Oskab keegi kommenteerida võistluste esialgses kalendris olevate rr kohta, nimelt ei leia praeguses kalendrist enam koerut ega ka teisi rr. Hetkel on ainult Kõpu rr üleva. Kas on tulemas ikkagi hooaja peale need rr või mitte?
Võidukihutamine saab siiski toimuma Kõpu pisut muudetud-parendatud radadel 6.märtsil. Juhend peaks ilmuma täna.
võibolla
Autor: uugo
13.02.2010 13:02
Vägagi tõenäoline on, et ara jäänud Koeru ralli asemel tuleb siiski sõit, kas siis ühel või teiselpool viljandi-pärnumaa piiri. Lõplik otsus peaks olema esmaspäevaks.
Kas nende kohta ka ikka ametlikud bülletäänid välja antakse? Ka selle regamisaja pikendamise kohta pole midagi ametlikku, välja arvata see, et regada EAL lehel saab kuni 02.03.2010!
ära kuueks tule
Autor: uugo
01.02.2010 13:45
nii võistluste algus kui lõpp muutuvad ca 2 tundi, ehk kaheksaks on paras tulla ja kui ma ei eksi siis Kõpu külalistemajas peaks ööbida koos hommikuse söögiga saama umbes 200-250 krooni eest.
Siiani on phmt koguaeg nii olnud et peab varakult startima või ööseks jääma. Ma usun et see ei ole väga suur probleem ja hea et üldse korraldatakse mina olen juba sellekohapealt tänulik ja ei nuriseks. Ning eks ta kallis ala ole mis seal parata, alati võiks odavam olla.
Tõstatan ühe kulude vähendamise teema veel: üleöö majutuse vältimise võimaldamise. Kõpu rahvarallil sunnitakse osalejaid kas eelmisel päeval või osaluspäeval kella 6ks hommikul kohal olema, mis kaugemalt (s.h. Tallinnast) tulijatele tähendab valikuid kas tõusta kell 3(!) hommikul ja osaleda zombina, kofeiinist tõmblevana või võtta öömajutus ning sellega oma osalemise kulusid ning kuluvat aega oluliselt suurendada. Ega ka Tartust 100km kauguselt tulles kella neljane äratus eriti paremini ei kõla. Nii pannakse rahvasportlased samale pulgale sportrallidel osalejatega, kes samuti sel aastal ühe ööbimisega hakkama saavad.
Näiteks Koeru rahvarallil on leitud võimalus alustada rallipäevaga hiljem viies tehniline kontroll läbi osana võistlustrassist. Loodan, et sellise võimaluse leiavad ka juba Kõpu ralli korraldajad - ehk lisandub ka siis sõitjaid.
Nüüd siis ka artikkel selle kohta väljas. Tulenevalt keerulisest majandusolukorrast on sellel aastal osavõtjate arv kesisem kui paljudel eelnevatel ja nii see jääbki. 100 autot ei maksa enam loota. hea kui 60 tuleb kokkus siis väga hästi.
Lisaks oleks osavõtutasu ka alla vaja saada ikkagi 1000 EEKi ekipaazi kohta oleks optimaalne. Tean et korraldamine pole odav, kuid kuidagi tuleks need võimalused leida, küll siis ka neid osavõtjaid natuke juurde tuleks.
Tere, Jällegi, kust pärineb selline info? Ja reegleid järgides ei saa ju selline asi tulla, kuna ss võib olla max. 3km. Tühjasid mõttevälgatusi vast ei ole mõtet kirjutada, kui juba siis ka info allika ja muu olulisega.
kõpu rahvaralli
Autor: uugo
31.01.2010 23:37
ainaparemaks läheb.täpsuslõike ei tule jäävad vaid 6 kiiruskatset kokku ca30 km ja kogu trass umbes 100km
http://www.autosport.ee/rallyreg Seal on valikus Kõpu rahvaralli. http://www.autosport.ee lehel on keskel suur ja kollane viide samale leheküljele, millele saab ka klikkida ja otseteed sealtkaudu kasutada. Terve 2010 aasta kalendriga saab samuti tutvuda http://www.autosport.ee lehel. Hetkel on rahvaralli karikasarjas tulemas 6 osavõistlust (korraldajad on esitanud soovi ja eeldatava toimumisaja).
need pandi eile ülesse ju.Klikkides EAL lehel RAHVASPORT...ei ole seal muhvigi.Ei oska tõesti kuskilt Kükametsa külakrossi lehelt vaadata.Sorry Kõpu poisid!!!!:-)))))))
2010 juhendid ja tehnilised tingimused on Kõpu rr võistlusdokumentide all. Nagu sealt lugeda võib siis legend tuleb aga min. infoga, seega enamus rajast pole legendi märgitud (nagu 2009 viimastel rr). Aga huvitaks siiski kalender sõitude kohta, kuna esimene sõit kuulub karikasarja siis ikka on lootust, et tuleb ikka rohkem kui üks-kaks rr.
Siit lehelt vist küll vastust ei saa.;-)))))))).Tõsi ta on,et peaks juba tehn tingimused ja muu staff 2010 aasta kohta üleval olema.30-ndal pidavat Keilas toimuma mingi koosolek korraldajad vs eal. Eks siis paistab,mis juhtuma hakkab.