|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Aivar Ojaperv
13. aprill 2007 17:33
Tagasi
Trüki lehekülg
Bagimeestele ei meeldi trellid
Kommentaare lisatud:
36
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
soni
, 14.04.2007 18:42
olemas olevates teh tingimustes seda nõuet sees pole ja seega ei saa nõuda.kui täna kirjutada see sisse,siis ei kehti see ka homme?see teema juba aastaid tagasi selgeks räägitud.nendega kaasneb veel suurem oht.marko ajanud seda jonni mitmed aastad,aga olen sõitjatega üht meelt.pole kuulnud küll,et keegi vigastada oleks saanud.
aivar
, 14.04.2007 18:53
2007. aasta tehnilistes on see nõue siiski olemas: OHUTUSNÕUDED
1. AKNAD
1.1. Eesmine turvavõre on kohustuslik.
1.2. Külgmised turvavõred on kohustuslikud (ehitus vaba,sarnane sõidubagidega;eesmärk kaitsta sõitja organite väljumine ja võõrkehade laekumine sõitjaruumi).
Tehnilised leitavad ka netist, autosport.ee-lt
soni
, 15.04.2007 10:11
hästi öeldud AKNAD?Siin suur probleem tehtud.nüüd oleks veel vaja müra taset ka mõõta?kui oleks nende nõuete kirjutamise juures ka kuulatud mõne asja osalise arvamust oleks ok.see sama nagu korvpalli kohtunik läheks jalgpalli vilistama?
bagi
, 15.04.2007 23:33
Kunagi ammu kui väikestele bagidele see nõue tuli oli ka palju arvajaid et milleks seda vaja, kuid praegu ei kujuta ilma küljevõrkudeta sõitmist väljagi. Igaljuhul on võrkudega turvalisem. Võrgud tuleb lihtsalt õigesti teha. Seda probleemi küll ei teki et võrgu pärast autost välja ei saa.
vt.
http://www.rsmotorsport.ee
soni
, 16.04.2007 08:11
ärge võrrelge suurt ja väikest bagi?need kaks eri asja.väikestel rajad ja kiirused hoopis teised.soovitan bagil suure masinaga sõita ja siis tahaksin arvamust kuulda?suure bagi ehitus ka teine kui väiksel.minu teada pole teised riigid keegi nii tarka otsust vasta võtnud?edu
aivar
, 16.04.2007 09:24
Mis "teistesse riikidesse" puutub, siis saab ju kõne alla tulla vaid Läti ja Leedu ning Leedu veobagidel on küljevõrgud täiesti olemas.
bagi
, 16.04.2007 11:13
Tõsilugu ,et veo ja sõidubagi sarnased nagu siga ja kägu ja võibolla need võrgud veobagi puhul erilist kasu ei anna.(mõni sinikas ehk vähem). Samas pole nende võrkude tegemine nii keeruline ja kallis et sel teemal ültse mingit probleemi korraldada. Kui bagi käib üle katuse siis käed võib võrk päästa küll.
rain33
, 18.04.2007 08:00
kas on keegi konkreetne isik selle turvavõrgu ehituse siis välja mõelnud, et tõesti tõsise avarii korral võrgu raam ei deformeeruks ja kokpiti ei siseneks ja sõitjale viga ei teeks?? arvan, et kui EAL seda nõuab, siis paluks ka konkreetseid jooniseid turvavõrgu kinnituste kohta, et kas seestpoolt või väljastpoolt.
küsimus veel HR Aivar Lepikule: kui näiteks juhtub selline olukord et bagi teeb mitu ringi üle katuse ja võrtk muutub avamatuks, juht on meelemärkuseta ja auto põleb- kas siis kordame tõesti kunagist Kulbilohu etappi kus mees sisse põles? kuna auto tehnilisel kaardil on 8 vaba märkuste kohta, järelikult saab terve hooaja ühe tehnilise kaardiga sõita, ilma et peaks EAL-ist uut kaarti taotlema.
Ja kodanik BAGI kui sinu auto kaalub mingi 600-800 kg siis veobagi kaalub 1500 kg. nüüd mõtle palun seda kaalu vahet ja jõudu mis seal toimub mis see võrk seal teeb kui peaks lahti tulema.
Lugupidamisega,
Rain Langus
aivar
, 18.04.2007 08:55
Üks foto leedu veobagide küljevõrkudest
http://www.musa.lv/ra/foto/image_show.php?path=
.%2Fimages%2F2006%2FNEZ-Rallycross%2FNEZ-Musa%2FFoto-Evija-Maisele%2F17.jpg
Minu tagasihoidlik mõistus ütleb, et sellise võrguehitusega bagisse võib tõepoolest halvas olukorras vangi jääda
aivar
, 18.04.2007 08:56
selle aadressi peab täispikkuses kopeerima, muidu ei tule pilt nähtavale. leheküljelt musa.lv võite ise ka edasi otsida, galerija ja sealt nez 2006 musa jne
bagi
, 18.04.2007 09:24
Tulge vaadake milline see võrk välja näeb. Need ei ole vangla trellid. Tegemist suht pehme võrguga, mis ei saa kinni jääda. Mis vahet on auto kaalul. Mina ei tea kogu väikese bagi ajaloo jooksul et võrkude pärast mingit jama oleks olnud. Kui veoka bagi mehed tahavad uuesti jalgratast leiutama hakata siis palun.
Ma arvan et tegelik probleem selles et keegi ei viitsi neid külge ehitama hakata, siis hakatakse leiutama igasuguseid imelikke probleeme.
bagi
, 18.04.2007 09:25
virisege aga edasi
rain33
, 18.04.2007 09:42
TO: Bagi
mis sa pead silmas pehme võrgu all? kas kärbsevõrk on piisavalt pehme?
bagi
, 18.04.2007 10:57
Võrgu traadi läbimõõt 2mm, silma laius 22 mm.
võrgule keevitatakse ümber 4-5 mm traat. Ülevalt on kahe hinge peal, alla otsa tehakse kinnitus mis on mõlemalt poolt lahtitehtav. Tõmba kasvõi kummiga kinni. alumine võrgu ots toetub nagunii väljaspoolt bagi külje peale.
Väikestel bagidel võib nõuete järgi kasutada ka riidest võrku mida võidusõidu varustust müüvad firmad pakuvad, kuid see on vähe levinud. Selline võrk võtab näiteks vabalt lendava tellise kinni või pidurdab vähemalt hoo maha. Kärbseid võid ajada endale pähe. Selle ajaga mis lobisemisemiseks on läinud oleks need võrgud juba valmis.
rain33
, 18.04.2007 11:42
To bagi
Mulle makstakse jah lobisemise eest palka, aga kui sa siin veokameeste teemal nii kõvasti sõna võtad, siis ehk teed EALile võrkude kohta täpse joonise. Ja kui aega ja mahti siis veobagidele ka väikese papi eest võrgud külge.
kraaps
, 18.04.2007 11:44
kõrvaltvaatajana tuli selline asi pähe. Mitmel korral olen stardis näinud, kuidas juba starditegevuse käimisel (30sek jookseb) ühel hetkel keegi kätega autost vehib, mis annab teistele siis märku, et masinal midagi viga ja ei liigu stardis. tagapool startijal võimalik sellega arvestada. aga kui on võrgud, siis kulub võrgu avamiseks piisavalt palju aega, et ei jõuagi märku anda. võidolla pisiasi, aga siiski.
to bagi: sina võid jätta järmise kommentaari kirjutamata, et väikeste bagide mehed saavad küll hakkama. nagunii tahad seda teha :-)
bagi
, 18.04.2007 12:13
Tahtsin tõesti seda öelda. Kuid mõte hoopis selline: Tavaliselt paljudele ei meeldi kui EAL liiga palju ette kirjutab, nüüd tahate saada täpset joonist. Div. 3 bagide juures saadakse võrkude tegemisega hakkama ilma FIA täpsete ettekirjutusteta ja probleeme pole. (Kuigi muu turvavarustus on täpselt paikka pandud, FT3 turvapaak, 6p rihmad, kärg küljelöögiplaadid, jne.) Tehke edasi sääsest elevanti.
Eesti,Läti,Leedu tehniliste tingimuste ühtlustamine paistab küll utoopiline teema kui mingid küljevõrgud juba sellise poleemika tekitavad. Äkki avaks teema kas fia poolt nõutud massilüliti veobagil ikka ohutu on. Veobagi ju hoooopis teistsugune.
Muus osas sõbralke tervitustega
bagi
rain33
, 18.04.2007 12:30
To bagi
Kui sa pole veel aru saanud, et see teema ei puuduta sind vaid ainult veobagi mehi, siis palun ära trügi võõrasse liivakasti.
Aga kui muidugi huvi on hakata sõitma veobagi siis on alati su kommentaarid teretulnud!
bagi
, 18.04.2007 12:54
Äkki suudate ikka kuidagi andeks anda?
Ma enam ei tee! Ausalt!
Liivakastis olete te tõesti.
aivar
, 18.04.2007 13:04
Rain, ära nüüd ikka väga urise kodanik "bagi" peale, ta üritas lihtsalt nõu anda ja arvamust avalda. Kui sa veidigi loogiliselt mõtleksid, saad aru küll et tegemist on kogemustega tegelasega, kes lambist ei targuta.
Mul on "bagile" paar küsimust hoopis. Millal väikestele bagidele turvavõrkude kasutamise nõue tuli ja kas see oli mingitest halbadest kogemustest lähtudes tehtud nõue või lihtsalt FIA norm?
Kas oled küljevõrkudest ka mingit reaalset kasu tunnetanud? Selge see, et küljevõrgud kaitsevad üle kuudi käimise korral käsi, seda teavad ka veobagimehed, aga kivid? Veobagimehed on ju seni sõitnud aeglastel ja peamiselt liivastel radadel, kus ka kive suht vähe, aga kiviseid kiireid radu tuleb järjest juurde. Kas satuvad need kivid ikka külgmisest avausest kokpitti?
Minu mõistuse kohaselt vajaksid veobagid külgede kaitseks hoopis teist asja - seda nn akent piiravat toru. Mõnedel meestel on küljeava ikka nii suur, et kui bagi on külili, mahub sinna täiesti vabalt teise bagi ratas sisse. Siis on küll ai-ai ja põgeneda pole kusagile. Võrgust ratta eest suurt kaitset ei tõota tekkida.
Mis puutub sellesse, et "esitage siis keegi joonised", siis selle koha pealt urised sa Rain küll ilma asjata. Ma ei tea muidugi, mida ja kui palju komiteest edasi öeldi, aga seda kuulsin küll oma kõrvaga, kui võrgunõudest räägiti, siis soovitati asi konkreetselt välja mõelda just bagimeestel endil. Ma usun, et see öeldi ka Igorile edasi.
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.