|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Rando Aav
09. oktoober 2007 0:24
Tagasi
Trüki lehekülg
Laiksoo toob Rapla rahvasprindil starti võimsa Honda
Kommentaare lisatud:
19
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
rubla
, 09.10.2007 15:21
Tore et noored mehed uusi ja häid autosid saavad. Mõni asi paneb muidugi muigama ka:
"Vaja on kogemustega kaardilugejat, kes kaaluks vähe ja suudaks rahaliselt toetada"
Ei ole ju suured nõudmised ;)
Kogemustega mehed üldjuhul ei viitsi poisikeste õpetamisele peale maksta. Isegi kui neil on veel mingeid saavutusvajadusi, mille rahuldamise eest peab maksma, siis eelistavad nad seda teha kogenud juhi kõrval. Lihtsam ja realistlikum on leida sponsor ja kaardilugeja eraldi, kusjuures kaardilugeja kõige leebemal juhul ootab õpetajatöö eest oma otseste kulude katmist. Muidugi võib olla et mõni rikas onu tahab oma sponsi eest ka sõitu saada, seda aga vaevalt siis kogemustega kaardilugejaks pidada saab.
Lisaks - kuni mees pole masinast viimast võtnud, pole sobilik ka kaardilugeja kehakaalule tingimusi seada. Igal keskeas mehel kipub väike õllemuskel tekkima, kellel rohkem, kellel vähem. Kui masinast viimasei sajandikke võetakse, siis on aeg sturman jõusaali saata, kui 17 aastane naga istub uue ja võimsa auto sisse, siis on 100% kindel et läheb paar aastat enne kui ta selle auto kogu ressursi ära kasutab, seega sinnamaani tuleks pühenduda oma sõiduoskusele, mitte seada ette tingimusi kõrvalistuja kehakaalule.
kuuljuss
, 09.10.2007 15:35
Kindlasti ei ole rahaline toetus ega väike kehakaal nii tähtsal kohal, kui kogemus. Ja seejuures ma ei räägi 20aastasest kogemusest, vaid kasvõi paari aastane kogemus, et kaardilugeja teaks, kuidas asi käib, mitte ei pea midagi koos leiutama hakkama. Selle juures oleks kehakaal ja väike rahaline toetus lihtsalt boonuseks.
ray
, 09.10.2007 19:39
Täiesti nõus eelolevate kommenteerijatega, kuid sellegipoolest soovin sõitjale rasket jalga ning tore näha, et ka eestisse head tehnikat hakkab jõudma!
nuhk
, 09.10.2007 20:22
Sellist oina juttu pole ammu lugeda saanud. Sõida enne, siis vaheta autot ja kommenteeri ning otsi rikast sulgkaallast...
kuuljuss
, 09.10.2007 20:53
Vabandust, enam ei tee.
Mann
, 09.10.2007 21:00
tegemist on kiire sõitjaga, kes on algusest peale häid aegu näidanud... loodetavasti kulub sportlikul heade tulemuste saavutamiseks sama vähe aega! :) mina juba olen fänn.
ja kaardilugejate koha pealt seda, et võibolla peaksid õllekõhuga onud tõesti jõusaali minema, sest tänapäeva ühiskonnas võivad muidu hakata väiksed, kerged ja terased naised hoopis kaardilugeja koha peal istuma ;)
(ja viimast lõiku loeme nüüd huumoriga eksole ja ei hakka siin kohe pori loopima :D piiss!)
Tarmop
, 09.10.2007 21:07
Ee mu meelest on ta süitjana vöga hea ja 206 oli tyhjaks süidetud ja edasi minek oli hea. MA ei saa kasutaja nuhk jutust eriti aru...ta nagu tahaks öelda et inimene pole varem midag saavutand?
horsepower
, 09.10.2007 21:53
nael kummi.. :)
urueesel
, 09.10.2007 23:09
Väga positiivne, et tasemel tehnika jõuab eesti noorte kätte! Meenutagem, mida Ivar on öelnud: ei sõida vilets mees hea autoga ega hea mees viletsa autoga!
Aga see, et Joosepil on oma nägemus ja kindlad soovid arenguteel autospordis, on ainult tervitatav. Siht peabki olema, mille poole püüda :)
co-driver
, 10.10.2007 07:46
Ärge nüüd urisege selle kaardilugeja kohapealt. Eesmärk peabki olema maksimaalselt kõrgele seatud, nii võistluste kui taustjõudude suhtes. Milliseks kujuneb resultaat, on iseasi. Poisil igatahes kätt on ja kui on kindel soov sportrallisse minna, siis oli ka autovahetus möödapääsmatu. Kui võimalusi on, tasub alati võtta parim saadaolevatest. Ei taha kuidagi uskuda, et hea ja võimas auto noorsõitja arengut pärsiks. Pigem ikka vastupidi. Mida rutem suuremate võimsuste ja kiiruste juurde pääseb, seda kiiremini nendega kohaneb. Mina igatahes usun Joosepisse ja mis muud kui katus lömmi!:)
tpkmees
, 10.10.2007 18:57
Olen väga palju siin foorumis kirjutatut lugenud, aga ei ole kunagi sekkunud teemadesse. Nüüd aga ajas mul ka kopsu üle maksa. Mõni selle foorumi lugeja on kohe pahatahtlik või äärmiselt kade inumene. On olnud varemgi mingeid teemasid kui kellegil on olnud võimalus muretseda hea auto ja tahab sellega kiiresti sõita. Ning nõuab ka kaardilugejalt mingeid tingimusi,siis tehakse ta kindlasti kohe maatasa, et õpi sõitma noor naga jne.Milleks sellist juttu ajada. Sai poiss kiire auto,et sellega kiiresti sõita on vaja ka head kaardilugejat. Edu igaljuhul ja ära lase pead norgu nende kadetsejate pärast!!!
rubla
, 10.10.2007 23:50
ega ma kade pole ;) mul hea meel kui poisid arenevad ja head autod saavad. lihtsalt märkasin naljakat lauset kus palju soove oli korraga ühes. kui õnnestub tõesti selline mees leida, siis palju õnne. see on nagu autoostukuulutus - otsin autot mis seest suur aga väljast väike, võimu palju aga kütust ei võtaks, aastalt uus aga hinnalt odav - ma ütleks et tuleb mitu erinevat autot soetada et sellised omadused kokku saada.
olen mõned head aastat "poole kohaga" ralliasjandusega kokku puutund ja tean et iga asi käib omal ajal. Praegu näiteks on ilmselgelt veel õppimise aeg. Ka auto on selleks sobilik, tipptulemusi type-r'iga enam ei tee - kui seada eesmärgiks tulemused ka väljaspool eestit, tipu lähedale võib aga saada küll. nii ka kaardilugejaga. praegu on vaja meest kes õpetaks. kui tarkus käes, siis on vaja meest kes oleks kerge kaaluga. raha tuleb alati kasuks aga jään oma seisukoha juurde - algajal juhil sponsorit ja kaardilugejat ühes leida on väga keeruline, isegi eraldivõetuna sponsorid ja kaardilugejad ei vedele just põõsa all. selliseid juhuseid on, aga siis on tegu enamasti isiklike sidemetega - keegi on kellegi poeg, keegi on kellelegi teene võlgu jne.
nii et kaaskommentaatorid - võtke asja rahulikult. kui tahate tõestada et ma eksin, siis aidake poisile leida sobiv kaardilugeja ja edaspidi fänname koos raja ääres.
kuuljuss
, 11.10.2007 00:02
To rubla:
Jutt jumalast õige. Ja muide, see viimane idee on väga tervitatav ;D
Joosep Laiksoo
PS. Ja tänud kõigile, kes on toetust avaldanud. :)
sami
, 11.10.2007 20:29
Joosep, ära võta rubla suguste nn.kõvatajate kommentaare südamesse ja arvesse. Suure tõenäosusega on tegemist "tõsiste"rallimeestega kes on elus kaks korda Colin McRae rallit mänginud ja ühe korra elus telekast rahvarallit näinud, tegemist ei ole kindlasti komentaaridega mida üldse mõtet lugeda on, Sa oled selle vähese aja jooksul, mil sõitnud oled tõestanud, et autovahetus on põhjendatud ja kindlasti on vaja head ja "kerge kaaluga kaardilugejat". Edu ja kindlat kätt !!
indreq
, 11.10.2007 23:18
tüüpilised eestlased - see kellel on oma arvamus, on alati peksukott
Smurf555
, 12.10.2007 10:43
Huvitab see lugemise pool siis palju see rahaline toetus peaks olema ?
kuuljuss
, 13.10.2007 12:35
Kõige tähtsam on häid aegu sõita ja kõige ülejäänu üle võib arutada kui huvi on.
msn:
jooseplaiksoo@hotmail.com
sami
, 13.10.2007 22:02
to: indreq
Küsimus ei ole isiklikus arvamuses, lihtsalt lolli juttu ei ole vaja ajada, rääkida asjadest millest ei ole õrna aimugi. Sõitke ära üks päris ralli ja räägiks siis edasi mis õige ja vale.
indreq
, 14.10.2007 02:19
siis selgita palun mis oli vale, mitte ära hakka panema diagnoose. üldjuhul ma üritan alati olla neutraalne, aga mulle ei meeldi inimesed kes ei "lasku" dialoogini vaid hakkavad kohe teatama et teine on kõvataja ja ei ole kindlasti kunagi asjaga kokku puutunud. kust sa tead? sa lihtsalt arvad, sest su arvamus on teistsugune. mina näiteks olen aastast 2002 rallide korralduse poolega kokku puutunud ja rahvaspordi tasemel ka ise sõitnud. ma saan aru et see pole päris sama mis näiteks A6 klassis "päris" sporti teha, aga ma oma (napi) kogemuse põhjal küll kellegi juttu siin lõpuni jaburaks ei pea. inimestel omad nägemused, aga loll jutt on ainult see kus teisi ilma argumenteerimata sildistama hakatakse.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus
(
0
)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.