|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
25. jaanuar 2014 1:39
Tagasi
Trüki lehekülg
Pandivere rahvaralli toimub, kuid planeeritust hiljem
Kommentaare lisatud:
9
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
RaoulR
, 26.01.2014 13:40
Võistlusjuhendist on raske eru saada. Kas 2014 a peab rahvarallides ikka olema täpsuslõik? Kelle jaoks see vajalik on? "Tavaliikluse sõiduoskuse" parandamiseks ei ole täpsuslõike vaja, ja mina oskan niigi hästi sõita, lihtsalt EI TAHAKS TÄNAVAL niisama KIHUTADA, PALUN ANDKE SELLEKS VÕIMALUS rahvarallil! Lubage normaalne legend ja ilma täpsuslõikudeta! Vastasel korral mina sõitma ei tule ja võib olla ei tule ka paljud teised.
All
, 26.01.2014 14:32
Täpsuslõik peab olema. Põhjuse leiad komitee otsusest:
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/Protokoll130114.pdf
RaoulR
, 26.01.2014 18:24
Küsin veel kord: milleks ja kellele on need täpsuslõigud vajalikud? Kas vaid "formaalsuste" täitmiseks? Milleks selline otsus on vastu võetud? Kas FIA nõuab seda? Kas sportlased ise ei saaks otsuse tegemisel kaasa rääkida?
õhkjahutus
, 26.01.2014 19:21
Kuidagi lapsik on täismehe poolt ähvardada võistlusel mitte osaleda, juhul kui korraldajad peavad kinni kehtestatud reeglitest. Koeru punt ei pea muidugi osalejate vähesuse pärast muretsema. Ja et veel õli tulle valada, siis loodan, et korraldajad lisaks täpsuslõigule ka salajased AKP-d teeksid.
andrisir
, 26.01.2014 20:45
Tere.
Loomulikult on igaühe enda otsustada kas ta osaleb või mitte.
Kuid ma ei mõista muret täpsuse pärast, eriti kui see on asetatud niimodi, et sellest on hiljem võistlejal kasu.
Minu isiklik arvamus on see, et täpsus on tore ralli osa kus kõigil on võrdsed võimalused.
RaoulR
, 27.01.2014 17:40
Huvitav, et mõnel polegi täpsuslõigu vastu midagi? Mina sellest aru ei saa, sest ralli on ikka mellelahutus ja täpsuslõik minul küll meelt ei lahuta. samuti ei lahuta minu meelt šikaan, kus vaja kasutata 1. käiku ja viimasel läbimisel on kõigil põhi vastu maad. Selle siis garanteerib see 50 km/h keskmise piirang. Maksimaalset aga ei piirata (100% seda ei saagi), seega kuidas see ohutust tagab, ma aru ei saa. Kui kiirused on ligi 150 km/h max. Mina rahvaralli komitee loogikast kuidagi aru ei saa paraku. Võiv olla rallit boikoteerida on tõesti lapsik, aga lapsik on kehtestada ka reegleid, mida tegelikkuses er järgita.
RaoulR
, 27.01.2014 17:45
Vabandan kirjavigade pärast, kiirustasin. Ralli on meelelahutus.
õhkjahutus
, 28.01.2014 09:36
Tõsi ta ju on, et GPS-de ajastul on täpsuslõigu algne mõte kadunud. Seda üllatavam on, et nii mõnedki võistlejad suudavad antud lõigul minut/poolteist karistust teenida. Lubatud lisakatseid 50km, eeldusel, et täpsuslõik max 10km, siis selle peaks ju küll suutma ära "kannatada", et ülejäänud 40km KIHUTADA saaks.
RaoulR
, 28.01.2014 16:05
Tõesti jah, niis see on, et selle täpsuslõigu võib ju kuidagi ära kannatada. Aga ma ei saa sellest aru, miks rahvarallil keegi midagi vägisi välja kannatama peab? Miks ei võiks teha sellised reeglid, et kõik saaksid naudinguga sõita. Olgem ausad- see täpsuslõik ei meeldi ju kellelegi. Ja rahvaralli ei ole autokool! Siia tulevad kõik, kellel juba on väga head sõiduoskused. Seega mina täpsuslõigu mõttest aru ei saa. Tõsi- täpsuslõigus on minu aeg olnud alati konkuretsivõimelisem, kuna mu auto pole just kõige võimsam. Aga vahet pole- igav on see ikkagi. See väike ajavõit mind ei huvita.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.