|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
09. november 2005 1:43
Tagasi
Trüki lehekülg
Veokameestel viimane võimalus rallimeistriks tulla
Kommentaare lisatud:
10
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
kala
, 09.11.2005 12:24
kas eal üritab tõesti siin mõne aasta pärast jätta ralli nimeliseks võistluse kus kohal on ainult suur A ja N rühma masinad :(
Krt väga palju inimesi käib just veokate ja E meeste pärast võistlust vaatamas. Kahju igatahes, et seda spordiala nii väljasuretada üritatakse.
to kala
, 09.11.2005 12:52
Ka suur A (ehk siis sellest aastast A6 ja E10) ei oma juba tuleval aastal meistristaatust.
Aga eks EAL-i eesmärk on see, et üritatakse vähendada meistrite arvu ja sellega tõsta jagatavate tiitlite väärtust. Oli ju natuke aega tagasi olukord, kus iga litsentsi omanik oli mõnel alal meister. See aga devalveerib väärtust.
Kas nüüd selline staatuste ära võtmine ka hea ja mõistlik on... see on igaühe otsustada. Veokad peaksid jääma meistritiitlile kihutama. Oleks meil veel mitu veokaklassi, aga on aint üks
snts
, 09.11.2005 13:35
Kahju muidugi kui veokad enam meistrivõistluse arvestuses osaleda ei saa. Alles hiljaaegu hõisati,et meil selline ainulaadne ala kogus maailmas. Kindlasti vähendab karikale kihutamine võistlejate ridu ja pole ka ime,et pealtvaatajaid. Oma tuttavad Soomest on toonud palju huvilisi siia just neid veokaid vaatama. Ju üritatakse asi ajada võimalikult suurte maade sarnaseks. Pean aga õigeks seda,et absoluut arvestuses ei saa enam Eesti meistriks tulla autodel mis on palju kallimad üleval pidada kui enamustel võistlejatel. Usun,et see annab võimaluse paljudele ja on ka mingi stiimul. Noppida WRC-ga järjest ralli võite ei ole teiste sportlaste suhtes eriti aus.
mihkel
, 09.11.2005 15:04
ikka väga kahju....kuskil mujal maailmas ei sõideta ju veokatega just rallit...:(
jaa ...ise olan kah vahepeal ainult veokate pärast kohal käinud väga kahju.....
d222m
, 09.11.2005 17:05
veokate (GAZ WRC) meistritiitel peab s2ilima! Rallis on v2he hetki, mis publiku kahisema panevad, yks selliseid on siis, kui veokad katsel s6iduauto kinni pyyavad :)...
Veokate kaitseks
, 10.11.2005 16:10
Tõesti ei mõista, miks sellel alal enam meistritiitlile võistelda ei saa. Ralliveokad on spetsiifiliselt ralliks kohaldatud masinad, mis ei sobi näiteks krossi harrastamiseks. OK, suure A ja E võib ühendada, väiksemad rahvuslikud masinaklassid kokku lükata, aga kuhu neil meestel minna on! See, et veokad katsel sõiduautosid kinni püüavad, ei anna veel alust panna neid sõiduautodega meitsritiitli pärast konkureerima. Tegemist on maailmas haruldase autospordialaga, mis pealegi hakkas surnud seisust üle saama. Mujal maailmas oleks käidud kulmude peal, et sellist publikumagnetit hoida. Välismaalased vaatavad meie rallidel veokaid nagu ilmaimet ja mehed hoiavad ikka räigelt peal ka - keskmised kiirused on suured. Ma mõistan, et veoautode võidusõitu pole plaanis ära keelata, aga mis kuradi pärast ei või nad meistritiitlile edasi sõita! Keda nad segasid.
N3
, 10.11.2005 18:27
selge on see, et õige meister sünnib klassis N3. Kui oleks autosid siis oleks see muidugi A6 aga pole ju. Need teised klassid on aseained... Mis puudutab veokaid siis saage aru sellest, et veokad jäävad sõitma. Neid ei keelata ju ära!!
Minu isiklik nägemus oleks eestis siiski võimalus välja anda 4 meistritiitlit - N3, N2, E kuni 2000, ja veokad. Kõik. Kuigi jah - kordan, et praegustes oludes olulisimaks neist pean N3'e tiitlit.
imre
, 11.11.2005 15:50
t2ielik idiootsus on meistritiitel 2ra kaotada, ala on hakanud just elu sisse saama, ntx. saaremaal stardis 11 masinat, teeb silmad ette nii m6nelegi s6iduauto masinaklassile! UUUUU EAL v6iks silmad lahti teha. On need inimesed ralliga yldse kursis?
to N3
, 11.11.2005 15:51
kui FIA WRC tiitlit v2lja ei annaks palju wrc-sid s6itma j22ks?
a
, 11.11.2005 16:57
hüvasti veoauto sport.aitäh eal, rallikomitee ja veaauto alaliit.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.