Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Teele Sepp
18. mai 2006 2:48
Tagasi
Trüki lehekülg

E-rühma sõitjad pidasid ülesõite pikkadeks

Kommentaare lisatud: 38

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
co-driver, 18.05.2006 08:03
See on veider küll, et E2 teist ja kolmandat kohta supitirinavääriliseks ei peetud. Minu arusaamist järgi ei ole E2 mitte lahjemate meeste liiga, vaid ikka tulevaste ralliässade kasvulava, kellel esialgu ehk paremaid võimalusi napib ning kus saab potensiaalsetele toetajatele silma paista. Kui autoralli tahab ellu jääda ja jätkusuutlik olla, peab E2 mehi igakülgselt motiveerima.

Teine kummaline asi on see, et suures A-s ei anta eesti meistritiitlit. Sõitjaid jagub igati ja andmine on kõva. Mitte ei mõista....

to co-driver,, 18.05.2006 08:29
Kes ütles et E2 ei autasustatud (loll jutt)

E2 NOORI, 18.05.2006 09:33
ei autasustatud ega nimetatudki va esimene koht

max, 18.05.2006 09:57
siinkohal tahaks teada mida korraldaja mõtles jättes noored(2,3 koht) ilma igasuguse tähelepanuta???

muki, 18.05.2006 10:59
juhendis on kirjas, et kui klassis stardib alla viie auto, autasustatakse ainult võitjat. klassi E2 noor stardinimekirjas oli 5 osalejat ja kõik nad ka startisid - korraldaja poolt tõesti inetu kokkuhoid. samas olen ma seda meelt küll, et kui osalejaid on tõepoolest vähe, siis tõesti ei peaks praktiliselt iga lõpetaja karikat saama.

to muki, 18.05.2006 11:20
E2 noored ei olnud ainsad, kus startijaid vähe, nt A5 ainult kolm lõpetaski ;) kõik poodiumil ja punktikohal :D

Romet, 18.05.2006 11:32
See kül imelik.. näed suurt vaeva (e2 noorte klassis) 2 või 3 koha peale ja siis isegi su nime ei mainita ??
Aga mind teevad murelikuks rajaga tutvumine. Pidevalt oli nii, et keegi tutvus teist korda ja siis üritas kiiresti sõita (80 km/h või rohkemki) aga see kes esimest korda kirjutab siis sõidad ikka aeglasemalt. Ja väga julm oli vaadata kui ise seal mingi valid ideaal trajektoori ja kirjutad legendi ning siis kuskilt mõni evo sust niimoodi mööda kihutab, et jube.. Kellel on aega seal peeglisse vaadata kui legendi kirjutad.. kuigi saan nendest kihutajates ka aru sest teisel korral läbides tahad nagu rohkem peal hoida, siit tekibki küsimus kas peaks midagi ette võtma ? või mõlgime oma tänavasõidu autod ära ?

KJ(co-driver), 18.05.2006 11:44
See peeglisse vaatamine tuleb ikka kogemustega:) ja peeglisse võiks kõik ikka vaadata kes kirjutavad 40km/h(kui on lubatud tutvumis kiirus 80km/h ). Selle suhtes on õigus, et palju evo(ja ka subaru) mehed sõidavad nii legendi kirjutamisel, üle sõitudel kui ka katsetel ühe kiirusega:) Suunda näitavad rallisõitjatest pooled või natuke rohkem.Kui legendi kirjutad siis sa oled ikka tavaliikluses! Ja kui üle sõit on kruusasel teel ja juhtub et legendi kirjutajad tulevad üksteisele vastu siis tihti mõni vend ei oska kiirust vähendada, et vastu tulevale autole mõni kivi sisse ei lendaks.Ikka täiega. Ja nagu tallinna rallil oli vaha ka seal nn vaesemehe asfaldil vaja nurki lõigata ja teed lõhkuda. Näidake rallisõitjad oma oskusi ralliradadel!
Edu:)

KJ, 18.05.2006 11:46
Täiendus:kruusasel teel vastutulemine ülesõidul.

kuki, 18.05.2006 12:28
klge mehed: rahvarallis nurisesite, et seda ja teist ja kolmandat. nyyd antakse võimalus korralikult paugutada, juba on isegi kirjutamisega häda. kui on kirjas, et 80 on tutvumiskiirus, siis nii võib ka sõita. tegelikult ajab hoopis ilgelt närvi see, kui mõni 50-ga ees laseb ja jama kirja paneb, sest mööda teed soiudes sa korralikku legendi nagunii ei saa.

ja see e klass võiks minu arust ikka üks olla, mitte seda enoor ja evana lõhkuma hakata - kel tahtmist, andku tuld, tihti ongi just noored kiiremad, võtke ausist eeskuju mitte ärge kiunuge siin...

to kuki muki, 18.05.2006 12:49
kui on tehtud klass pole noored süüdi!
oleks ainult e2 poleks probleemi,või? aga kui e2 meestel olex antud ainult 1 karikas siis ma arvan et 2 ja 3 koht poleks selle üle ka rõõmsad olnud!
üldiselt peaks ikka noored ja vanad võrdsed olema juba selle pärast et stardimaks on sama!

siim, 18.05.2006 14:23
väga jabur oli see et kogu mass oli korraga trennis ja jube järjekorras ootamine. oleks võind kuidagi nii teha et mõned autod enne ja mõned pärast, nii üksteise sabas ja tolmus ei saa midagi kirjutada.

Kaspar 78, 18.05.2006 14:30
Minuarust ei anta rajakirjutamise karikat meil Eestis, aga osad vennad ei saa sellest aru. Tallinna rallil oli kõige kiirem ühel valge nissan almeraga vennal. Ma ütleks, et see vend oli kohe pahatahtlik.
Ok, ma saan aru, et ma kirjutasin aeglase kiirusega, aga kui nägin tagant autot tulemas, näitasin suunda ja lasin ilusti kõik mööda, aga see vend lasi veel külje kah ette kui mööda läks, rääkimata hoo maha võtmisest. Meil aeglaselt kirjutajatel on kah autodel esituled ja klaasid, mis purunevad. Võiks ju vähemalt viisakalt mööda sõita.

noh, 18.05.2006 16:41
kui lugeda juhendit,siis E2 juunioride klassi sel võistluseleraldi polnudki. Seega oli see,et korraldaja andis võitjatele karika,lihtsalt temapoolne vastutulek.

teadja, 18.05.2006 17:42
valge almera on ojaperv:D:D:D

to noh, 18.05.2006 18:55
kuidas nad siis eraldi klassis sõita said?

ARMAS RAHVAS,, 18.05.2006 19:22
eelnevat ei kommentaaaaaari,see Eesti oludes nii loomaaaaalik.SIISKI ÜLDSUS TAHAB EESTI RAHVARALLI ARENDAJATE PÕHJENDUSI OLUKORRA ADEKVAATSEKS HINNANGUKS.KAS ARENDAJAD ON PARTS,SAAR,PEROSTI,???????? VÕI KEEGI KUSAGIL KAUGEL JA KÕRGEL.Parts ja Saar panevad juba Ristlaanele tagant sisse,et Lõuna-Eesti vähemalt väljastpoolt ilus välja paistaks.

to armas rahvas, 18.05.2006 19:35
ise ka aru saad, mida räägid?

to noh, 18.05.2006 20:46
Juhendis kirjas E2 noor!!!

Mell, 18.05.2006 20:56
E 2 oleks võinud ju Raplas lõpetada ka , sest sealt ju alustati ka.Sellepärast E2 loodi ju, et peaks vähem sõitma ja odavamalt.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia