sirts,
20.01.2006 16:24 |
|
Kas eraldi naisteklassi ei tulegi? |
juss,
20.01.2006 16:27 |
|
jälloe hakkavad naised mehi ahistama ja tahavad oma klassi ja ei tea mida veel |
Mann,
20.01.2006 17:39 |
|
minumeelest võiks naisekipaaže palju rohkem olla... ;) naised saavad võistleda 2wd klassis... |
ARMAS RAHVAS,,
20.01.2006 20:30 |
|
JUHIKS TEIE TÄHELEPANU SELLELE,ET LUBATUD ON TALVEREHV ILMA NAELATA! |
urueesel,
20.01.2006 20:32 |
|
to ARMAS RAHVAS ära eksita kodanikke :) 4.3.6. Tingimused naastrehvidele Naastrehvid peavad vastama järgmistele tingimustele igal ajahetkel kogu võistluse ajal: naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui: - rehvis, mille velje läbimõõt on kuni 13" 90 - rehvis, mille velje läbimõõt on 14 ja 15" 110 - rehvis, mille velje läbimõõt on enam kui 15" 130 - rehvis, mille velje läbimõõt on 17 ja enam 150 Kõvasulami läbimõõt on max 2,5 mm. Väljaulatuva osa pikkus on max 2 mm, seda ka kulununa. Naastud peavad olema kõvast materjalist, teritamata, silindrilise kujuga. |
ARMAS RAHVAS,,
21.01.2006 00:33 |
|
vabandab,see variant oleks olnud ideaalne protestide ja kavaldajate ellimineerimiseks ja tegeliku sõiduoskuse näitamiseks.Korraldajad oleksid säästnud auhinnaraha Teie kasuks,kallid sõitjad.Reaalne elu rahvarallis näitab,et Teie poolt makstud raha eest tuleb sooritada ka lisakontrolli rajal. |
Axxept,
21.01.2006 14:49 |
|
ei saa mina aru miks nüüd naelad lubatud on. suure suuga kuulutati välja alguses naelteta üritus, aga nüüd naelad. pettumus.... |
Vladimir Mossevich Uljanov,
21.01.2006 17:31 |
|
Peep, miks sa nüüd naeltega peale lubad? Andsid mõne mehe survele järgi? Ilma naelteta oleks tunduvalt huvitavam vaadata olnud. Sile jää ja lamell - paremat vaatemängu ja sõiduoskuse proovi annab otsida. Keskmine kiirus jääks ka kõige rangemate normide piiridesse. Mossed teeks siis tunduvalt vihasematele masinatele ka pika puuga ära. |
rallitibi,
21.01.2006 20:55 |
|
kuule juss, mis sul naiste vastu on? Mõni naine sõidab ka paremini kui mõni mees, kade oled või. |
Kase,
21.01.2006 22:40 |
|
lamell oleks ikka õigem olnud!!! |
Mann,
22.01.2006 01:48 |
|
to sirts: tunned ka huvi naisteklassi vastu.. kas oleksid potensiaalne osaleja? ma usun, et kui rohkem naisi tuleks osalema, siis loodaks ka eraldi arvestusklass meile... vähemalt läbirääkimised selles suunas on minu algatusel käimas... mina isiklikult ei ole väga huvitatud 2wdB meestega koos võistlemisest... nagu näha kuulub see etapp Rahvaralli karikasarja, aga kui sellel etapil N klassi pole, siis ju jääb meil ühelt etapilt punktid saamata, millest iseenesest oleks väga kahju... pealegi on Eesti teedel niiii palju naisjuhte ja ma arvan, et sellise hulga peale ei oleks palju nõutud vähemalt 6 ekipaaži kokku saada... kokkuvõtteks - naised, tehke häält, siis on lootust ka meil oma võistlusklassi saada! :)
|
to Mann,
22.01.2006 02:05 |
|
See, kui võistlusel eraldi arvestusklassi ei ole, ei tähenda, et punkte ei saaks rahvaralli KV jaoks arvutada, naised tulemused ju nagunii kirja saavad. Lihtsalt kulkusid ei anta naistele konkreetsel võistlusel :) |
Mann,
22.01.2006 10:12 |
|
no siis võiks juba eraldi klass ka olla, kui punkte juba arvutatakse, oleks nagu asjal vähe ametlikum maik küljes ;) aga võib-olla osad naisjuhid löövad juba sellepärast osalemisele käega, et vaatavad, et polegi eraldi klassi ja ei taha ka meestega võidu sõita, nagu minul esimene mõte oli, aga igaüks ei hakka ju ka korraldajatelt küsima, et mis värk on... sellepärast tekitasin ka selle arutelu siia, et asjasse selgust tuua ;) |
rallitibi,
22.01.2006 15:59 |
|
jah, see et eraldi naisteklassi pole, ei kutsugi naisi enam sõitma. |
Mann,
22.01.2006 17:10 |
|
lubati mulle, et naisteklass tuleb! bulletään avaldatakse järgmisel nädalal.. :) |
SUURED ISAD,,
23.01.2006 09:22 |
|
kõrgel ja kaugel põhjendasid rahvaralli tuunimist ohutuse tagamisega.Lihtne küsimus,milline kumm oleks ohutum ja ausam?Siililegi vist on selge,et Eesti autospordis on astutud samm tagasi.Aitähh nendele 10 autospordi arendajale "edumeelse" ettevõtmise ja vaevanägemise eest.Kerkib keelele küsimus,kui palju tegelikult neid n.n.ohutuse tagajaid reformimise taga oli? |
rullnox,
23.01.2006 16:18 |
|
pettunud, et lamellisõitu ei tule... oleks olnud väga lahe ja eriline üritus. |
ML,
23.01.2006 20:15 |
|
kisavad lamelli algus, siis naast ja lõpuks piik, ju keegi porminentsem naastu mees nad pehmeks rääkis |
ja,
23.01.2006 20:21 |
|
hakkab jälle see naastude mõõtmise jura peale ja nagu juhendist loed ei tohi ka pikemaid naaste maha viilida kui se silma hakkab (Naastud peavad olema kõvast materjalist, teritamata, silindrilise kujuga) ja alati on naastudega jama kipuvad mitte tänavasõidu stiiliga väljapoole trügima |
ÜLDSUS SOOVIKS TEADA,,
23.01.2006 21:10 |
|
konkreetselt,kelle soovitus oli nael ja kuidas sellega tagatakse ohutus,võrdsus,ausus jne. |
|