suur see vahe ka pole. Eriti viimasel hooajal. Kõik korraldajad on lisaks karikatele leidnud võimaluse ka auhindadele. Kehvadel aegadel on küll teise-kolmanda koha auhinnad olnud sümboolsed, kuid esikohamehed on ikka rohkem saanud kui vimpli, pastaka või taskuraadio.
Ma ei saa hästi aru, kuidas saab rallikrossietapi korraldamine kordades kallim olla? Ok, veokameestel pole transpondereid ja numbrite eest hoolitsevad nad ise. Aga selle raha korjab ERK ju veel eraldi (20 euri). Tõsi, ka kiirabibrigaadidega on meil "erikokkulepped", aga keegi ei keela ERK etapi korraldjail neid otsimast ja leidmast (kokkuleppeid ma mõtlen). Lipumehed on veokakrossis samasugused nagu rallikrossis, pigem on esimestel neid isegi rohkem (näiteks Tapa rajal vajan ainuüksi KPdesse 14-16 lipumeest). Lipumehe päevatasu pole ka mingi saladus - 300 krooni. Ülejäänud tähtsad ja vähemtähtsad asjapulgad on samuti tasustatud.
Pileti hind on veokakrossis 50 krooni; pealtvaatajate arv kõigub 500-1000 vahel, kuid loomulikult on ka erandeid. Raja saame ka nende sissetulekute juures hooldatud; erinevalt ERK võistlustele lisandub meil veel kraana tasu.
Väga jämedalt võetuna on etapi eelarve 50 000 ja see summa koguneb ka osavõtutasudest ning piletirahast kokku. Eks te ERK korraldajad muidugi ise otsusta oma rahako

järg
Autor: aivar 26.08.2010 17:43
... oma rahakoti sisu üle, aga minagi kardan, et selliste summade juures korraldate järgmisel aastal vaid iseendale. Veokamehed nurisesid juba siis, kui paar aastat tagasi tõstsime osalustasu 400lt 600le. Klähvida, et autosport on kallis ja ära sõida, kui vaene oled, võib ju alati, kuid kas sarja väljasuremine on siis parem lahendus?

!!!
Autor: Siimss 26.08.2010 18:14
Rallikrossis on 18 osalejat ja 50 pealtvaatajat.
JAH,Seda asja on vaja parandada.

siim
Autor: kaaliants 26.08.2010 21:20
Nii väike arv nagu 18 osalejat oli rallikrossis viimati aasta algul ja võibolla ka viimasel Laitse etapil. Kui mitu võistlust tehakse ühel ja samal päeval, siis ei saagi ju kõigil võistlustel soovitud osavõtjate hulka olla. Nüüdseks on aga asjad läinud paremaks ja ka sõitjaid on juurde(tagasi) tulnud.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia