|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Aivar Ojaperv
31. mai 2006 11:17
Tagasi
Trüki lehekülg
Tapa veokakrossil võidutsesid sarja favoriidid
Kommentaare lisatud:
27
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
TMX
, 31.05.2006 20:08
ILUS SÕIT OLI .KOHTUNIKUD TASEMEL MATSIL KOHTUME .
Tautz
, 31.05.2006 22:26
hea kui osavõtjaid palju, eriti läti poisid !
Üks aastagi kui Tapal ple eriti pori:D
autogi sai kiirelt puhtaks:p
aivar
, 31.05.2006 22:39
sa tautz oleks nigu sada aastat tapal sõitnud:) tõelisi porikrosse ongi ainult 2 olnud (kui umbes 95ndat aastad välja jätta). ülejäänud kordadel on alati tulnud kasta, kuigi hommikupoolikuti on tõesti vahel ka veidi porine olnud.
aivar
, 31.05.2006 22:48
kas 95 või 96 oli Tapal küll katastroofilistes tingimustes kross. see võis olla talvine sõit, aga sulaks läks. mäletan, et ise tegin pilti, aga kahjuks on need kadunud (üks oli kohalikus lehes esikaanel, teoreetiliselt leiaks selle üles). Helmut Uusmägi auto suri keset lompi välja ja keegi ei tahtnud teda tükk aega välja tõmbama minna, sest auto seisis jääkülmas lombis, kus vesi vähemalt põlvini. Helmut ise ei tahtnud jälle autost välja tulla:)
Tautz
, 31.05.2006 22:49
Mis ta ei ole siis:D
mul juba štaaši 2 aasta!!!
nii lihtsalt räägitud tegelt:P
Tautz
, 31.05.2006 22:53
Ega eelmise aasta spordipäevgi julm oli!:D
seal ikka andis kohe sõita ja pärast ei saand pori enam maha paar tundi leotasin autot..nagu segu kui ära kivistub ju:..
aivar
, 31.05.2006 23:01
Tapa pori tuleb niimoodi ära, et lased ära kuivada, tõmbad veel paar korda kuuma triikrauaga üle, tõstad siis auto kraanaga meetrijagu maast lahti ja lased järsku lahti. paar-kolm korda niimoodi, sametlapiga veel üle ja ongi puhas:)
igor
, 31.05.2006 23:08
väga lahe võistlus oli, arvan et varstus tuleb veel parem!
Tautz
, 31.05.2006 23:13
Igor!!
sa oled taibukas:D
Tlebtleb ja ma panin su ennustuses mega heale kohale ja ei mdiagi nuh!:(
krossifänn
, 31.05.2006 23:51
Võistlus oli igati OK! Kõige rohkem plekimõlkimist oli 53-de finaalis. A.Allik siiski ei pääsenud Niitsalu autost puhtalt mööda.Paras kolakas käis ja Niitsalu krossikas sai endale uue asendi ja mõlkis tiiva. Arvatavasti vigastas ka Argo oma autot,sest järgmiselt ringilt teda enam ei tulnud (esirattad vahtisid eri suundadesse) Eks Tamsalu mehed omavahel klaari kes-kelle autole uued poritiivad muretseb.
aivar
, 01.06.2006 11:35
"proteste" ennustusvõistluse kohta ei paista laekuvat ja ühe vana vea leidsin ise üles (tegin taixile liiga, jättes tema eelmise kahe etapi kokkuvõttest välja). minu andmetel siis kolme etapi kokkuvõte selline (punktid kahelt eelmiselt kokku ja 3 etapilt eraldi)
1. Kuits 14+30=44
2. simon 22+20=42
3. tarx 19+21=40
4. Arts 16+19=35
5.-6. 30 17+16=33
5.-6. krossifänn 11+22=33
7.-8. Vitaly 16+15=31
7.-8. Tiit 13+18=31
9.-10. Tiivi 12+18=30
9.-10. taix 8+22=30
11. Villu 19+10=29
12. Hassek 13+14=27
13. aivar 14+12=26
14. poiss 10+15=25
15. tautz 8+14=22
16. huviline 17+0=17
17. Priit 0+10=10
18.-20. Kristo 9+0=9
18.-20. ivars 0+9=9
18.-20. saliery 0+9=9
to aivar
, 01.06.2006 15:46
proteste ennustusvõistlusele polnud,aga miks hr.kender aivari veoka käigukast laiali puistati(see muidugi juttude põhjal) kes kenderi vastu protsessis ja miks
aivar
, 01.06.2006 16:19
see ongi "juttude põhjal" jutt sul, näed tonti seal, kus seda pole.
kedagi ei "puistatud" niisama lambist laiali ja kellegi vastu ei esitatud protesti. tegemist oli rutiinse kontrolliga, mida veokakomitee esimees Marko Luhthein varemgi on teinud ja millest veokamehed teadlikud on. ma ei tea, kas ta Tapal veel kedagi peale Kenderi kontrollis (ilmselt kontrollis), kuid näiteks Viitinas kontrollis ta pea poolte meeste käigukaste. mehed ise on sellise teguviisiga igati päri - tehniline komisjon hommikul ju kõiki mootoreid-kaste kontrollida ei jõua ja pisteline kontroll hoiab korra majas. sama julgeks soovitada superkrossi sarjale, kus alailma käib üks sõda tehniliste pärast. tehke ka pistelist põhjalikku kontrolli, distsipliin kohe tõuseb.
Tautz
, 01.06.2006 16:46
Kõik kes head ajad välja sõitsid käisid kontrollis!!!
Mina ise käisin ka..käis Mait,Sigmar,Teder,Kender
Peab olema asjale mingi kontroll ka ikka!
rallikas
, 01.06.2006 22:35
too kord kui tapal meeletu vesi oli uppus jah uusmägi ära
sellest võttis õppust võttis 10l plastik kanistri pani selle jägaja ümber kudu mahtusid vee süütepool ja veel mõned elekt vidinad ja tegi hermeetilisex
õhupuastaja vedas salongi
aga kasutada ei saanudki ta seda kunagi kuna sellist vett pole kusagil enam nähtud
sass
, 02.06.2006 10:44
kas siis veokatel võib õhupuhastaja salongis olla?
hassek
, 02.06.2006 11:08
küsiks et kas venemaal ongi selline "veokate retsimine" lubatud, sest minu arust on seal ikka nagu romuralli!
aivar
, 02.06.2006 11:29
tegelt ikka ei ole lubatud ja üldiselt sõidavad nad korrektselt. ma lihtsalt valisin Vitaly Blinushovi saadetud piltidest neid välja, kus "äktsioon" ka peal oleks. need konkreetsed pildid on Rjazanist, sealsest rajast saad ettekujutuse, kui korrutad Varstu raskusastme umbes kolmega. sellisel profiilil+aukudes ju ikka juhtub:) sellest olukorrast, kus 53-d ära lammutati, tuli neil päris suur pahandus - juhid süüdistasid korraldajat raja halvas hooldamises ja hakkasid vaata et autode taastamiseks korraldajalt raha nõudma.
krossifänn
, 02.06.2006 11:35
Nimelt ei romuta ega retsi keegi.Neid on lihtsalt palju ja antakse viimast,et üldse finaali jõuda.Ikka juhtub.Pildid on eri võistlustelt.Rjazani kaadritelt ei paista sellist "lammutamist"
aivar
, 02.06.2006 11:40
aga seda ma küll aru ei saa, kuidas venelased aru ei saa raudkastide ohtlikkusest. pildilt on hästi näha, kui katki võib putka minna pärast kastinurgale otsa sõitmist. õnneks tuli obadus paremasse nurka, kui tulnuks vasakusse, siis ai-ai-ai... selle pärast neil ongi autod alati nii puruks, et iga väiksemgi kontak võimendub tänu raudkastile mitmekordselt. kiirused on neil suuremad kui meil (53-l ja ZIL-il kohe kindlasti). Rjazanis käies nägin ma oma silmaga, kuidas kaks ZIL-i stardisirgel väikese kontakti järel kastinurkasid pidi kokku haakisid ja selle tagajärjel lendas lausa sädemeid. aga kuulda on, et alates uuest hooajast hakkavad nad vähemalt katusekaari nõudma, tehnilistesse tingimustesse on neil juba vastavad joonisedki tehtud (mis muide osaliselt on eestlaste pealt maha joonistatud)
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus
(
0
)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.