|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
02. aprill 2003 18:03
Tagasi
Trüki lehekülg
Superkross VS hobikross
Kommentaare lisatud:
38
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
ka arvaja
, 19.04.2003 17:40
superkross jääb eal- ile ette ainult sellepärast, et eriste seda korraldab.
samamoodi on eal alati väga vastumeelselt loovutanud mõne erk etapi korraldamist eristeel kuuluvale taali krossirajale. ehkki krossirada on üks parimaid eestis. (on ka 35% asfaldi, just nagu üks eelkõneleja õigest tähelepanu juhtis)
Mizz
, 08.04.2003 00:19
..kes krt neid läti krossikaid siia osta jaksab.. need on seal päris hästi ja hea raha eest ehitatud .Minu teada on sealt ainult 1 Golf II kere siia toodud .. millega Sokolov kunagi sõitis ja mille ta raadil 4-5 tiiru üle katuse keeras.. peale seda pole rohkem seda autot näha olnud .. aga pull auto oli .. juht istus keskel .. sillad olid jumal teab milliste autode osadest ehitatud .. Golfil teadupärast ju nati nadi taga sild on .. see oli mingi Peugeoti sõltumatu vedrustuse peale ümber ehitatud ...
Muhkel
, 07.04.2003 22:48
Võiks jah keegi kirjutada "Läti krossist" kus eelmisel hooajal üks sõit lõppes mitme laibaga ja paar korraldajat istuvad tänaseks puuris. Normaalseid üritusi korraldavad naabrid. Hoidke parem pöialt, et see odav "Läti" krossikate (mis seal enam tehnilistele ei vasta) tulv ei tuleks eesti poole.
Miiz
, 07.04.2003 21:03
..me ei räägi siin jääradadest ega sprinidest ..kus on 20-30 stardis vaid krossi..kus viimasel ajal hädavaevu 10 sõidukat kokku saab . Kui ei sunnitaks, siis ega vabatahtlikult pealtvaatajana enam küll sinna ei tõmbaks .. pole publikut..pole reklaami..pole raha..pole krossi .... krossi tasub Lätti vaatama minna ..
kle.. rally.ee .. kirjuta üks hää artikkel ka läti krossist, klassidest, osalejatest ja autodest mis seal sõidavad ...
Võrtset klassi on väga lihtne teha ..tuleb ainult piirata sisse ja väljalaset . Olen lugenud ühtesi hoi korras tehtud nn " tehnilisi tingimusi " VW Golf baasil .. tundusid täitsa asjalikud ..kui omanik need valmis saab siis antakse ka suurele ringile lugeda .
uus mees
, 07.04.2003 15:26
to Mizz: Teoreetiliselt - vaata teh tingimusi, praktiliselt - astu mõnelt krossilt läbi. Ohtla on Integraga see talv väga palju starte teinud jääradadel ja sprintidel. Suvel lihtsalt ringraja ajagraafik ei lase krossi eriti sõita. Võrdset klassi on väga raske teha. Ainus variant a'la Yaris Cup. Usun aga et krossis ei teki seda veel niipea, kui üldse kunagi tekib.
Vaade
, 07.04.2003 13:37
Kellegil poleks midagi superkrossi vastu kui sealsed reeglid näeksid ette korralikud istmed ja rihmad - mis auto sundmüümisel nagunii endale alles jäävad. Ma arvan et see pole nii suur ühekordne investeering (kui auto laguneb hooaja jooksul ära, siis iste ja rihmad kestavad ikka kaua ju)(kasutatud stuff pole ka nii kallis)
Suhted EAL-iga oleks siis palju soojemad.
Muhkel
, 07.04.2003 11:14
Jube naljakas on lugeda neid kirjutisi. Kõik rõhuvad, et teh.tingimused ajavad autod kalliks. Kui ikka ma rahakotti välja ei võta ei saa keegi minu käest raha kätte v.a. maksuamet. Teh.tingimused on rohkem ohutuse ja tehnilistes küsimustes ohjamiseks, et mõni päris hulluks ei lähe ja midagi väga ulmelist ei ehitaks, millest hiljem mõistus ja jõud üle ei käi. Sarjad ajavad kalliks sõitjad ise. Nagu USA ja NSVL võidurelvastumine. Sellest tuleb ka aru saada, et EAL ei saa ja ei taha registreeritud võistlejate pangaarveid kontrollida ega hallata, et välistada ala kalliks minemist. Näete selle probleemiga tegeletakse ka WRC-s ja F-1-s. Soovitaksin mitte vehkida rusikatega ja totralt vaielda vaid kulutagem see aeg oma rahakoti ohjamisele.
Jõudu kõigile.
matu
, 07.04.2003 09:23
Toetan lihtsat arvajat. Kui praegu sõidab superkrossis noori 14, kes sõidavad kõik võrdselt hoolimata näiteks papa talv otsa vahetatud plekkidest ja viimasel Taali võidusõidul ei jäänud poisid meeste aegadele sugugi alla.
Nii et härrased otsustajad katsuge leida lahendus, et need poisid kuhugi ei kaoks ja et mõnel papal ei tekiks mõte asja liig kalliks ajamise pärast poiss tänavale lonkima saata!
uus mees
, 07.04.2003 09:05
väike meeldetuletus: EAL ei KORRALDA ühtegi rallikrossi. EAL ei tee/mõtle välja rallikrossi reegleid/teh. tingimusi. Need tulevad alakomitee poolt ja EAL ainult kinnitab need.
lihtne arvamus
, 05.04.2003 18:33
Hea või halb on seegi ,et EAL-is lõpuks ärgatakse või märgatakse ,kui palju on tegelikult Eestis autokrossi huvilisi inimesi ,kes sooviksid asjaga tegeleda.Olles näinud ka mõnda nn."illegaalse sarja" noort sõidumeest rajal ,võiks kindlalt väita ,et autokrossi tulevik
polegi nii tume kui praegu paistab.Loodan, et huvilised kõik saaksid asjaga tegeleda ja et kõigil oleks roheline tee olgu ta siis hobi- super- või ka hüperkross kuidas kellelegi meeldib. Juhul muidugi kui tegeletakse ühise eesmärgi nimel.
VWman
, 05.04.2003 14:35
to jälgija: ega ma arvagi et EAL ala kaotamisega tegeleb.. aga tahes tahtmata vaadates sõitjate hulka ametlikus sarjas ja mitteametlikus siis tekkib küll selline tunne .. ametlikus sarjas saab kahe klassi peale väga heal juhul ca 15 sõitjat ja mitteametlikus ca 40.. siis ei saa siin küll rääkida ametliku sarja populaarsusest .
Ma ei ole, ei ametliku sarja vastu ega illegaalse sarja poolt..kuid pealtvaatajan on mul ikka rohkem huvi selle sarja vastu, kus on rohkem osalejaid .
Pooldan ka nn odavat sarja, ehk siis momenil illegaalselt ..kun odav ametlik sari puudub .. ja hobikross ei saa olema odav sari ..kuna enamus tehnilistest tingimustest kattub olemasoleva rallikrossi sarjaga .
Ja vahet ei ole kuda me neid sarju nimetame .. nii et ei maksa sarjade nime kallal norida, kui midagi tarka öelda pole ... ja kui aus olle siis siis õigeid rallkrossi radasi meil nigu polegi .. rallkrossi rada peab olema 35% pikkuses püsikate( asfalt, betoon) ja ülejäänud pikkusest katteta või kruusa-,muru,-liiva-,vms kate.
Ja kui keegi arvab et, samas rahaline piirang piirab ka ala arengu.. siis mille kuradi pärsat on soomes (amtlikus) ja meie mitteametlikus sarjas nii palju võitlejaid ?
kas
, 05.04.2003 12:57
1600 krooni on tõesti nii ületamatu suma, et osaleda ametlikult registreeritud võistlustel. mina isiklikult müügikohustust küll ei poolda, sest oleme ausad ega 15000 krooniga ühtegi autot küll valmis ei ehita. ikka läheb pappi rohkem. kas mitte ei ole kahju siis oma kätetööd ära anda. samas rahaline pirang piirab ka ala arengu.
ÄKKI TULEB KELLELGI TARKPEAL KA MÕTE SUPERRALLIT KORRALDAMA HAKATA.
oops
, 05.04.2003 12:47
investeering tehnikasse on üks asi aga teine punkt on turva. soome jokkisluokkas võtab müüja kaasa minu teada istme, rooli ja rihmad. need peaks tingimata olema vähemalt aegunud homologeeringuga.
vvc
, 05.04.2003 11:24
1. SK on kõik juhendid web'is olemas.
http://www.superkross.ee/index.php?b=18&oklahoma=1badf3d8adc343dec08cf...
2. Siiani on küll kõik SK võistlused korraldusliku küljepealt väga ladusalt liikunud, erinevalt EAL'i poolt korraldatud rallikrossidest.
Ma arvan, et enamus teist pole kordagi käinud vaatamas ühtegi superkrossi. Tule vaata ja räägi siis. 19 Aprill on sul see võimalus näiteks Laitses Villu krossirajal.
3. 38 mm torupuur on nede autode kiirust arvestades täiesti piisav.
Jutuksolnud pilt tiba suuremalt ja algallikast
http://www.superkross.ee/gallery/Superkross_18_05_2002/PICT0042
Nagu sealt näha, pole katusega midagi juhtunud. See, et katkiläinud klaasi eest põrutab, on täiesti normaalne. Samuti on näha, et autos on täiesti korralik puur, mida peeti veel orienteeruvalt 4 - 5 aastat tagasi EMV-del täiesti ohutuks. Samas mootorite võimsus superkrossis on ikka jupimaad madalam kui rallikrossis.
4. Superkrossi idee on selles, et ka need kellel on tahtmist aga rahalised võimalused piiratud, saaksid võistelda ning just omavahel enamvähem võrdsetes tingimustes. Minu 2003 aasta eelarve on umbes sama palju, kui kuluks kahele jooksule kummidele rallikrossis. Sellestki summast suurem osa kulub võistlusauto transpordile.
Millest siis see odavus tuleb? Kõigepealt ei pea maksma kellelegi miskite ulmeliste litsentside eest, saamata sellest tegelikult midagi. Tänaseni ei ole ma päris aru saanud, mida üldse annab mulle EAL'i litsentsi olemasolu.
Teisena müügikohustus, mis võtab ära arulagedad investeeringud tehnikasse. Autole kuluvad summad piirduvad sellega, et see sõidukorras hoida.
jälgija
, 05.04.2003 10:00
tahtsin veel juurde lisada, et jälgige teksti juures olevat fotot. see on tulemus, kui auto on üle katuse käinud. Kui autodes puuduvad elementaarsed turvalisuseks vajalikud istmed, rihmad, torud, siis on ilmselge, et õnnetused ei ole kaugel. Mäletamist mõõda oli sellel fotol olevas autos tavaline null ühe iste, mis oli oma kuju tugevasti muutnud.
jälgija
, 05.04.2003 09:52
Olen kindel, et EAL ega alakomitee (ERK) liige ei soovi tegeleda kellegi lüpsmise või ala kaotamisega. Kogu tegevus on suunatud just nimelt (auto/ralli/hobi)krossi, kui ilmselt lähitulevikus populaarsust jõudsalt juurde võitva ala, edasi viimisega. Superkross (jääb küll arusaamatuks, kust kohast see kross super on) on algatatud ühe Pärnumaa klubi liikmete poolt heas usus ja kindlasti heade plaanidega, kuid kahe silma vahele on jäänud pisiasi, et kõik legaalsed autospordi üritused/sarjad Eestis tuleb registreerida autospordi liidus. See liit on loodud muuhulgas ka selleks, et tagada kontroll sõitjate, pealtvaatajate ja ka kohtunike turvalisuse üle. Hetkel puudub kontroll kõige selle tegevuse üle. Üritasin leida antud ala netilehelt tehnilisi tingimusi või siis võistluste üldjuhendit, kuid tulutult. Silma jäi seal huvitav seik, et maintakse: b. Ei nõuta sõitja ja registreerija litsentsi ega auto tehnilist kaarti, mis maksavad Eesti Autospordi Liidus küllaltki palju, vaid ainult elukindlustuspoliisi 50000 EEK-le. Olen hämmingus, et sellist anti-propagandat teeb klubi, kelle eestvedaja on ERK komitee liige ja seda korraldajate esindajana?! See on muidugi omaette teema, sest antud isiku poolt juhitav klubi ei ole siiani suutnud korraldada ühtegi võistlust korralikult - veel enam, on klubi rajal lõpetatud sellest aastast rallikrossi etapid, kuna rada ei suudeta hoida sellises korras, et see ei oleks ohtlik sõitjatele.
Mizz
, 04.04.2003 20:31
to uus mees: noh seleta mulle siis mis on vahet rallikrossi ja hobikrossi autodel ?..mis on see kardinaane erinevus , et luua uus kalss.
Tean palju maksab Ohtla Integra, aga mis kasu sellest kusagil kuuri all seisvast kallist autost on ?Endal ilus vaadata ..muud ei midagi .
Vaja oleks klassi kus autod oleks võrtsed, kulud oleks madalad ja võistlejaid oleks palju ..aga mitte nii nagu praegu kus sõitjaid on kokku kümme ..ja autokrossis on need kümme ka veel kahte kalssi jaotatud .. selline võstlus ei paku ei sõitjatele ega publikule midagi ... lihtsalt öeldes, EAL-ist tulevad ikka väga magedad ja arulagedad otsused .
sass
, 04.04.2003 17:20
Las poisid rallivad, ärge mölisege.vähemalt toimub see rajal mitte öises linnas.Tegelt on see ka vinge aga no see selleks.
uus mees
, 04.04.2003 15:12
ei oska. Ei ole just suurim Ohtla fänn. Kui maksumusest rääkida, siis autole peale/sisse/alla vaadates on näha mis võib suures piirides maksumus olla.
to uus mees
, 04.04.2003 15:07
tänud info eest. Oskad sa Ohtla autodest täpsemalt rääkida? Oleks hea teada. Tänan
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
27.10.2024
Sander Roosimaal oli seiklusrikas krossihooaeg
30.10.2024
Suureformaadilisest seinakalendrist leiab ka meie staaridest tehtud pilte
28.10.2024
Eesti võitis FIA mootorispordimängudelt kaks hõbemedalit
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
06.10.2024
Järvamaa rahvaralli 21.09.24
(
0
)
06.10.2024
Paide ralli 23-24.08.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.