|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Aivar Ojaperv
21. august 2007 20:38
Tagasi
Trüki lehekülg
Eestlased Vilkyciai krossil häbisse ei jäänud
Kommentaare lisatud:
13
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
aivar
, 21.08.2007 21:15
Natukene kommentaariks kah veel, egas kõike ei saa uudisesse kirjutada:) Mina tean veobagide asju, väikeste bagide mehed kirjutavad vast ise, kui viitsivad.
Esiteks: nii ülbet, saamatut ja lihtsalt troppi sekretariaati ei ole ma veel näind. Ma ei arvagi, et meie ümber pidanuks üles-alla hüppama ja meid tähelepanuga üle külvama, aga sekretariaat võinuks vähemalt teretadagi. Tänu Ruusmanni-kambale sain üldse paberid täidetud - need olid puhta leedu keeles ja keegi kohalikest ei tundnud vähimatki huvi, et mis või kuidas. Hirmus pakk käsitsi kirjutatud pabereid oli, kuigi oli ka eelregistreerimine. Pärast taoti kõik arvutisse ümber. Hiljem saime veel sõimata, et miks osa asju kirjutamata - nigu me oleksime kõik leedu filoloogid, et kirbukirjas leedu tekstist aru saada.
Teh komisjon oli muidugi omaette naljanumber. Küljevõrgud (või nende puudumine) ja isoleerimata bensiinitorud olevat nii ohtlikud, et mehed pidid mitu allkirja andma enne, kui nad täielikul omavastutusel sõitma lasti. Lisaks ei meeldinud leedukatele meie meeste gondlit - sealt vahelt võivat ikka mingi mootoridetail välja lennata. Kihulase ilma homologeeringulipikuta sõidukombe kuulutati ka eluohtlikuks.
Õnneks oli Kozlovskis meid sellise jama eest ette hoiatanud ja võtsime asju rahulikult. Janka on ka varem Leedus sõitnud, tema ainult irvitas. Üleüldse oli nagu kaks tiimi - leedu oma ja Eesti-Läti segavõistkond, sest meie suhtlesime Kozlovskisega ja vastupidi, leedukatega suurt asja ei teinud.
Rada oli nagu kiire rada ikka - "sinna ja tagasi". Möödumise võimalust vähe, aga leedukad ise eksisid üllatavalt palju. Nende kiireim tegelane keeras end üle kuudi kah - pärast nägime, et käändtelg oli pooleks, aga kas see
aivar
, 21.08.2007 21:20
järg...
aga kas see oli põhjus või tagajärg, seda ei tea.
Nagu ma aru sain, on neil kokku 6 krokodilli, aga 1 mees on vaid korra väljas käind. Sel võistlusel oli neid neli, ka kiireim mees Pilipavicius (või midagi sellist) oli puudu.
Leedukad ei ole kõik ühest kambast, nad on vähemalt kolmest erinevast klubist. "Sinine" (Maniusis) ei suhelnud näiteks teistega vist üldse, seisis ka neist hoopis eemal.
Varstusse lubasid algul kolmekesi tulla, õhtul rääkis üks mees veel, et tuleb, kui kampa võetakse. Ma ka täpselt aru ei saand, kas oli sama, kellega alul sai räägitud, või siis neljas - igatahes jutt oli küll selline, nagu hommikust juttu polnud kuulnudki. ¤Eks näis, loodame parimat.
Leedus nähtu põhjal peaks neile vastu küll saama, eriti Varstus. Nad ei ole kindlasti sellise rajaga harjunud, kuigi vähemalt osa neist on veel sõitnud NSVL-i ajal ja teab, millega tegu.
aivar
, 21.08.2007 21:31
ah jah, sõidust kah veel. Kozlovskise peale on leedukad tigedad kui herilased, eks vist ikka selle pärast, et Janka oma "vanarauga" neist üle sõidab. Teises poolfinaalis õnnestus neil kambakesi Kozlovskis korraks rivi lõppu lükata, aga lätlane on ju "hull lätlane", võttis ühes kurvis välisringi pidi kaks leedukat ära ja järgneval sirgel veel kolmanda. sõitis mööda seal, kus teoreetiliselt polnud võimalik, aga praktiliselt kukkus väga hästi välja.
Meil leedukatega mingit togimist ei olnud, mehed ei hakanud teadlikult kontakti otsima - võtavad veel maha kah, mine neid leedukaid tea. Stardisirgel olid nad meist ikka kiiremad, esireast startinud Sassist mindi mööda nagu postist. Sass ei hakanud ees vingerdama, kuigi teistes klassides oma sarjas nad sõitsid küll ussi ja keerasid otse peale - ilmselt neil selle eest ei karistata.
Okivonsuur
, 21.08.2007 21:45
Mõned pildid ka antud üritusest mis ma läti lehelt leidsin.
http://www.autocross.lv/vs
%20foto/Baltijas%20bagiji%20--%20Lietuva,%2018.%20augusts/album/index.html
krossifänn
, 21.08.2007 22:51
Paistab,et baltikatel on 1ja2 koht enamvähem selged.Kozlovskis ja Maniusis 37 punkti.Neid võib ohustada ainult leedukas Zukauskas(30punkti)aga vaevalt,et Varstus ta nii tegija on. Pronksi peale tuleb ilmselt kõige suurem jaht. Tanelil ja leedukal Pilapaviciusel 13 punkti,Ramatsil 12... Ex põnev saab olema see viimane etapp.
aivar
, 21.08.2007 22:56
kui leedukas end kohale veeretab, siis on pronks tal käes, maha ju etappe ei lähe. lisaks ei kehti baltikatel finaalis startimise nõue - punkte saad ka siis, kui oled poolfinaalides 30 prossa ringidest läbi kulgenud. Zukauskasega rääkisime ka, lubas kohal olla, kui auto terveks jääb.
aivar
, 21.08.2007 23:00
meie torbikud, ma mõtlen eeskätt Tiidebergi, oleksid pidanud ikka esimesele etapile Bauskasse kohale minema. Nii palju, kui ma aru sain, seal ainult kaks autot lõpetaski, kolmanda koha saanud Pilipiavcuse auto lendas ka paar ringi enne lõppu pidulikult õhku (hooratas vist oli publiku sees maandunud, ja seda vaatamata leedukate "turvanõuetele" - neil on mootorite ümber "plekist tünn"). Kahe etapi punktidega on eestlastel raske kokkuvõtte medalit saada
krossifänn
, 21.08.2007 23:57
Aivar ! saime aru,et leedu sekretariaat koosnes mitte külalislahketest "troppidest" .Aga sõitjad ise? Seesama Zukauskas ja veel kellega suhtlesite? Kuda suhtuti eestlastesse? Veel üks küssa.Kas Kozlovskist ja Ramatsit on oodata ka Taali krossile? Teeks ennustamise kah lihtsamaks.
aivar
, 22.08.2007 10:12
Leedukatega suhtlesime vähe - jutt piirdus skeemi joonistamisega Varstu raja asukohast. Sedagi meie initsiatiivil - läksime uurima, kas ja kui palju neid Varstusse tulemas on. Samas seisid nad otse meie kõrval, loogiline olnuks tõesti rohkem suhelda, aga paistsid sellised omaette hoidvad tegelased olema.
Mis Kozlovskisesse ja Pärnusse puutub, siis ta uuris küll, kus see rada asub ja millisel profiilil jne, aga kindlalt ei öelnud, kas tuleb või mitte. Ramats ilmselt ei tule - tal auto jätkuvalt laiali ja Kozlovskis arvas, et Ramats vist tänavu rohkem ei sõida.
rain33
, 22.08.2007 22:39
Aivar!
Kas ma sain millestki valesti aru, et Taalis on 2. septembril samal ajal kaks krossi (autokross ja superkross). Nii lugesin välja avalehel olevast eelolevate võistluste ajakavast.
aivar
, 22.08.2007 23:16
ega minagi pole targem kui ajakava - tundub, et on jah. ega selles midagi hullu pole - kui korraldaja on asjalik, jõuab ära pidada küll, aga jobutades võib jama tulla.
aivar
, 23.08.2007 23:03
leidsin internetiavarustest leedukate meistrisarja tabelid. meite mehed ka kenasti leedukateks tehtud
http://www.lasf.lt/images/files/rezultatai/krosas/Krosas_2007_po3.xls
RihoT
, 27.08.2007 11:25
Soovin poistele õnne, eduka võistluse puhul! Eestlastele ikka vastu ei saa :):):)
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.