Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Tarvastu Rallisprindi pilte
Autor: FordSc 28.10.2007 15:02
Kas Tarvastu rallisprindist on kellegil pilte?
Kui on siis anda siin teada!

Tarvastu Rallisprint
Autor: VäikeTom 28.10.2007 15:16
2 videot pakkuda.
Kevo katus : http://www.youtube.com/watch?v=_G7_b2Qr3XU
http://www.youtube.com/watch?v=oUO_5MNCARU

aivar
Autor: aivar 28.10.2007 19:11
Nagu ma aru saan, on see ühisstardiga "rallisprint" kõigele lisaks illegaalne. Olete ikka lambad küll, riputate veel videosid üles. Ma arvan, et päris paras, kui mõni mees nüüd EAL-i litsentsist ilma jääks; mõned litsentsiga sõitjate autod on ju täiesti tuvastatavad.
Ja ärge hakake jälle rääkima, kui hästi ja ohutult see Tarvastu võistlus on korraldatud. Vaatasin kolme videolõiku ja neilt on väga hästi näha, et korraldajail pole ohutusest aimugi. Pealtvaatajad trampliinil, varbad rajal? Mis te arvete, et kui lint on raja serva tõmmatud, siis on pealtvaataja selle taga kohe ohutus paigas. Mingid tänavaautod ühisstardis jne.... Ei, noh, leidub ikka kaskadööre...

molaloug aivar
Autor: xr3 29.10.2007 10:21
sa aivar ara pasunda nii palju kui sa sittagi ei tea.koik on ealis registeeristud tarvastu rallisprint.kas sa oled ise mingi ohutus spets.pane oma suu kinni ja,sinu komme ei ole vaja siin lehel.

regamine
Autor: marti110 29.10.2007 10:58
aivari jutt õige, kui võistlus ealis regatud pole. Eelnevad ei ole ju olnud. Kui nüüd asi kõik ametlik, siis on see äärmiselt positiivne. Ei maksaks nii verine olla

...
Autor: aivar 29.10.2007 11:10
Ehk annaksid siis viite, kus registreeritud juhend on? Ja millena võistlus regatud? Räägite siin "sprindist", aga videolt on ju näha ühisstardiga sõit; kaadrist lipsavad läbi ka täiesti tavalised tänavaautod. Kui EAL registreeriski võistluse, siis kindlasti mitte sellist.
Ei ole ma mingi ohutusspets, aga kindlasti tean ohutusest palju rohkem, kui Tarvastu korraldajad. Kasvõi kõige lihtsamgi asi - kui auto katusele käib, ei tohi pealtvaatajad rajale tormata, kui sõit samal ajal käib. Videost on näha, et viimane auto polnud veel sündmuskohalt lahkunudki, kui pealtvaatajad rajale tormasid.
Nii et tean või ei tea sittagi, aga selle ürituse korraldajad pole küll oma ülesannete kõrgusel.

Paar tähelepanekut
Autor: teele 29.10.2007 15:18
1) Kõik võistlused, mis on EALis registreeritud, on nähtavad http://www.autosport.ee. Tarvastu rallisprindist ei ole sõnagi.
2) Tundes Aivarit isiklikult, siis väidan, et tema rallikogemus on kordades suurem, kui enamikul meist, seega on tema kommentaarid siin ja edaspidi väga teretulnud ning asjalikud. Seda enam, et Aivar oska eesti keele õigekirja.
3) Mina usun, et inimene, kes isegi ei julge oma nime avaldada, ei ole ise piisavalt pädev, et siin oma arvamust üleüldse avaldada.
4) Nende nn sprintide teema on siit juba korduvalt läbi käinud, seega teen ettepaneku, et antud koduleheküljel, kui ainsal Eesti rallispordi meediaväljaandel, mitte promoda ega kajastada illegaalseid autospordiüritusi.
Tänan tähelepanu eest!

Nimedest
Autor: arvi27 29.10.2007 19:13
Kui nüüd nimedest rääkida, siis Tallinnas võib olla teatakse Teelet, Raja Teelet. Vaevalt aga Raja Teele võtab vaevaks kommida Tarvastu võistlust.
Seega teen ettepaneku tervele rally.ee üritusele, et enam ei kommi Teele, Aivar, mart110, xr3, FordSc.
Vaid enne kommi alustamist vaatavad kõik oma lõvidega passi ja kirjutavad autoriks seal antud nime.
Edasi võtame käsile illegaalsuse teema. Kui võistlus on läbi viidud, siis kuidas me nimetame seda? Kui on rikutud seadusi, siis on kõigil, ka Teelel, esitada võimalus hagi, et taastada oma kodanikuõigused Eesti Vabariigis. Kui ennast tunneb puudutatuna EAL, siis ka tema, loomulikult oma esindaja kaudu.
Kui ta seda ei tee, siis kellele on see probleem? Kas meil leidub vähe maailmaparandajaid. Sõidan tööalaselt palju ringi autoga. Need turvaprobleemide üle kurtjad ei saa kiita ärahoitud õnnetuste arvuga, sest neid polnud kohal. Aga ei püüa nad ka maanteedel arutuid kihutajaid ja ka lubatud kiiruse ( 90 km/h ) ületajate ohjeldamisega ning õnnetuste ärahoidmisega.
Veelkord, kommime OMA nime all arukalt!

To arvi27
Autor: FordSc 29.10.2007 19:22
Mina kysisin ainult pilte!
Kas selleks peab ka oma nime avalikult ytlema ?

ei võta süüdistust omaks
Autor: aivar 29.10.2007 19:32
Kui sa minu nimel klikiksit, siis avaneb minu täiesti toimiv e-mail. Foorumi kontaktidest leiad täisnime; rally.ee kontaktidest ka telefoninumbri. Nii et anonüümsuse-pattu mulle vist kaela ei veereta.
Kuna mina teemaarenduse algatasin, siis pean vajalikuks ka pikemalt vastata. Loomulikult ei hakka ma esitama hagi, sest kuna minu õigusi pole rikutud, siis vaevalt, et see vastugi võetaks. Küll on mul kodanikuna täielik õigus juhtida puudusele tähelepanu. Iseasi, kas see peab toimuma iroonilises kirjastiilis või kuidas iganes, kuid see jäägu siiski minu õiguseks.
Ma ei ole autospordis esimest päeva ja leian, et võistluste korraldajana on mul ka teatud moraalne kohustus ning õigus sellistele asjadele tähelepanu juhtida. Reageerimine jäägu juba vastavate instantside pärusmaaks.
Olen juba ka varem paarile dokumendile (või selle osale) viidanud, aga olgu siis veel kord:
4. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11.oktoober 1991.a., omades FIA põhikirja art. 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.
5. EAL on Eesti Olümpiakomitee liige alates 21.11.2001 a ning Eesti Spordi Keskliidu liikmena alates 05.04.1991 a omab Eesti Valitsuse sertifikaati ainupädevusest autospordi valdkonnas.
Art 2
3.3. Omab ainupädevust Eesti autospordi Võistlusmäärustike ja rahvusliku kalenderplaani kehtestamiseks.
Kui omavalitsus (Tarvastu) annab korraldusloa üritusele, mis, väga võimalik, oli mingil määral isegi EAL-iga kooskõlastatud, kuid kus rikutakse kõige elementaarsemaidki turvanõudeid, siis leian, et ma käitun täiesti normaalse inimesena, kui sellest probleemi tekitan.

süüdistus tagasi võetud
Autor: arvi27 29.10.2007 20:46
Aivar, ma ei süüdistagi sind, sest tean, et oskad võistlusi korraldada. Miks pead sa aga normaalse inimesena probleemi tekitama, kui EAL-le lähedalseisva isikuna võiksid Tarvastu meestel aidata korraldada legaalse võistluse, mis vastab ka EAL-i tahtmistele. Tegelikult on puudu oskustest ( mida sul on ) ja jääb puudu tahtmisest omakasupüüdmatult ( a'la raha ) võistlusi korraldada. Sellise võistluse, nagu peeti Tarvastus, eelarve ei ole mitte ülefinantseeritud, vaid alafinantseeritud. Kalenderplaani võetakse hästi korraldatud võistlus aga raha eest. J.O.K.K. Aga kui raha pole? Siis korraldataksegi Tarvastu taoline võistlus ja küsige nüüd osalejate kommentaare adrenaliini väljalaskmise kohta. Jah, täna polnud ühtegi laipa, aga seda ei välista keegi järgmisel korral. Mulgi rallil toimus õnnetus, kas võistlus oli ohutu seetõttu? Jääb siiski tunne, et probleem on näiteks selles, et EAL ei saanud antud võistluse pealt pappi. Kui mõni osaleja polnuks võistlusega rahul, siis oleks foorumis teistsugused kommid ja olen kindel, et teist korda sama reha peale ei astutaks. Viimase aja võistluste korraldamise poole pealt võiks kiita Rapla rahvasprindi korraldust 20.10.2007. Ei ole paha kui sina EAL-le lähedalseisva isikuna aitad kokku saada Tarvestu meestel Rapla sprindi korraldajatega ( Tiit Soa - superkorraldaja ) ja aitad ka ise kaasa ning lõpptulemuseks kõigile on tihe ja pingeline võistluskalender. Rahvarallis seda kahjuks enam pole, seal on jäänud ainult Koeru mehed ja Tallinna mees Borkmann. Puudu on Tartu rahvaralli

targutajatele
Autor: tomtam 29.10.2007 21:19
Mis juhtus Kehalas? Eestikad tule jumal appi.Seda ei taha keegi komenteerida.Tarvastu omad püüavad kuhugi välja jõuda ja radsid juurde ehitada. Teie räägite ohutusest ja pole kohalgi käinud.Olen autospordiga 80-st tegelenud aga nii kuis hetkel Eestikaid tehakse paneb küll mõtlema.(v.a Vasalemma) mille korraldus oli hea.Tehke ise midagi ära ja ärge kiunuge.
Nüüd tulevad komentaarid ,et pole raha ja teised räägivad midagi muud.Sorry mul on teist väga kahju.

...
Autor: aivar 29.10.2007 21:30
No arutlegem siis pikemalt.
Väitega, et "Kalenderplaani võetakse hästi korraldatud võistlus aga raha eest. " ei taha küll sugugi nõus olla. Reeglina on EAL-i "katusepakkumise" (sellist väljendit on kasutatud erinevates foorumites) suurus kahekordne osavõtumaks. Tarvastu puhul siis 200 krooni (juhendis oli osavõtumaksuks märgitud 100.-). Ei tohiks üle mõistuse suur summa olla; isegi kui eelarve on pingeline või suisa miinuses. Ja lisaks vaatab EAL neile summadele läbi sõrmede, tean omast kogemusest.
Nojahh, miks ma siis appi ei läind... Ega santi saa aita, kui sant ei oska laita. Mina kui niisugune polegi see tondipüüdja, kes saab ja tahab igale poole appi tõtata, ma vaatan, kuda endagi asjadega hakkama saan. Eks ikka EAL on see, kust abi küsida.
Mis nüüd Mulgi ralli õnnetusse puutub, siis haakub see vägagi käesoleva teemaga. Mäletate, mis oli raadiote-ajalehtede pea ainus küsimus? Eks ikka see turvalisus - kas oli tagatud, miks puuhunnik seal oli jne. Kujutate nüüd ette, kui korraldajatel poleks dokumentatsioon korras olnud, kui poleks olnud ametis tegelasi, kelle peale tavaliselt õlgu kehitatakse (turvavaatlejad jne)? Mis siis oleks saanud? Avalikkus oleks korraldajad eelkõige, ja EAL-i ning rallisõitjad takkatraavi, risti löönud!! Selle pärast olen ma ka illegaalsetele võistlustele nii "verine" vastaline, sest kui midagi peaks juhtuma, tuleb kogu sopp tervele autospordile laiemalt kaela.
Illegaalsete võistluste korraldajate vähesest kogemusest lähtuvalt juhtub suurem või väiksem jama aga ükskord niikuinii. Võib juhtuda ka ametlikel võistlustel, aga siis on see õnnetus, mille ärahoidmiseks tehti vähemalt teoreetiliselt kõik võimal

...
Autor: aivar 29.10.2007 21:37
a mis siis Kehalas juhtus? Kui kaaskommentaator mõtleb neid lendu läinud ja vales kohas maandunud rehve, siis see ongi täpselt sama fenomen, mis "illegaalsetel" üritusetel: korraldajal oli väike kogemus sarnase ürituse jaoks ja ta ei osanud ohtu piisavalt hinnata. Rohkemaid "juhtumisi" ma nagu Kehalast ei mäleta, kui oli, siis palun täpsustada.

...
Autor: aivar 29.10.2007 21:48
Krt, pool tekstist läks internetiavarustesse rändama...
Niisisis regatud ja mitteregatud võistluste õnnetused. Tõesti, EAL-is kinnitatud rajaskeem ei taga veel seda, et mõni auto rajalt välja ei lenda. Aga EAL teab korraldajale vähemalt vihjata, et piirdelint koos pealtvaatajatega tasub asetada ikka kümmekond meetrit rajast eemale, mitte nii, et pealtvaatajad seisavad varbad rajal. Jne. Ja kui ametlikul võistlusel midagi juhtub, siis on see õnnetus, mille eest kedagi hiljem risti ei lüüa, illegaalsel võistlusel saab aga esimesena karistada heauskne võistleja, kes avariis süüdi jääb. See, et ta mingi paberi enne võidusõitu allkirjastas, ei loe midagi. Ning ametlikul võistlused on pealtvaatajad ehk kolmandad isikud EAL-i kaudu muide kindlustatud, illegaalsel loomulikult mitte.
Jah, on ka EAL-i egiidi all toimunud võistlustel korraldusvigasid. Ei jõua EAL iga lipumeheni, kes oma otseste kohustuste asemel mobiiltelefoniga pildistab. Aga see on juba teine teema, mis vajaks eraldi arutelu.
Rahvarallist tahtsin ka 2 lauset kirjutada. Pole korraldanud, aga pakun oma versiooni: rahvarallit ei tapnud mitte EAL, vaid võistlejad ise. Mäletate neid igavesi vingumisi siinsetes kommentaarides? Miks pidi korraldaja kõike seda taluma? Majanduslikku tasuvust polnd neil üritustel ollagi, ainsaks "tasuks" ving ja virin.

...
Autor: VäikeTom 30.10.2007 01:12
Nagu alati, saab väiksest küsimusest suur arutelu, mis ei vasta üldse teemale. Siiski, kui palju on meil eestis neid võistluseid mis pakuvad võimalust osaleda alates väikestest kuni suurteni välja. Sealjuures ilma SUURT raha röövimata. Meie kui Tarvastu nn "korraldajad" ning läbiviijad oleme selle võimaluse pakkunud. Ei osale mitte 15 ega 20 autot vaid järgmisel korral läheneb asi juba sajale. Kui tegemist oleks mingi suvalise "illegaalse" põllul läbi viiva üritusega kus kõik sõidavad lihtsalt ringi, ei oleks nii suurt huvi ÜLE EESTI. Viimane kord oli osalejaid alates Võrust-Valgast kuni Tallinna ja teiste kohtadeni välja mis asub ligi 200+ km eemal. Meieni on jõudnud palju positiivset ja ka kritiseerivat tagasisidet. Sealjuures on just need "kritiseerija" aidanud asja parandada ja teevad ka edaspidi kõik, et laabuks asi hästi. Turvalisuse ning ohutuse poolelt oleme ka iga korraga astunud sammu edasi, lipumehi on piisavalt- igal neist olemas tulekustuti ja muu vajalik. Kindlasti järgnev võistlus saab suurema pilgu ohutusele, lindid viiakse vähemalt 10 m kaugusele rajast jne. Rääkides litsentsiga sõitjatest, tundub ,et nemad on rohkem rahul siin korraldava võistlusega kui sellisega kus nad "LEGAALSELT" osalevad. Ei väida, et "legaalselt" korraldatud üritused jääksid nüüd alla või oleksid millegipoolest nõrgemad. Tung "legaalsete" sõitjate seas on üli suur, vaevalt ,et nad tahavad lihtsalt "suvalisel" võistlusel osaleda. Aivar, ole järgmine kord kohal , koosta "list" puuduvate ja halvasti olevate asjade üle ning aita meil nendest lahti saada ning üritused siis veel "legaalsemaks" teha. Proovi

...
Autor: VäikeTom 30.10.2007 01:14
Proovi olla just ise see maailma parandaja ja aita meidki. Kohtumiseni järgmisel võistlusel!

Korraldajatele
Autor: villu 30.10.2007 09:43
Õigustusi missuguseid, aga kuulaks õigustust ka sellele, et miks ühisstardis olid nii puuriga autod kui ka tavalised tänavasõiduautod?

tarvastu rallisprindi pilte
Autor: andres06 30.10.2007 17:17
kui kellegil on siis antke teada email on puksid05@hot.ee

ka
Autor: rolantsik 30.10.2007 18:05
Ei oska küll siin probleemi näha praeguste kiiruste juures.

Kiitus korraldajatele
Autor: kalle434 30.10.2007 19:57
Olles käinud vaatamas kõiki Tarvastu rallisprinte, pole muud öelda kui korraldajaid kiita. Olen mees, kes eluaeg autodega seotud on olnud, kes on ise autokrossi sõitnud, kes on ühisstardis olnud koos 90 autoga, kelle parim sõber 1979.a. Kulbilohus veoautokrossil (minu võistlusautol enda esimest võistlust tehes) surma sai. Seepärast ütleks ohtuse kohta mõne sõna. Võistlejate jaoks on selline "külasprint" pea 100% ohutu. Kusjuures turvapuuri olemasolu või mitteolemasolu ei oma selliste kiiruste ja selliste Tarvastu radade juures mingit tähtsust. Pealtvaatajate ohutusse on korraldajad panustanud isegi rohkem kui näiteks EAL-s registreeritud viimasel Mulgi rallil, kus linnakatsel võis rahvas rahumeeli linnakatse mõnes väliskurvis olla. Ma ei tea küll korraldajate plaane, aga sooviks, et säiliks selline rahvalik pool võistluse juures, kus iga külamees jõuaks vana Lada osta, seda kõpitseda ja koos laste ja lastelastega starti tulla. Ärgem ajagem võistlusautode soetamist ja ülalpidamist külamehe jaoks kalliks. Jõudu korraldajatele uue sarja korraldamiseks uuel aastal.

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia