|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Rando Aav
25. mai 2010 20:48
Tagasi
Trüki lehekülg
Taali rahvasprindi korraldus tekitas sõitjais pahameelt
Kommentaare lisatud:
4
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
tönis
, 26.05.2010 00:33
Tere! Võtaks ka sõna antud teemal, kui juba minu nimi oli oluline välja tuua!
Taali rahvasprindi rada oli väga huvitavalt maha märgitud. Enamuses kruus, osaliselt asfalt ja muld. Rada pidas väga hästi vastu arvestades nelja sõiduvooru ja ca 40 osalejat, olid vaid paar kohta, mis rööpasse läksid või kus suured kivid välja kraabiti, kuid see pigem ka selle pärast et kõik autod sõitsid samas jäljes. Väga nauditavad olid laiad kurvid, mis olid kõik suure ja kohati ülisuure positiivse kaldega ning lõppesid mahapöördega tasasele maale - mõnus oli neid kurve joonistada. Asfaldilõigud olid kruusarehvile eriti vaenulikud, kuid muutsid sõidu vahelduvamaks ja tehnilisemaks. Huvitavaks tegi selle raja ka suur kõrguste vahe. Taali rallikrossirajal sõidaks hea meelega teinekordki, aga...
Aga ainult siis, kui ajavõtt toimub elektrooniliselt, mida omakorda tubleeriks kontrolli mõttes mehhaaniline ajavõtt. Selliselt tuleb edaspidi korraldada kõik võidusõidud (vihje EAL-ile!), sellist jama ajavõtuga, nagu nüüd Taalis juhtus, ei taha enam kunagi võistlustel näha! Ma olen palju õnnitlusi saanud teise koha puhul ja nüüd tagant järgi saan kellegi käest teada, et sorry vana ajad on valesti kokku arvutatud ja et sa jäid tegelikult kolmandaks??? Tabelit uurima hakates ei klapi tõepoolest numbrid, osa lahtreid on lausa tühjad. Seda on näha nii 2WD-A, J18, kui ka 4WD tulemustes. Miks on EAL selle tabeli nii vigaselt kinnitanud ja avaldanud? Miks EAL ei näinud ette selle võistluse läbikukkumist? Kahe aasta jooksul pole keegi sellist ajavõttu kasutanud, kõik võistuse korraldajad on üle läinud täpsema ajavõtu peale ning see tuleks v&otild
tönis
, 26.05.2010 00:35
JÄRG: ning see tuleks võistluse korraldajatele muuta kohustuslikuks. Meil käib võidusõit mitte sekundite vaid sekundikümnendike ja sajandike peale, tihtipeale on välja sõidetud täpselt üks ja sama aeg. Väheusutav on, et inimene suudab 0,1 sek täpsusega liikuva auto finiši aja määrata. Enn Sups ütles õigesti, meie ju ostame ajavõtu teenuse! Kahju, et Erki sport on vaid äri peale väljas, selle asemel et populariseerida rahvasporti/autosporti - elektroonilisest ajavõtust loobumine ja ca 4000 EEK säästmine selle arvelt, ei ole vaid ainus kinnitus sellele. Võistluseelsel koosolekul ei vastanud võistluse korraldaja esitatud küsimustele konkreetselt, enesekindlalt ja üheseltmõistetavalt. Seda oli hiljem kohe näha ka rajal toimuvast - minema sõidetud tünn ja meetreid algsest kohast liigutatud rehvid ning keset võistlust oma algset kuju muutnud šikaan jäid silma ennekõike võistlejatele ja publikule, mitte aga kohtunikele või korraldajatele. Milleks siis ültse rajatähiste puudete või nihutamise teema ja karistused ning rajakohtunikud? Võistlejate palvele nihutada stardifoor auto küljepeegli varjust auto eesolevasse vaatevälja, vastas korraldaja et kui foori ei näe vata siis kella (elektroonilist lauakella, mis vahepeal puruks kukkus ja mis asendati mobiiltelefoni kellaga, mida kasutas vaid "foorimees"). Kui rada oli super, siis korraldus oli täielik kaos! Tulemused hilinesid, autasustamine oli tsirkus...pidevalt "õllepoisile" ahvatlev kommentaator, kellel nimede väljaütlemisel keel pidevalt sõlme läks oli pigem meelelahutajaks kui kommentaatoriks ja mis tal muud üle jäi, tulemusi ju polnud mida ette lugeda saaks, aga mikrofoni peab midagi rääkima
tönis
, 26.05.2010 00:35
JÄRG:
Igatahes, mitteusaldusväärne ajavõtt nullib kogu toimunud võistluse. See oli pigem tore ajaviide või trennipäev, mis immiteeris võidusõitu. Uhked suured karikad on muutunud väärtusetuteks vidinateks. Kui ajavõttu ei saa usaldada, siis ei ole kindel ka see, kes kiirem oli ning auhindade ja punktide väljajagamine ei ole pärast toimunud võistlust kindlasti õiglane. Keegi peab selle ebaõnnestumise eest vastutama, kas siis Erki sport või EAL - see ei ole teema mida "kinni mätsida". Meie võistlejad/tarbijad, oleme hetkel kõik suuri kulutusi teinud ning seejuures haledalt petta saanud!
Ootaks EAL-i ja Erki sport poolset avalikku sõnavõttu, arvamusi ja komentaare.
Kaasvõistlejatele sooviks külma närvi ja ennekõike ikka motivatsiooni jätkata!
Tõnis Krass
2WD-A
rispiter
, 26.05.2010 18:13
To Tõnis: Selleks., et nt. EAL-st saada vastust, tuleb kellelgi asjaosalisel teha sinna ametlik pöördumine.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.