Peugeot 206,mootor 2.0L,kust leida sport juppe ? kas keegi teab internetis mingeid linke?vaja näiteks nukkvõlle,kepsud,kolvid,torukollektor jne jne: ))
tänud,mootor S 16 ja ega vist kepse ja kolbe pole vaja vahetada jahh!?originaalis 100 kw,vl 2001.a.Ei tea palju juurde kannatab timmida aga mingi 170 -180 hj on vist mõistlik?
!!!
Autor: Siimss
01.09.2009 16:27
Esiteks ei kannata sellel autol midagi juurde timmida.Vajalike asjade tarvis läheb vaja kas siis Reguleeritav aju,ja/või nukkvõllid. Alati võib kasutada niiõelda "viilimist". Mis otstarbeks auto läheb?
praeguse kursiga rallikross!?Ise loodan, et on võimalik see prantslane liikuma panna.Järgmine küsimus , et miks Peugeot?sellepärast , et see olemas.Oskad sa öelda,kes?ja kus? tallinnas teeks plokikaane.
!
Autor: Siimss
01.09.2009 16:48
Ei oska. Sul on targem igaljuhul Standard klassi sõita. ERC oleks mõtetu,ilma suuremate ümber ehitusteta.
peugeot 206
Autor: andreas
01.09.2009 16:55
Kah variant, RC 130 kw??kas need täiesti erinevad mootorid või RC juba järgi aidatud aidatud?
peugeot 206
Autor: andreas
01.09.2009 17:02
Kas loogika olemas,kui osta RC mootor ja seda veel juurde aidata?
!
Autor: Siimss
01.09.2009 17:03
Rc on järgi aidatud,kuid suht palju erinev.Seal on veel üldisest 206 väga palju asju teistmoodi. Uuri...
peugeot 206
Autor: andreas
01.09.2009 17:06
Kui kellelgi on teadmisi S ja RC erinevusest siis andke teada.Uurin ise ka
peugeot 206
Autor: andreas
09.09.2009 21:28
tekkis küsimus, kuidas nukkvõlli valida?praegu siis 139 hp , et saavutada min 180 hp peaks olema nuka tõus ja kraadid millised?
Autor: meiz
09.09.2009 21:54
loodan, et sa nüüd valesti aru ei saa, aga sedasi foorumi kaudu sul auto ehitamisest küll midagi välja ei tule. tundub, et teadmisi eriti ei ole. selle pärast pakun kaks varianti välja. kas lugeda väga palju vastavat kirjandust ja minna rahakoti ja autoga vastava meistri juurde. või mitte lugeda ja kohe minna. asi pole just nii lihtne, et vahetad nuka ja voila. sul oleks vaja kindlasti pea ära teha, vedrustus on nõrk koht, käigukast ümber ehitada, pole sel autol just kõige sobivam.
ja kui võib küsida, siis jutt käib sellest peugeotist, mis siin lehel müügis on? oled sa kindel, et taolise bodykitiga julged rallikrossi sõitma minna? rallikross on ja jääb tahestahtmata kontaktseks alaks ja oled sa valmis selleks, et pead seda piisavalt sageli remontima hakkama. va juhul muidugi, kui sa just kõigist kiireim või aeglaseim pole. :)
peugeot 206
Autor: andreas
10.09.2009 10:19
ei saa valesti aru ja sellepärast siin foorumis olengi, et äkki on siin kellel vastav kirjandus läbi loetud.Rahakotiga ei hakka ju kohe kuskile jooksma!!Suur meistrimees vaatab oh ullike ja räägib , et vaja panna " tangi nukkvõll ja kamazi vedrustus" ja maksma läheb 1 miljon siis mina noogutan , et jahh nii see peabki olema: ))Jahh nõustun sinuga, et vaja plokikaan ära teha ja sellega tegeleb aga jutt nukkvõllist!!Kuna praegu pakutud palju erinevaid variante ja räägitakse erinevaid jutte siis üritan kuidagi leida kuldse kesktee.Bodykitiga teema selline , et praegu paar huvilist ja kui ostavad siis ostavad, kui ei siis ei , et vältida rallis tahestahtmata kontakte ja rahanubrid silme eest läbi jooksevad ju siis tulebki suurest hirmust kõigil eest ära sõita : )))))))))
peugeot 206
Autor: andreas
10.09.2009 10:21
........ja see auto valik üldse väga keeruline, kes räägib civic, kes golf,kes08 jne
peugeot 206
Autor: andreas
10.09.2009 23:08
veel ei ole aga arvan, et selle jätan kõige viimaseks.
Minu loll pea soovitaks pigem puurist alustada. Näed suurt vaeva, et auto ära komplekteerida ja siis puuri ehituseks võtad kõik jälle laiali. Võiks ju vastupidi olla.... puuriga kerele hakkad kõike uut ja huvitavat sobitama. :)
peugeot 206
Autor: andreas
11.09.2009 08:59
Jah ,niipidi neid asju vast tehaksegi aga kuna pole veeel päris kindel, et mis ja kus jupid saab,siis ootaks veel natuke.Aga kui puurist juttjuba läks , siis oskad sa öelda, kes ja kus puur panna?ja kui palju makab?
...
Autor: Tarmop
11.09.2009 15:35
Sa pole vist üldse eriti ennast asjaga kurssi viinud?:D Igastahes on see auto vist nii uus,et peab sisse panema homologeeritud sellele mudelile valmistatud puuri (isetehtud ei tohiks sobida vist sellele).Tellida saad seda kasvõi racingexpertist,customcagest vms.Sisse panemine on teine teema.Kui väga hästi keevitusega läbi saad,siis teoreetiliselt ei tohiks keegi keelata,kui ise tahad paigaldada?
peugeot 206
Autor: andreas
11.09.2009 17:09
Mnjahh, olen kursis ja homologeeritud turvapuuri hind 12000-18000.Kui uus on uus?auto 2001 a.
peugeot 206
Autor: andreas
11.09.2009 17:18
Ja küsimusi esitan ainult sellepärast, et saada targemaks ja juppe odavamalt.Ei ole ju vaja osta nukkvõlli komplekti näiteks 17000.- , kui saab ka 10000.- võibolla ka veel odavamalt.Ei ole vaja kohe osta RC mootor 15 000.- , kui täna tuli pakkumine 11000.- jne.jne.jne