|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
02. veebruar 2006 9:14
Tagasi
Trüki lehekülg
Rahvasprindi sarjades peetakse 15 võistlust
Kommentaare lisatud:
25
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
aga
, 03.02.2006 09:33
motorsportee peal on Haapsalu 01.04.2006 ja Haapsalu 02.04.2006
Kummal lehel siis õige on???
to aga
, 03.02.2006 13:07
ühel päeval on noored ja teisel rahvasprint
motsu
, 03.02.2006 23:19
No aga... värgi suurepärane algataja Raudroos on nüüd üldse mängust väljas või ?
papa starter
, 04.02.2006 17:04
millewks meile võistlus juhend ja milleks meile autospordi liit kui toimub anarhia.rüügitakse liiklus seadusest ja nõuetest kui hr. toom teeb oma seadusi mis lähevad vastu ollu igasugustele seadustele.miks lubatakse starti autosid millel puuduvad tuled,taga kaitse rauaks on ainult raam, puruks on suuna ja gabariidi tuled.kinnitamatta tulekustuti salongis ja kui on võistlus määruses autod peavad vastama liiklus seadusele siis peab olema ka kaardiga autol esi number rüükimatta esi tuledest.tekib küsimus kas hr toom on ikka kompetentne tegema tehnilist komisjooni?kui laitses vastas ta.et muidu läheks starti ainult 3 autot siis mida ta vaatas jaanimäel?mida mõtleb see nn auto spordi liit kes kirjutab igale poole alla ja millegi eest ei vastuta?rahvaspördi eeskiri näeb ette vaba rada et ei oleks ümber paiskumise ohtu,kuid vaadates jaanimäed ja teades mis seal on juhtunud siis tekib küsimusi?samuti eelmise aasta elva kui lubati ilma juhtimis õigusetta isikutel sõita mõõda linna tänavaid kus oli üld kasutattav transport ja linna liiklus!kas on tõesti mõnele spordiklubile lubatud kõik ja teisele midagi?miks on meie tehnilise komisjoni tase alla igasugust arvestust ja nad vaidlevad sportlaste juures olekul teadmatta ise seadusi?maailmas muudetakse seadusi pool kuni aasta enne kehtima hakkamist,meil kohe ja praegu.kui te4hnilise komisjooni tõõtajad ei tea turva süsteemide tootjaid on see nende traagika ja kui autospordi liit ei tunne liiklusseadust siis tekib küsimus milleks üldse sellised põhupead sinna?
to: papa starter
, 04.02.2006 17:43
Jääb mulje ,et sa oled asjadest omamoodi aru saanud või ei ole sa üleüldse millestki aru saanud ja kui sa siin suure suuga sõna võtad siis hakka kõigepealt sellest pihta ,et kogu pisut julgust ja kirjuta oma õige nimega
Martin Toom
to papa starter
, 05.02.2006 12:01
mis seadusi hr toom muutis et see oleks vastuolus eeskirjadega olnud??
Mann
, 05.02.2006 12:03
to papa starter: sa oled vist tõesti millestki VÄGAVÄGA valesti aru saanud...
ja eile oli Jaanimäel väga vahva üritus! :)
mina arvan...
, 05.02.2006 12:40
ma arvan nii et papa starter on lihtsalt üks pahane võistleja kes ei suutnud konkurentsis püsida või kes võistlustelt eemaldati tema auto reeglitele mittevastavuse pärast.
ja nüüd on kogu maailma peale vihane ja lihtsalt otsib patuoinast kelle kaela oma saamatus ja jamad ajada...
PriitV
, 05.02.2006 15:48
To: mina arvan ja veel mõned, kes tahavad papa starteri mõttest aru saada(peale kirjatüki riigikeelde tõlkimist). Nagu öeldakse, "kus suitsu, seal tuld."
ISIKLIK kogemus kahe suve tagusest mingist Jaanimäe sprindist, kus Hr.Toom oli tehniline. Ajasin oma Kombi tehnilisse, Toomile ei meeldinud tulekustuti, mis oli absoluutselt töökorras - kell kensati rohelises. Vihastasin, võtsin isand Sooperi igapäevaautost mulaazi ehk täiesti tühja kustuti, kus kell näitas tühi. Läksin uuesti ja voilaa!, kohe kõik korras. Samas lasi Hr.Toom südamerahus rajale EAL tehnilist kaarti omava Golfi, kuigi see oli täiskasvanutes keelatud. OK, auto oli just ostetud ja tõesti see konkreetne sõitja ei olnud kaarti teinud aga autol OLI kaart olemas. Kuid ei olnud tagastanget ja muid LE'ga (ja teh.tingimustega) NÕUTUD keredetaile. Jällegi, Toom ei pidanud seda kaardi olemasolu nagu teadma aga... Isiklikult oli poohui, sest mina lihtsalt nautisin elu, mitte ei sõitnud "puruks ja pool ringi tagasi" põhimõttel.
Seega piisas MINUL üks kord asja ka seestpoolt kaeda, kui kohe paistsid probleemid. Äkki oli tõesti juhus, mine tea, sest Toom peaks ikkagi päris kabe käsi tehnikas olema. Kuid hetkel kaldub minu poolehoid papa starterile, "lambiteema" ei ole see mingil juhul. Ju on kunagi kusagil tehtud mingi viga ja seda pole tunnistatud. Tekibki pahameel.
Priit Veski
to papa starter
, 05.02.2006 20:48
muide eile ei saanud küll mitte ükski auto tehnilisest läbi lahtise kustutiga sest kel oli lahti sellele toom ütles et pane kinni või peale ei saa
niiet kustuti jutt on jama
tuledeta oli ainult rallikrossi auto...
ja kuidas saad sa seda toomi süüks ajada et rajal on ümberpaiskumise oht või siis seda et elvas lubadeta isikud sõitsid??
no aga hakka siis ise tehnilist tegema ja mine EAL-i kui keegi teine seadusi ei tunne ja ainult sina kõike tead!!
RIX
, 06.02.2006 09:44
Olen ise teinud noortele tehnilist ja olen ise kui ka teised ülevaatajad lasknud läbi pisivigadega kuid ääremärkusega autosid.Kuid praegu meenutab rally.ee kangesti delfit.Suuremad vead mis paistavad tõesti silma nagu puuduv kaitseraud ja katkised tuled on tõesti seaduse vastased.Raja ohutus on teine küsimus ja sellega tegelegu EAL.Ohutus on minu mõttes käest ära sellega,et vanas Zigulis ei tohi kasutada tänava korvi ja korralikke vöösid.Olen ise autost välja lennanud ja oma laps sõitis Jaanimäel ziguli istemed puruks.See ei tee autot kiiremaks ja juhti targemaks kui ta istub kindlalt roolitaga.Jõudu mõtte avaldusel kuid asjalike.
nmt
, 06.02.2006 17:53
ega keegi ei taha paha pärast korvistet keelata aga ilma puurita autos on korviste ohtlik!
kui sa katust paned siis tuleb katus aina allapoole ja korvistmest pole sul kuskile minna ja saad vastu pead....
tavaiste vähemalt annab järgi ja sa saad end eest ära aga korvistmest mitte!
mõelge!!
Ivo Kruusi
, 07.02.2006 01:09
,VÕRTSJÄRVEL võistlus; raja pikkus 1100m.Korraldajad vabandavad lolli küsimust:mitu ringi (km) 1 sõit on?
500:.... või oli see vastupidi?
Tänan.
RIX
, 07.02.2006 09:21
Sorry,aga rahvaspordi määruses on kirjas,et rada peab ovema väljasõitudeks vaba.See peaks tähendama-puudub katusele maandumise oht. Ja küsimus kas reguleeritava seljatoega külje kaitsetega iste on korv iste? Kas subaru nn. korv on tervisele ohtlik?
nmt
, 07.02.2006 11:58
rada peab olema väljasõidu vaba aga kui juhtub ja sa üle katuse läed?
korviste on jäik ja ta ei anna järgi vahetpole milline korv
KUULE KIBESTUNUD RIX
, 07.02.2006 12:59
ka lennuväljal on võimalik auto katusele ajada. Tee selleks midagi, et su võsuke saaks järgmistel etappidel osaleda. Lõugade laksutamisega pole kellegi pojad kiirelt sõitma hakkanud!
Kas on õiglust
, 07.02.2006 14:34
Võrtsu võistluste direktor väitis,et Samarad on tulnud tehasest välja difriplokiga ......ja laseb sprindile peale-no andke andeks -väljavõte reeglitest----Diferentsiaal blokeeringu kasutamine on keelatud, väljaarvatud juhul, kui autotootja on tootnud konkreetse auto diferentsiaal blokeeringuga. Kas on keegi,kes oleks erapooletu tehnilises.........muidu ei jagu protestiraha.......
Mürka
, 07.02.2006 15:05
Juhendis on kirjas et 100%blokeering on keelatud. Loomulikult lubatakse kõik starti kui tekkib kahtlus, seda kontrollitakse ja tulevad vastavad karistused.Risk on mängu ilu ja ma arvan, et kõigile ühtemoodi hea ei saa olla. Jõudu naastude treimisel. Ka see on kõigile meelde tuletuseks.
LOLL RIX
, 07.02.2006 15:57
Kas subaru millel on tehasest sees korvikujuline iste või golf millel on tehasest sees recaro on ohtlikud?Kas auto tootjad on tõesti lollid?
nmt
, 07.02.2006 18:05
mitte autotootjad pole lollid vaid ma lihtsalt räägin et korviste on puurita autos ohtlik!!
ma ei viitsi vaielda siin nagu rates:D
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.