Ilma kiivrita sõitmine on ka tegelikult kivi kohtunike kapsaaeda. Kuidas see mees üldse peale sai? Või siis teine variant on, et käkerdas kuskil rajal vahepeal ära, tuli autost välja ja võttis kiivri peast ning siiski sai auto liikuma ja edasi ei "viitsinud" pähe panna.
Pole nii ammu Mosseliiga inimesi näinud ja ei oska arvata, kes see seal sangas istus. Number on uksel, kuid http://www.motorsport.ee ei ole suutnud siiani tulemusi üles panna, sealt saaks teada, kellega tegu oli. Üldse tundub mulle isiklikult see motorsport.ee üks ütlemata kasutajavaenulik leht olevat. Et sealt midagi üles leida, peab vist esmalt kolm tagurpidi saltot tegama, siis hümni peast tagurpidi laulma ja otsa veel kümme kükki. Miks üldse paljude ürituste põhiline kajastamine (juhend, regamine ja tulemused) sellisele asjandusele anti?
Tänud! Rally.ee on ikka hoopis teine asi! Pole osanud siit otsidagi, kuna ametlikum kanal tundus olevat motorsport.ee. Aga siit tulemuste all olevad numbrid ja tegelikud ei istu kuidagi kokku. Pildil on nr. 3, tabelit vaadates 3 on Ainar Lepp, kes minu piltidel on 53. Tabelis 53 Argo Nurs, kes tegelikult oli 40. Nr. 40 tabeli järgi Marko Asser jne jne. Asjateadlikumad inimesed ehk oskavad paremini roolis olevat inimest ära tunda, et kes on meie saladuslik ilma kiivrita nr. 3?
RainR. Ka minul tuli see mõte pähe, et äkki tõesti oli mingi katkestus (keegi, või ise oli põõsas), kuid sellele ei viita rataste alt uljalt lendav pinnas. Et nii Mossega sõita, peab tõsine ork tagumikus olema. Ma ei tea, kas FIA homologeerib puupäid ka? "Ahaa, kleepekas keset pealage! Selge, sul ei pea kiivrit olema!"
Segadus tekkis seoses exceli valemitega. Nüüdseks on kõik võistlejad ja nende võistlusnumbrid kontrollitud ning rally.ee paneb kindlasti õiged tulemused üles ka. Tulemused tegelikult ei muutu, sest nimed ja tulemused olid vastavuses. Nr 3 on Marko Asser, nr 40 on Argo Nurs ning nr 53 on Ainar Lepp. Küsimusele, kuidas tegelane ilma kiivrita startida sai, ei oska kahjuks vastata, tean oma kogemustest, et sportrallidel on kontrollitud isegi seda, et kiivri rihm korralikult kinni oleks. Sellisel juhul tuleb tegelikult alustada võistlejast, sest turvapuurita auto on kiiver põhimõtteliselt ainus asi, mis elu kaitseb, seega on inimene ise ikka väga hooletu ja hoolimatu, kui kiivrita rooli istub. Ausalt öeldes mina isiklikult ei suuda sellist asja mõista. Aga nagu ikka, siis igal lool on kaks poolt, eks stardikohtuniku kohustuse juurde kuulub sellistele asjadele tähelepanu juhtimine.
to Siimss - väga huvitav mõttekäik... vihjeks võin öelda, et puus käimiseks pole nüüd küll vaja endale võistlejalitsentsi muretseda ja 750 EEK osavõtutasu maksta..