Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Supperkross
Autor: rallipoiss 18.09.2007 22:16
Mis teie arvate sellest muutusest?Üldjuhendis on kolm rinka etapi nüüd on juba viies.

To rallipoiss
Autor: rispiter 18.09.2007 22:46
Antud juhul tundub, et ega hr. Eristel suuri valikuid nagu pole korraldamise kohtade osas või on sul häid ideid. Taali rada on hetkel ehk paslik läbivusvõistluse mitte autokrossi korraldamiseks. Iseasi on nüüd selles ringrajal korraldamises see kas ringraja formaat ajasõidu ja kahe finaalsõiduga on õige või oleks pidanud otsustama autokrossi reeglite kasuks.

**
Autor: Tonu33 19.09.2007 08:40
Ega see päris õige ikka pole. Kuidas nüüd siis punktiarvestuses jääb? Rinka etappidelt tohib juhendi järgi maha võtta ainult ühe halvima. Kas see etapp läheb rinka või krossi arvestusse. Kui krossi, siis sõita tuleks ka krossi, mitte ringraja reeglite järgi.
Aga õhus veel mitu küsimust. Vene poiss on taas rajal - kas koos oma difriblokiga? Kes kontrollib, et pole? Superis pole ju blokke kunagi kontrollitud, kuigi kahtlused on üleval kogu aeg. Või mis kahtlused, mõnel autol bloki kasutamine ju pimedalegi näha. Samuti on noorteklassis kirjas J. Alliksaar. Kuna ta Vasalemmas läks (huvitav küll, mis põhjusel?) üle täiskasvanute klassi, siis ei saa ta enam noorteklassis sõita. Ka superis mitte, seal ainult vabaklass lubatud ja jäärada. Millal küll hakatakse reegleid austama ka selles sarjas?

**
Autor: rispiter 19.09.2007 09:40
Blokeerivate seadmete olemasolu kontrollimise kohta on hr. Eriste ju ammu öelnud, et ta ei suuda seda teha (mina loeksin ei taha) ja ei hakka seda tegema. Ta on püüdnud mitteametlikult pigem tulevikku vaadates väita, et alates uuest hooajast on SK sarjas käigukasti teema vaba ka noortel ja esivedulistel. Noorsand Martsenko puhul on imestamapanev see, et on vahetunud registreerija klubi.

Autor: meiz 19.09.2007 12:21
tegelt on see kõik suht suur jama. ühest küljest on täiesti arusaadav, et kui ilm halb ja rada ei pea, siis raske võistlust seal korraldada. samas tekib küsimus, miks rada on sellises korras nagu on. miks teda arendatud pole. mäletavasti olid paar aastat tagasi jutud, kuidas kohe-kohe hakatakse rada arendama meeletult. boksidesse kõvakate, jalakäijate tunnelid, ning iga aasta investeeritakse 1MEEK. seda pole kusagil. oli ainult üks putka, mis ka maha põles. ja nüüd vaikus. aga see polegi vist oluline.
oluline on see, kuidas suhtutakse võistlejatesse. võistleja peaks olema vähe tähtsamal kohal selles maailmapildis. alustame sellest, kuidas see etapp pidi alguses Valgas toimuma, siis Elvas, siis Taalis, nüüd siis Audrus. mis toimub? võistlejatel suht raske oma plaane teha.
samas loob olukord, kus ringrada Eriste käes, kiusatuse igal võimalikul juhul asi rinkal ära teha. sealne rada ei nõua näiteks höövli jaoks kulutusi jms. olukorras, kus sel aastal 45% etappe toimub asfaldil ja ühel ja samal ringil pole enam mõtet rääkida atraktiivsest krossisarjast. ringrada nõuab hoopis teistsugust lähenemist autole, ok 3 etappi võib ära kannatada, kuid 5 on juba liig. pealegi seisus, kus toimumiseni on 5 päeva ja kõik olid arvestanud, et asfalti hooaeg läbi, rehvid otsas, auto sätitud Taali jaoks. kui tahaks ringrada sõita nii väga, ehitaks endale teistsuguse auto ja tõmbaks erinevaid ringe. aga need võistlejad on teinud valiku krossile.
vägisi tekib tunne, et järgmisel aastal pole erilist sisevõitlust, kumma sarja kasuks otsustada, eriti kui plaanitakse kuni 8 etappi EMV-le.

**
Autor: tsrk 19.09.2007 12:29
Kõigepealt Taali rada+võistlusautod veokate ja bagidega ära lõhkuda ja siis imestada,et Eestis sügiseti vihma sajab!Tule taevas appi!

Kudsed sõnad.
Autor: rispiter 19.09.2007 13:41
Mulle meenub, et aastaid tagasi kui superkross hakkas võtma head hoogu sisse ütles võistlejate ringist keegi sõnad: "Eriste on kutsunud ellu hea võistlussarja, aga vaadaku, et ta seda sarja ise ei hukuta.

suht haige
Autor: rokman 19.09.2007 14:30
nõustun meiziga.
Võistlejad saaavad alles 5 päeva varem teada et etapp on muudetud hoopis audru ringrajaks.
Tavaliselt pannakse kalender hooaja algul kokku ;)

**
Autor: tsrk 19.09.2007 16:14
Blokeerimis seadmeid on väga lihtne ja kiire kontrollida,samuti auto kaalu.Laupäeval ja pühapäeval toimunud rinka võistlustel Audrus peale treeningsõitu kontrolliti auto kaalu ja see võttis aega üks minut.Peale võistlust aeti auto rullidele bloki kontrolliks ja see võttis aega viis minutit.Kõik oli selge ja kellelgi ei olnud mingeid probleeme ega pingeid võistlejate vahel.Kuni ei ole sarjas kontrolli autode üle,ei ole ka ausat võistlust!

**
Autor: Okivonsuur 19.09.2007 21:35
Üheks valikuks oleks ka olnud etappi edasi lükkamine.


Hea,saab veel sõita
Autor: rolantsik 19.09.2007 22:48
aga raja valik,et maanteega piirnev väike ring,mida pole keegi kunagi sõitnud.
Ja selle virisemise kohta...
Mis Te arvate selle 500 kroonise osavõtutasu eest saada õige,äkki peaks uued kummid kah pealekauba andma :)
Austage seda,et tänu Eriste teamile on üldse võimalik sõita.

Hea,saab veel sõita
Autor: ahti159 19.09.2007 23:01
Tüüpiline rinka meeste jutt, aga mida need peavad tegema, kes terve hooaja on üritanud SUPERKROSSI sõita, kus praegusel hetkel peaks käima autokrossi sõidud mitte ringrada. Nüüd tuleb välja juba Superringraja karikavõistlused.

Hea,et saab veel sõita
Autor: rolantsik 20.09.2007 00:11
mis osa sellest tyypiline on? et ärge virisege või et 500 kroonise osalustasu eest ei saa radasid hirmsasti hööveldada ja ehitada?
Ja krossiautodel on ju kõik samad tingimused ja olukord ringrajal

hea jah, et mõni tark on
Autor: Tonu33 20.09.2007 07:21
Osalustasu määratakse hooaja alguses. Kui korraldaja näeb, et sellega ei saa rada hooldada ja hööveldada, siis tuleb seda tõsta, aga mitte oma äranägemisel muuta sarja tingimusi. sa rolantsik võiks ju teada, et autod pole enam ammu rinka ja krossi jaoks samas seades. Miks rinkamehed oma autodega siis Taalis ei sõida? Ehk oskad vastata. Kõigil seal ju samad tingimused. Inimesed, kes tahtsid krossi sõita, valisid aasta algul superkrossisarja. Kui oleks tahtnud ringrada sõita, oleks ehitanud teistsuguse auto ja osalenudki nendes sarjades ja võistlustel. praegu tekib küll tunne, et kellelegi sobib ringrada rohkem kui mudas sõita ja siis mängitakse nendele trumbid kätte. Kui Taalis rada pole korras, eks lükkame siis sõidu edasi. Külmad ja kuivad ilmad tulemas ja aastat ka veel piisavalt. Ei pea ju hooaeg oktoobri alguses lõppema.

Autor: meiz 20.09.2007 07:38
rolantsik. ah, et 500 krooni makstes ei või midagi tahta ja peab olema kõigega nõus, mis ette lükatakse... aga kus maalt võib? kas 700 juurest võiks nõuda rohkem hoolimist võistlejatest tänu kellele see sari olemas on? või ehk 1000? 2000?
lihtsalt suht veider on see suhtumine, et mis te virisete. et olge tänulikud ja laske endaga teha, mis tahetakse. või siis see jutt, et tehke ise ja paremini. praegu on jutt sellest sarjast ja nendest tingimustest.
on olemas tehnilised tingimused, on EAL ja FIA poolt paika pandud mängureeglid, võistlusmäärused ja muud regulatsioonid. Eriste nõuab siin teiste käest nende täitmist, samas ise suht kergelt libiseb üle.
Lisaks veel see, et sarja korraldamisele sõidab selles sarjas ka kaks tubli noormeest, kelle isa suht kõvasti toetab Eristet tema tegemistes ja kelle autod saavad Eriste tiimis ettevalmistatud. Ja me kõik teame, kui kiired nad ringrajal on, kuid kruusal... ei taha paranoiline olla, aga... Sellele lisandub veel juba mitu korda nähtud olukord, kus poisid on eksimatud ja teised jäävad süüdi, kui intsident rajal. Ei ole mõtet minna vaidlemagi.
Ühinen sama arvamusega, et targem oleks olnud juhul, kui Eestis ühtegi muud rada pole võimalik praegu enam leida, kus krossi saaks sõita (huvitav küll, miks?), peale Taali, sõit edasi lükata.

.
Autor: Rein 20.09.2007 10:40
Sõitmise pärast on küll hea, et rinkal on. Saab sõita vähemalt, mitte ei pea orienteeruma kivide ja aukude vahel. Väike ring peaks olema sobilik krossi seadistusele küll. Ülekannet just silmas pidades.

Hea,et saab veel sõita
Autor: rolantsik 20.09.2007 10:43
to Tonu33
aga kui oleksid jutu ilusasti läbi lugenud,siis ei küsiks niimoodi.
Kas siis krossiautod ei ole ringrajal samas seisus,et auto on ettevalmistatud krossi jaoks ja asfalt ei sobi,on ju nii
Mina võin rahulikult Taali sõitma tulla peale stangede vahetust.
Kui teil seal on mingi kana kitkuda,siis siin netis anonüümselt on see kindlalt vale tee.

to meiz
endal peaks natuke reaalsustaju ka olema,et mis selle 500 eest siis saab.Ja mida siis tähendab hoolimine,kas Eriste peaks pai tegemas käima?
FIA ja EAL-i järgi peaks kasutama ka homologeeritud turvavarustust:kui paljudel see on?
Kahte noormeest olen näinud ja olen näinud ka situatsioone nendega,lahendus lihtne:segage raadio sagedus ära ja peakski asi lahendatud olema :)

.
Autor: Rein 20.09.2007 11:28
Minu auto tahab küll rinka jaoks saada teist ülekannet, ei usu hästi, et rinka ülekanne krossi jaoks sobib.

**
Autor: tsrk 20.09.2007 12:05
Kui juba on läinud nii,et on viis rinka etappi,siis võiks nendelt etappidelt hooaja lõppedes maha arvestada 2,kirja jääb 3.Jäärada on 3 etappi miinus 1 jääb 2 kirja.Rallikrossi ja autokrossi etapid liita 2+2=4 miinus 1 jääb kirja 3.Siis saab valida,kas võtta peale rinka kaht etappi maha jäärada või rallikross+autokross.Vastasel korral on superkross ülekaalukalt kallutatud ringraja poole,kuid siiski enamus on tulnud sarja sõitma kruusa peale.

**
Autor: tsrk 20.09.2007 12:12
Täpsustuseks veel,et rinka etappidelt oleks kohustuslik kahe etapi mahaarvamine.

SUPERKROSS=SUPERTSIRKUS
Autor: jeekim1 20.09.2007 14:15
sari on old aastatega arenev kuid seeaasta on muutund täielikuks tsirkuseks eriti ringrajal toimuv.kõigepealt see pööratud ja ümberpööratud stardi järjekord.siin võix mõni sõitja sõna võtta kes on esimesel sõidul jäänd seitsmendax ja startind viimaselt kohalt,kuid tema ees kuuendana lõpetand mees on startind esimesena.kas keegi oskab selgitada selle süsteemi eeliseid?korraldaja ei pea sellele kysimusele vastama sest see on ainult tema huvides meelitada publikut(loe raha) autode romurallit vaatama võistlejate kulul.rahvale verd ja plekki!

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia