|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
30. oktoober 2005 21:42
Tagasi
Trüki lehekülg
Tartu Sügis võib jääda viimaseks "kiireks" rahvaralliks
Kommentaare lisatud:
99
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
61-80
|
81-100
|
osaleja
, 30.10.2005 22:01
Kahju, et "kiired" ära kaovad. Päris kurika rallil küll osaleda ei soovi aga mis parata. Äkki võtab ECO liiga uuesti hääle sisse? See oleks sobilik alternatiiv...kurikarallidele! Kes ei taha vigursõitu teha, see saab ECOliigat sõita.
nja
, 30.10.2005 22:04
kui toimuks ainuld kurika rallid, küll siis see ECO ka käima lääb.
osaleja veel
, 30.10.2005 22:08
Tegelt jah oled valiku ees, kas sõidad pulkade vahel või ECOt. Kindalsti jätkub mõlemisse klassi sõitjaid küllaga, sest paljud praegused masinad on tegelikult ECOle vastavad.
eco
, 30.10.2005 22:41
ECO-t ärge küll ära kaotage! Väga hea idee ja parim viis alustamiseks (kulud väiksemad) ning sportrallisse tulekuks. Plaan järgmise hooaja lõpul starti jõuda.
KaaK
, 31.10.2005 00:57
See oleks küll väga kurb :S
Võiks ju lihtsalt siis turva nõudeid RR.-il suurendada.
Aga mida see ECO siis ikkagi endast kujutab ?
Kas siis ECO all polegi mingit omaette klasside jaotust et 4wd ja 2wd ?
võistleja
, 31.10.2005 09:54
...tegelikult võiks igaljuhul minna puur kohustuslikuks ja rahvaralli muutuda II liigaks. Lätis näiteks on turvapuur autos kohustuslik juba. Vigursõidu võistlused võiks eraldi kuskil olla. Kui kellegil huvi on vigursõiduga tegeleda, siis miks mitte. Alati leidub ju korraldajaid huviliste seas.
õige
, 31.10.2005 10:19
puur peaks olema küll kohustuslik, kiirused on rahvarallidel juba päris suured, näiteks nagu viljandis oli juba päris tõsiseid avariisid
kala
, 31.10.2005 12:20
Mis ARK nende tänavasõidukite kohta ütleb millel puur sisse on ehitatud?
Ja vägad paljud hetkel nii nimetatud rahvaralli autod on märksa võimsamad ja parema tehnikaga kui suures rallis sõitvad E rühma autod. Et rahvaralli peaks siiski jääma täiesti ARK nõuetele vastavate autodega sõidetavaks võistluseks. Kui on tahtmine asjaga juba rohkem tegeleda sisi tõesti ECO oleks vajalik ülemineku hetkeks suurde rallisse. Sest hetke olukord rahvarallis ohutuse kohalt on siiski alla igasugust arvestust. Ja kõige rohkem selle nimel, et asi aina hullemaks läheks, teevad sõitjad ise, kes üritavd kõiksugu nõksude abil korraldajate poolt ette kirjutatud nõudeid eirata ja kaasa aitavad korraldajad kes ikka ja jälle silma kinni pigistavad!
Minu arvamus on, et oleks patt oodata esimest keha mis kurvalt külma mulda saadetakse! Sest kui asi nii jätkub nagu hetkel on siis varem või hiljem see asi juhtub.
võistleja to kala
, 31.10.2005 12:31
...aga miks sa siis nii puuri vastu oled? Ilma puurita on tõesti ohtlik see asi praegu.
kala
, 31.10.2005 12:57
Mina ei ole puuri vastu aga ARK peaks küll olema! Ja kui autosse on juba investeeritud puuri võrra sisi pole ka raskuseid mõned investeeringud veel tehes E nõuetele vastav masin. Peaks ikkagi jätma võimaluse inimestele kes soovivad sõita rahvarallit mis on mõeldud rahvale ja siis kihutajatele on eco liiga või mõni tulevikus selle asendaja. Sest hetkel SEE rahvaralli ei ole enam mingi rahvaralli.
to kala
, 31.10.2005 13:02
asi ju suht lihtne, turvavarustus E nõutele vastavalt ja kiire rahvaralli jätkub
ARK ütleb selle kohta seda, et võib kasutada EALis registreeritud võistlustele sõiduks ja võistluste ajal, nii, et see ka ok (kes sellega ikka tahaks tööle-koju sõita)
...
, 31.10.2005 14:28
olen kalaga täiesti nõus!
teha oleks vaja kaks klassi
rahvaralli ja mingi teine ralli (olgu ta nimex siis rr, rally, vms.) mida saax sõita selliste autodega nagu on praegu rr aga turvalisus peax olema muidugi tagatud!(puur sisse jne)
hetkel on neid autosid kes tahax seda teist rallit sõita päris kõvasti...
kui keegi ütleb et mis vahe on siis sport rallis ja selles, siis sportrallys on kiirused ja kulutused veel suuremad kui seal(iga sõit uued mootorid, kastid,rehvid jne...)
ints
, 31.10.2005 14:58
"Järgmisest aastast võivad tulla kurikarallid ja vigursõidud. Küll leidub ka sellistele võistlustele korraldajaid, aga mina sedasorti üritusi korraldada ei taha."
Kes seal sõita tahab?
ints
, 31.10.2005 15:06
ma arvan et pigem võiks RR keskmisest kiirusest kinnipidamist jäigemalt jälgida kui et hakata asja hukkama (nii kurikavariant kui ecoliiga minu arust seda on). Kui ARK lubaks puuri panna, siis tore muidugi, samas ECOkõlbulikuks saamiseks on vaja veel istmed-traksid-kombed-sussid-kiivrid jne mis kokku maksavad rohkem kui mitmed praegu sõitvad masinad. Näiteks kui mosseliigasse ostad omale 2000 eest masina, paned 20 000 veel sisse et ta korralikult jooksma saada, siis isegi see käib juba paljudel üle jõu ja kirutakse et mosseliiga on oma odavuse minetanud. Kui siis veel nõuda neilt 50 000 panustamist turvavarustusse, siis on see odava rahavarallitamise lõpp. Ja seda juba loota ei ole et mosseliiga mehed kõik suured kurikafännid on. Tavamasinate hulgas on ju samuti palju vanu ja odavaid autosid kes minimaalse eelarvega oma lõbuks sõidavad, need ülesehitatud masinad kes esikohtade pärast võitlevad, on ikkagi arvulises vähemuses. Samas rahvaralli elab praegu ikkagi nn. tavasõitja peal, kes toob pealtvaataja raja äärde ja kes toob võistlusmaksu korraldajale. Kui sõidaks ainult kümmekond eliiti kuuluvat meest - mis ralli see siis oleks.
seltsimehed,
, 31.10.2005 15:21
kes teile ütles, et võidusõit peab odav olema? Õigemini seda, et odav tähendab 20 tuh-i?. Kui päris võidusõiduks 500 tuh-i on norm, siis selle kõrval 120 tuh on ju odav! Ja saab ka turvavarustuse. Kui ei meeldi , siis mine hobikardiga paarutama. Ohutu.
Ja ära kobise, et elada ei taha.
K.Repnau
, 31.10.2005 15:46
Asi on selles, et muidu sõidaks hea meelega sportrallit aga töö poolepealt ei ole tõesti võimalust minna nädalasees juba kolmapäevast radadega tutvuma ja muidugi kuludepool on ka hoopis suurem. Samas ei ole ka võimalust rahaliselt. Niigi on viimased veeringud autoalla pandud ja sellekallal vaeva nähtud et oleks turvaline ja kiire sõita. Samas leian et arengu poolepealt on hetkel asi korras, et see hüpe rahvakast sporti on tunduvalt väiksem nii kui rahaliselt võimalus tekib. Minuarust on RR areng väga hea hetkel kui vaadata 3 viimast aastat.
to ints
, 31.10.2005 16:33
"Tavamasinate hulgas on ju samuti palju vanu ja odavaid autosid kes minimaalse eelarvega oma lõbuks sõidavad"
see vana ja odav teebki asja ohtlikuks ning kes see ikka tahab endale vastutust võtta
M
, 31.10.2005 16:41
Kui kavatsetakse puur kohustuslikuks teha, tuleks osalejatele piisava varuga ette teatada. Peale teh.tingimuste ilmumist peaks jääma vähemalt 3-4 kuud varuks, muidu ei jõua kõike masinaid ära "puuristada". PS. Kas see tähendab siis seda, et peab kohe ka rihmad+istmed panema või tohib sõita tavaliste istmetega!?
-lonts-
, 31.10.2005 17:02
Kui tahate sõita siis arvestage sellega seatud tingimustega...Kui on kohustuslikud puur ja muu selline...siis üks, kaks, kolm kõik tegutsema! :D
-lonts-
, 31.10.2005 17:02
Kui tahate sõita siis arvestage sellega seatud tingimustega...Kui on kohustuslikud puur ja muu selline...siis üks, kaks, kolm kõik tegutsema! :D
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
61-80
|
81-100
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.