|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
07. november 2005 16:23
Tagasi
Trüki lehekülg
Eesti Autospordi Liit alustas rahvaralli reformimist
Kommentaare lisatud:
92
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
61-80
|
81-100
|
Tõnu Kerge
, 07.11.2005 16:32
Ja tõmmatigi vesi peale. Ühesõnaga möödunudtalve fun jääb olemata. Kurb.
tm
, 07.11.2005 16:48
Palju õnne, kohe rõõmuga vaataks seda uut rahvarallit, kus kilomeetrisi ringe ümber kurikate sõidetakse. Arvatavasti käesalu autodroom saap järgmine aasta arvestatava koormuse.
Loodetatavasti siis järgmine hooaeg need igalpool vingujad eesotsas PriitV'ga neid p
ssekeeratud rahvarallisid sõidavad, mitte ei hõõru käsi ja istu kodus kamina ees veel.
Ikka tarvis töötavaid asju näppida ja metsa keerata.
Parem karta kui kahetseda
, 07.11.2005 16:54
see on suur õnn,et keegi veel surma pole saanud !
ilma puurita on ikka ebanormaalne rallit sõita...varem või hiljem oleks midagi juhtunud...ja siis need targutajad siin oleks vastupidist targutanud...
M
, 07.11.2005 16:56
Hea, et EAL jagab oma töörühma mõtteid ja otsuseid. Siis teavad osalejad omi plaane natuke ette teha. Loodame, et siis jätkub ka korraldajaid nö tavaautode rahvarallidele.
Teele
, 07.11.2005 16:57
Väga õige otsus. Nüüd eraldatakse terad sõkaldest ja ongi kõik. Aitäh, jõudu ning edu asja läbiviijatele.
ik
, 07.11.2005 16:59
Mõistlik projekt paistab olevat.
rr
, 07.11.2005 17:02
Ma pole rahvaralli muudatuste vastu (va J18 1600-2000 cc, miks mitte kuni 1600cc??) aga loodan et sprindis ei pea hakkama puuri sisse ehitama (nagunii alustatakse enne sprindist ja ma arvan et pole mõtet asja nii rakseks teha, kuna kiirused pole sprindil üldjuhul ohtlikud).
Rahvasprindist võiksid kaduda tobe kuni 1800cc, sest sellesse kategooriasse on väga vähe sobilikke kiireid/odavaid autosid ja üldjuhul läheb ka kallimaks omada 1800cc masinat kui 1600cc oma.
arrjyrrak
, 07.11.2005 17:05
Lõpuks ometi üks väga mõistlik otsus! Tahaks päris näha, palju neid RR laksutajaid nüüd ka metsavahel sõita julgeb :))) Edu, EAL!
K
, 07.11.2005 17:11
Aga need kes järgmine hooaeg sportrallisse tulev.Kas siis nemad enam ei pea nn II liigat 2008 läbima.Või mis?
autopilot
, 07.11.2005 17:17
Näe! Mõistus võidab vist! Jõudu! :)
epsum
, 07.11.2005 17:59
Nähh, nii nad tapsidki ferdinandi.
Kui aasta tagasi ECOt looma hakati, siis arvati ka, et tuleb palju võistlejaid.. aga kurb tõsiasi oli see, et kõikse rohkem oli stardis vist 5 ECO võistlejat (Paide ralli '04). Nüüd siis aasta möödas ja katsutakse jälle ECO tagasi tuua. Kuna eelmine kord see ei õnnestunud, eks siis nüüd üritatakse karmide meetmetega, ehk siis rahvaralli kraani kinni keeramisega rahvast sportlikusse üle meelitada.
Isiklikult arvan, et ega keegi seda uut rahvarallit korraldada ei viitsi (va hr Ditman loomulikult). Ja isiklikult makarone ka süüa ei taha, et pärisrallidel sõitma hakata, ja ei hakka ka ilmselt neid kilomeetrilisi slaalomeid ja vigursõite ja orienteerumisi sõitma..arvatavasti paljud ei viitsi.
Ehk järeldus -
rahvaralli Eestis lõppeb selle hooajaga.. ainus mõistlik variant lätis sõitmas hakata käima, kuna seal tunduvad LAFis ajudega tüübid olema, kes ka võistleja seisukohast asju näha suudavad.
mehaanik
, 07.11.2005 18:10
Ega see ECO mõte nüüd ikka lõpuni läbi mõeldud küll polnud, pigem selline surnult sündinud vasikas ja kui sealt nüüd hakatakse eeskuju joondumiseks võtma siis ikka midagi viltu läinud.
ex
, 07.11.2005 18:27
Ma ei ole täielikult kursis teemaga, kuna olen olnud mõned aastad eemal autospordist, nii et vabandan kui teemast täiesti mööda panen. Olen oma silmaga näinud õnnetust, kus rallikas (puuriga) tegi õnnetuse. Vaatepilt oli suhteliselt kurb ja auto läks mahakandmisele. Õnneks pääsesid nii juht kui kaardilugeja õnnelikult. Kui oleks tegu olnud tavalise autoga oleks õnnetus lõppenud palju palju kurvemalt. Tean, et kiirused autorallis on suuremad kui rahvarallis, aga viimasel ajal on rahvaralli kiirused kasvanud märgatavalt ning oht on läinud suuremaks. Mina olen täiesti poolt, et ka rahvarallis peaks autol olema turvapuur. Sest oleme ausad, turvalisus eeskätt. Need kes tahavad oma võimeid suurel kiirusel proovile panna võiksid seda teha jääraja võistlustel. Vähemalt nii olen mina teinud ja oma sõidurahulduse ka sealt kätte saanud. Soovitan seda ka teistel provida. Kuigi rahvaralli on ka üpris kallis lõbu, vähendaks turvapuuride kohustuslikkus veelgi osavõtjaid. Aga kellele meeldiks nn platsisõitu kummide vahel teha. Lepime sellega, mida EAL välja pakub. Minu arvates on pidevalt selline seis kus kord on saba lahti, nokk kinni ja siis jälle saba kinni nokk lahti.
to tm
, 07.11.2005 18:53
töötavale asjale vesi peale? palju oleks järgmiseks hooajaks korraldajaid, arvad et keegi on õnnelik kui kiirabi laks käib või mis veel hullem keegi kabelisse sõidetakse´.
asjapulk
, 07.11.2005 19:10
ei saa aru vingujatest. pakuks välja et kui hetkel tõsta tartu rr osavõtumaks 2000 peale ei kahaneks oluliselt osavõtvate ekipaazide arv... mis teile siis asja nii hirmsaks teeb? natuke rohkemate kuludega saad tõsiselt sõita ikka ju. Puurid on ju enivei 60-70 autos, kiivrile on vabadused lubatud (kõvad mehed sõidavad niigi peltori kiivritega:D), kombe ka suht vaba, istmetele samuti vabadus kehtestatud, litsents 500EEKU, mõne klubi alla ikka sõitma saad ilma reg.litsentsi tasu maksmata. Ehk siis praeguse "spetsrahvaralli" auto juures ei tule sisuliselt midagi muuta - ja nagu igal pool juba öeldud on - jätke xxxkilone käigukast ostmata ja investeeerige turvalisusse, küll jõuab selle käigukasti ka kunagi siis osta
Rasmus
, 07.11.2005 19:13
Kallid kodanikud, te võiksite ükskord ometigi aru saada, et kogu see reform on sõitjate endi turvalisuse tagamiseks!
Pole kahtlustki, et lihtsam-odavam-ägedam oleks ka edaspidi metsavahel kiireks tehtud tänavaautodega paugutada. Kuid kahjuks laiutab meil vahva loogika, et käigukasti ja mootorisse võib vabalt paarkümmend tuhat matta, kuid korraliku turvavarustuse puhul on kõik kulutused üüratud ja vastuvõetamatud.
On vale oodata õnnetust, et siis asju muuta, ning see, et siiani ühtegi õnnetust pole olnud ei tähenda et süsteem töötaks!
Edu ja jõudu EALile!
mil
, 07.11.2005 19:56
Olen ise rahvarallis "katuse" teinud, jumal tänatud, et puur oli sees autos. Pooldan 100% muudatusi, sest ega see ka norm pole, ei 17 aastased sõidavad VR6 volkaritega........ Ei ole vaja ju oodata õnnetusi, et SIIS muudatusi tegema hakata....
Jõudu EAL
kaarel45
, 07.11.2005 20:08
mina sõidaks heameelega neid nn. "pssekeeratud rahvarallisid"!
ainult sellest ühe kilomeetri piirangust ma ei saa aru. milleks see vajalik on? saab ju kiirust piirata. üksik kurviline kilomeeter saab ju nii kiiresti sõidetud, et ei saa nahka, rääkimata rehvedest veel soojakski. ja ega mingi kaheksakilomeetrise lisakatsete kogupikkusega ralli pärast ei viitsi kodust eriti kaugele võistlema ka sõita...
et härrased, mõelge veel veidi, enne kui selle ühe kilomeetri piirangu seate!
to epsum
, 07.11.2005 20:12
Aga nimeta palun mulle mõni korraldaja, kes viitiks korraldada nn. poolpika ralli, kus on nii 20 osalejat? Minu tagasihoidlik arvamus on, see et korraldajaid leidub pigem nn tava rahvarallidele, kus on stardis 100+ autot.
Aga mõelge loogiliselt, miks ECO ei läinud käima?.. pakun, sest oli kaks dubleerivat sarja ja kuna rahvarallis olid teh,tingimused vabamad, kontroll lõdvem ja maksud väiksemad, miks olekski pidanud ECO käima minema?eesti on selleks liialt väike, et korraldada kahte dubleerivat sarja.
Huvitav, kas lihtsam on teha uus kui saada käima vana??.. ECO-t siis mõtlen.
M
, 07.11.2005 20:20
Tõesti, see 1km piirang tundub ebareaalne. Raplas peaks siis poole kardiraja tiiru peal katse ära lõppema või? :)
OK, tõsisemalt läbi mõeldes, võiks see piirang olla 3 km näiteks. Suurema kaifi jahtijad liiguvad siis E2 ja ülejäänutele jääb ka mingi sõidurõõm.
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
61-80
|
81-100
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.