Sorry,,
21.11.2005 22:37 |
|
õlu tegi jäneset karu. |
to Vaarma,,
21.11.2005 22:32 |
|
õlu tei jäneset karu. |
Meelis Vaarma,
21.11.2005 22:27 |
|
mida te mölisete nii palju...minge ehitage autosid parem järgmiseks aastaks |
Jaanus Käärik,
21.11.2005 22:26 |
|
Tere, kogu seda lärmamist vaadates tekib ikka ja jälle küsimus, et palju neist kommenteerijatest üldse ise sõidab? Kuna endal selle tulevase "kiire rahvaralli" tarbeks auto alles valmimas siis tekkis paar küsimust. Näiteks kas ei oleks võimalik lubada kahetolliste trakside kasutamist juhul kui tegu kuuepunktiste vöödega? Lihtsalt väike asi aga hoiaks kulusid kokku ja aitaks suurema hulga sõitjate kiiremale suundumisele omal väikesel moel kaasa. Selliste väiksemate erinevuste suurem lubamine muudaks minu silmis ümberkolimise valutumaks. Kui selliseid erinevusi e rühma tingimustest lubada näiteks poole aastase kohanemisajaga oleks kindlasti nii uue sarja kiirema käivitumise kui ka sõitjate huvides. i rest my case |
PARTS ON JUMAL-,
21.11.2005 22:13 |
|
50km/h nõuab erioskusi ennast surnuks sõita.See on rahvaralli tipptase,isegi kiirabi ei ole starti vaja.Kuradima odavalt saab hakkama. |
Priit T,
21.11.2005 22:12 |
|
Kas on ka võimalik tulevikus, et saaks ka näiteks reedeti, peale tehnilist, mõne testikatse läbida (1500 kroonise osavõtu tasu eest) |
S,
21.11.2005 22:12 |
|
Lihtsalt liiga hea kild! |
to ARKS,,
21.11.2005 22:04 |
|
mida teha,et olemas olevatele lollustele uusi juurde ei poogitaks.Tundub,et kusagil kaugel ja kõrgel on targad, kes teavad nn. ohutusest kõik,sõitjad aga on lollid, kes tahavad ennast igal võimalikul ettetuleval rahvarallil surnuks sõita. |
Aivar Parts,
21.11.2005 21:56 |
|
Oh teid jutupaunikuid. Tarkust paistab olema teil küllaga aga kahjuks on need kõik tühjad sõnad. Vaadake kõrvalolevat küsitlust siis näete et oleme sattunud mudilaste jututuppa nimega rate.ee Seega ei looda vähemalt mina sellelt lehelt küll anonüümsetelt kommijatelt ainsatki normaalset ettepanekut saada. Kurb, aga reaalne elu on hoopis karmim. Mudilased sellest ju aru ei saa.
|
Arks,
21.11.2005 21:42 |
|
Siinsed kommentaarid vähemalt sellisel kujul, nagu nad seni siin on, ei muuda ilmselt midagi. |
EOS,
21.11.2005 21:17 |
|
AIVAR,RAHA ON ÜRITUSELE VAJA,AGA ÄRA LÕHU TOIMIVAT SÜSTEEMI. |
Hr.PARTS,,
21.11.2005 21:04 |
|
Ma olen nendest asjadest vaikselt,tasapisi mõista andnud.Keegi ei ole eriti viitsinud kuulata,kuna me oleme ise loomuses targad,aga Eesti autospordis on midagi sama mäda,kui poliitikas. |
Hr. PARTS,,
21.11.2005 20:52 |
|
Sina reformijana peaks tõstma kõrgemale kvaliteedi kvantideedist. |
to PARTS,,
21.11.2005 20:45 |
|
Sina,kui vana tegija,vali õige rada ,uus variant on 10 osavõtjat ja ei ole mitte ühtegi küsimust. |
to hr Parts,
21.11.2005 20:26 |
|
Raja kvaliteet ei muutu mitte ajaga vaid selle auto hulgaga, mis seal üle tuhiseb. Mõtetu on vinguda rööpas raja üle. See käib asja juurde. Kui rööpaid ei kannata, mine sõida ringrada!!!!!!! |
to AIVAR PARTS,,
21.11.2005 19:19 |
|
ära põe mingit kompleksi, huvitav on vaadata,mis toimub.Jõudu Sulle,aga üldsus arvab,et midagi on nihu. |
Hr.PARTS,,
21.11.2005 19:10 |
|
Me saame aru autospordi olemusest ja ohutusest,aga ei saa aru,kuidas on võimalik,et erinevatel rahvaüritustel raja kvaliteet muutub paari tunni jooksul.Aivar,on teada,et valitud teed on olnud kasutusel aastaid,ei saa aru ,kui Teie vana korraldajana ei tea,millised teed kannatavad kasutada sama trassi ohutult mitmeid nädalaid järjest ja aastaid ja aastaid refomijana ohutult |
janek ojala,
21.11.2005 19:01 |
|
palun lisage keegi link, kust saab e liiga tehniliste tingimustega tutvuda. kurb siis et keegi ette pole hoiatanud et suurema mootoriga auto olex pidand soetama, aga mis seal ikka, ex annab 1,4segagi kiiresti sõita :) |
Hr Parts,,
21.11.2005 17:13 |
|
ilmataat oli üldsuse vastu aus,aga ohutusega oli pisut kegelt öeldes probleeme. |
|